Review: L’Oréal Paris Rouge Caresse lipstick

Review L’Oréal Paris Rouge Caresse lipstick

Als ik nog maar één soort make up product zou mogen gebruiken, zou ik sowieso voor lipstick kiezen (en het dan ook stiekem als crème blush aanbrengen). Ik ben dol op lipstick en hoewel ik het pas een jaar draag, snap ik niet waarom ik er pas zo laat mee begonnen ben. Het staat leuk, het is leuk, het laat je er vrolijker of chiquer uitzien en voor elke stemming is er een kleur en finish verkrijgbaar. Goede reden om nog meer lipsticks aan mijn collectie toe te voegen. Het werden twee L’Oréal Paris Rouge Caresse lipsticks.

Review L’Oréal Paris Rouge Caresse lipstick 4

L’Oréal Paris Rouge Caresse lipsticks zijn verzorgende lipsticks. L’Oréal Paris belooft een royaal laagje kleur en een glanzende finish. De lipstick is verkrijgbaar in 12 verschillende kleuren. Ik heb de volgende kleuren:

–          07 Cheeky Magenta: een koele, roze kleur. De kleur is op mijn lippen nog koeler van kleur dan in de verpakking, waardoor ik hem wat minder mooi vind dan verwacht.

–          401 Rebel Red: mijn favoriet van de twee. Een mooie, rode kleur. Wel een beetje een standaard kleur, maar je kan nooit te veel rode lipsticks hebben.

Review L’Oréal Paris Rouge Caresse lipstick 2

De lipsticks zitten in een witgouden huls met een transparante dop. De onderkant van de huls heeft de kleur van de lipstick. De bovenkant van de dop heeft de kleur van de kleursoort waar de lipstick in valt (rood, roze of paars). Ik vind het wel mooie verpakkingen. Als je de lelijke sticker wegdenkt, zien ze er best wel chique uit!

Review L’Oréal Paris Rouge Caresse lipstick 3

De lipsticks brengen makkelijk aan en voelen net als een lipbalsem. Ze glijden echt over je lippen. De lipsticks geven minder kleur af dan een gewone lipstick, maar weer meer dan een getinte lipbalsem. Na het aanbrengen zit er een mooie, glanzende kleur op mijn lippen. De lipsticks voelen verzorgend aan, maar door de glans benadrukken ze eventuele velletjes wel extra. Van tevoren dus goed scrubben!

Review L’Oréal Paris Rouge Caresse lipstick 5

L: Rebel Red, R: Cheeky Magenta. 

De houdbaarheid van de lipsticks is prima. Ze blijven langer zitten dan ik had verwacht. Zulke glanzende lipsticks blijven meestal niet zo goed zitten, maar deze van L’Oréal Paris overleven een drankje makkelijk. Na een maaltijd moet je je lipstick wel even bijwerken, maar dat doe ik altijd na het eten.

Review L’Oréal Paris Rouge Caresse lipstick 7

B: geen lipstick, M: Rebel Red, O: Cheeky Magenta. 

Review L’Oréal Paris Rouge Caresse lipstick 8

B: geen lipstick, M: Rebel Red, O: Cheeky Magenta. 

L’Oréal Paris Rouge Caresse lipsticks kosten €14,99 per stuk en zijn verkrijgbaar bij de drogist en sommige parfumerieën. Ik vind het best wel duur voor een lipstick van een drogisterijmerk. Gelukkig zijn er regelmatig kortingsacties waarbij je make up van L’Oréal Paris met 25 tot 50 procent korting kan scoren. Mocht er weer eens zo’n actie zijn, raad ik je zeker aan om een Rouge Caresse lipstick mee te nemen.

Review L’Oréal Paris Rouge Caresse lipstick 6

Wat vind jij van deze lipstick?

Xx Sarah

4 gedachtes over “Review: L’Oréal Paris Rouge Caresse lipstick

Geef een reactie

