Fashionnieuws: Alexander Wang is de nieuwe guest designer voor H&M!

alexanderwanghm

H&M heeft weer een nieuwe samenwerking met een guest designer. Na Isabel Marant is de Amerikaanse designer Alexander Wang aan de beurt.

Alexander Wang staat bekend om zijn tassen en zijn ready-to-wear lijn. Naast zijn eigen lijn is hij ook hoofdontwerper voor Balenciaga. Het ontwerpen van de betaalbare collectie voor H&M zal geen moeilijke stap voor de ontwerper zijn. Hij heeft namelijk zelf al een goedkopere lijn: T by Alexander Wang.

We moeten helaas nog een tijd wachten tot we de collectie kunnen kopen. De collectie is namelijk pas vanaf 6 november 2014 verkrijgbaar en wordt verkocht bij 250 H&M filialen wereldwijd en via de webwinkel van H&M. De collectie zelf moet nog bekend worden gemaakt.

cq5dam.web.1920.1280

Alexander Wang zegt het volgende over de samenwerking met H&M:

“Ik voel me bevoorrecht deel uit te maken van H&M’s designersamenwerkingen. Het team van H&M staat heel erg open voor het verleggen van grenzen en het ontwikkelen van een platform voor creativiteit, wat de samenwerking spannend en leuk maakt. Dankzij deze samenwerking kan nu een breder publiek kennismaken met het Alexander Wang-merk en de Alexander Wang-lifestyle”.

Ik ben in ieder geval heel benieuwd naar de collectie! Ik heb eigenlijk nog nooit wat gekocht van de speciale designercollecties van de H&M. Wat ik leuk vind is vaak super snel uitverkocht en de prijzen liggen mij vaak toch net even te hoog. Designer of niet, ik wil wel de rest van de maand nog geld hebben. Maar toch ga ik zeker een kijkje nemen als deze collectie te koop is.

 

Heb jij wel eens wat gekocht van de designercollecties van de H&M? Wat vind jij van deze samenwerking?

Xx Sarah

 

Bron

12 gedachtes over “Fashionnieuws: Alexander Wang is de nieuwe guest designer voor H&M!

      • welikenonsense zegt:

        Thankyouu! Ik zit nu op 5 volgers oyeah haha. Wie weet krijg ik er meer, hoop het, nu weet ik in ieder geval zeker dat ik niet voor niemand schrijf!x

      • saarenzo zegt:

        Succes! 🙂 En verwacht niet de eerste maanden opeens al honderden volgers te krijgen hoor! In de eerste maand dat ik mijn blog was begonnen had ik 8 unieke bezoekers en 53 paginabezoekers in 1 week en ik was al helemaal verbaasd daarover, omdat ik dacht dat niemand het las. Maar vergeleken met wat ik nu heb stelt dat niks meer voor. Maar je moet je niet druk maken om je bezoekersaantallen. Die stijgen vanzelf wel, maar dat heeft gewoon tijd nodig 😉

      • welikenonsense zegt:

        Dankjewel meid! Heb jij misschien nog tips waardoor ik meer volgers en views kan krijgen?:) De eerste dag dat ik was begonnen had ik al 257 views en ik heb mijn blog nu 5 dagen en heb 762
        views. Dus het gaat best snel, daar ben ik superblij mee, want dat geeft motivatie om door te gaan! Ik heb zelf bezoekers uit de US en Spanje, daar moest ik wel een beetje om lachen hihi

      • saarenzo zegt:

        O wat goed! Dat is echt heel veel! Vooral omdat je pas net bent begonnen. Die buitenlandse bezoekers komen waarschijnlijk door je naam, omdat gossip girl een bekende serie is en ze waarschijnlijk door dat te googelen op jouw blog terecht komen (dat kan je trouwens zien bij je statistiekenpagina). Tips voor meer volgers en views heb ik niet echt. Reacties achterlaten bij grotere blogs (zoals Beautygloss) levert een paar extra views op. Maar ook daar wordt spammen niet gewaardeerd, dus niet overal je link achterlaten! En regelmatig updaten zorgt nog voor de meeste volgers. Een spam je blog artikel ook, maar die zou ik pas doen als je blog iets langer bestaat.

    • saarenzo zegt:

      Ik heb nu zo’n 5200 per maand. En je moet gewoon schrijven wat je zelf leuk vindt. Op andere blogs zijn persoonlijke artikelen (met foto’s) het populairst, zoals my life in pictures. Maar aangezien jij anoniem wil blijven heeft dat denk ik voor jou geen nut.

Geef een reactie

