Favorieten maart 2014

Favorieten maart 2014 header

Tot mijn verbazing ontdekte ik maar één keer een artikel over mijn favoriete producten te hebben geschreven. Daar moet snel verandering in komen! Daarom laat ik vandaag mijn favoriete producten van maart 2014 zien.

De producten met roze kopjes heb ik al eerder uitgebreider behandeld op mijn blog. De bijbehorende review kan je lezen door op het roze gedeelte te klikken.

Favorieten maart 2014 2

Notitieboekje Hema
Dit leuke notitieboekje van de Hema zag ik laatst liggen voor maar €2,50 en ik kon hem door de vrolijke kleur niet laten liggen. Hij is fel oranje/roze van kleur en op de voorkant staat de tekst “Make a note a day, everyday. Write down an idea, a quote, something to remeber. And soon this will be your favorite book”. Het is best wel een dik boekje. De pagina’s zijn gelinieerd en het boekje blijft dicht door middel van een elastiek. Ik gebruik hem om ideeën en lijstjes voor mijn blog in te noteren, die ik vervolgens in mijn planning in Excel verwerk.

L’eau de Chloé eau de toilette
Chloé is met stip mijn favoriete merk op het gebied van parfums. Ik kocht l’eau de Chloé toen ik een paar jaar geleden met mijn moeder naar Londen ging. Ik vind de geur echt heerlijk en het is een van mijn favoriete parfums. En de herinnering aan de gezellige tijd die ik met mijn moeder in Londen had is een extra leuk extraatje als ik dit parfum opspuit. De geur is bloemig en elke lente haal ik hem weer tevoorschijn. Ik doe er extra zuinig op, maar als hij op is ren ik gelijk naar de winkel om een nieuwe flacon te halen.

Essie nagellak in de kleur Sunday Funday
Ik houd van vrolijke nagellakkleurtjes. Deze koraalrode nagellak met zilveren glittertjes past perfect in die categorie. Daarnaast blijft hij een week lang op mijn nagels zonder te chippen. Een week lang! Geen enkele nagellak houdt het bij mij zo lang vol!

Blush uit het Clarins Nude Inspiration Double Palette
Alles aan deze blush is mooi. Sinds ik hem voor het eerst heb geswatched ben ik er verzot op. De peachy roze kleur, de gouden shimmers, het gezonde, glowy effect. I love it!

Favorieten maart 2014 3

NYX powder blush in Taupe
Deze blush gebruik ik niet als blush, maar om te shapen. Even aanbrengen onder de jukbeenderen en helloooo cheekbones! Het effect is niet mega opvallend, maar het geeft mijn gezicht net even wat meer diepte.

Benefit Hoola bronzer
Ik heb op mijn blog al zo vaak mijn liefde voor deze bronzer van Benefit verklaard, dat ik mij afvraag of zijn plaats in mijn favorietenlijst nog toe moet lichten. De bronzer heeft de perfecte kleur, het effect is heel mooi en natuurlijk en het verandert mijn gezicht van ziekig bleek in zomers kleurtje. I love it! Echt een geweldig product. De bronzer komt totaal niet tot zijn recht in mijn review van vorig jaar. Misschien dat ik hem binnenkort maar wat beter laat zien in een review.

Clarins Gentle Refiner Exfoliating Cream with Microbeads
Nog een product van Clarins! Deze gezichtsscrub is perfect voor het gezicht. De korreltjes zijn niet te grof, maar ook niet te fijn. De scrub voelt prettig op de huid en laat mijn huid verzorgd en zacht aanvoelen.

Sothys body olie
Een paar weken geleden schreef ik een zeer lovend review over de body olie van het super luxe merk Sothys. Toen de moeder van mijn vriend ontdekte hoe dol ik op de body olie was, mocht ik er een uitzoeken uit haar mini voorraadje. Super lief! Het werd de geur Cherry Blossom & Lotus Escape. Deze geur is zo mogelijk nog lekkerder dan die uit mijn review. Nu ik hem regelmatig heb gebruikt weet ik precies hoeveel ik nodig heb voor welk lichaamsdeel, zodat mijn huid na gebruik niet meer vettig aanvoelt. Mijn huid is nog nooit zo zacht geweest als na het gebruik van dit geweldige product.

Favorieten maart 2014 4

Catrice wenkbrauwpoedersetje
De wenkbrauwpoeder van Catrice gebruik ik elke dag sinds ik hem vorig jaar in september ontdekte. Ik wisselde eerst de lichte en de donkere kleur met elkaar af, maar heb ontdekt dat de lichtste kleur het best bij mijn wenkbrauwen past. Inmiddels heb ik al een setje versleten. Dit kwam deels door mijn vele gebruik ervan, maar ook doordat de wenkbrauwpoeder opeens begon te brokkelen, waardoor er opeens brokjes wenkbrauwpoeder uit het doosje vielen. Zonde, want daardoor ben ik veel product verloren! Maar de prijs is heel laag, dus een nieuw setje kopen was zo gedaan. En ook over mijn twee setje ben ik dik tevreden. Budgettopper!

Kitchen Confidential – Anthony Bourdain
Sommigen zullen Anthony Bourdain kennen van 24Kitchen, waar hij zijn eigen programma heeft. Per aflevering reist hij naar een land en gaat hij op zoek naar lekker eten. Het leuke van Anthony Bourdain vind ik dat hij juist de onbekende eettentjes zoekt, om het echte eten van het land te proeven, in plaats van alle sterrenrestaurants die vaak een Franse keuken verkiezen.

Kitchen Confidential gaat niet over de zoektocht naar lekker eten, maar vertelt eigenlijk het verhaal hoe Anthony Bourdain voor het eerst in contact kwam met lekker eten, hoe hij op het idee kwam een kok te willen worden en hoe hij vervolgens dat heeft gedaan. Anthony Bourdain is grof, grappig en heel eerlijk (na het lezen van sommige hoofdstukken durf ik bijna niet meer uit eten te gaan. De volgende keer dat ik naar een all you can eat sushi restaurant ga, zal ik constant zijn woorden in mijn hoofd horen). Het boek was eigenlijk bedoeld voor zijn culinaire collega’s, maar werd onbedoeld een hit onder de “gewone” mens. Zelf ben ik dol op koken en alles wat ermee te maken heeft en ik vind dit boek echt briljant. Als je zelf van koken houdt of geïnteresseerd bent in de culinaire wereld, dan is dit boek zeker een aanrader.

Maybelline Baby Lips lipbalsem in Fresh
Fijne lipbalsem die mijn lippen heerlijk zacht maakt en ook nog eens lekker tintelt door de mint die er inzit.

Bourjois Color Boost lipstick
Mijn ontmoeting met de Color Boost lipstick van Bourjois was niet zo’n succes. Ik vond de lipstick erg fijn, maar de dop ging eraf in mijn tas en alles zat onder de rode lipstick. Niet leuk! Maar mijn liefde voor lipsticks is groot, dus ik gaf hem een tweede kans en nu zit hij in twee kleuren standaard in mijn toilet tas. Ik heb de rode en de fuchsia. Beide zijn inmiddels bijna op, maar de back ups liggen al klaar. Hele fijne lipsticks! Maar… doe ze wel in een apart vakje in je tas.

Bourjois Effet 3D lipgloss in Rose Dynamic
In januari schreef ik een uitgebreid review over de Effet 3D en de Effet 3D Max lipglosses van Bourjois. Ik vertelde dat ik beide erg fijn vind, maar de Effet 3D Max het prettigst vind. Maar uiteindelijk zit er geen Effet 3D Max, maar een Effet 3D lipgloss bij mijn favorieten! Het komt door de super leuke kleur. Nu het lente is ben ik helemaal in de stemming voor vrolijke en felle kleuren op mijn nagels en lippen. Rose Dynamic had ik nog niet toen ik de lipglosses reviewde, dus komt niet in het artikel voor. Het is een peachy koraal kleur. De kleur is niet heel dekkend, maar laat zeker een vrolijke tint achter op je mond. Deze ga ik de komende maanden nog veel gebruiken!

Zo, dat waren al mijn favorieten van de vorige maand. Stuk voor stuk geweldige producten. Zo schrijf je nooit een favorieten artikel en zo ben je opeens meer dan 1200 woorden kwijt om ze allemaal te beschrijven, haha. Veel van de favorieten van maart zal ik de komende maanden nog gebruiken, dus de komende favorieten artikelen zullen wat korter zijn. Of er moeten deze maand opeens een hoop nieuwe producten op mijn pad komen. Ik ben benieuwd!

 

Wat vind jij van mijn favoriete producten? En wat zijn jouw favoriete producten van maart?

Xx Sarah

Geef een reactie

