Een dag uit mijn leven: 14 april 2014 – scriptie, scriptie & konijntjes

daguitmijnleven14april

14 april stond voornamelijk in het teken van het werken aan mijn scriptie. Op maandagen ga ik meestal naar mijn stageplek om aan mijn scriptie te werken en daar werk ik er zo hard aan dat ik de rest van de week niet zo veel hoef te doen.

Maar dat betekent wel dat ik maandag bijna alleen maar aan mijn scriptie heb gewerkt. Zover dat voor mij mogelijk is dan. Ik hou namelijk van werken, maar ook van afwisseling. Urenlang aan dezelfde opdracht werken is dus niet echt mijn ding. Laat staan maandenlang.. Gelukkig werk ik snel en als mijn concentratie na zo’n vijf uur compleet verdwenen is ben ik al weer een behoorlijk eind opgeschoten.

Ik kan gewoon niet geloven dat ik mijn scriptie al over iets meer dan een maand moet inleveren. Een maand! Daarna is het wachten op mijn cijfer en als ik hem heb gehaald, waar ik wel van uitga na de tevredenheid van mijn begeleidster van school, heb ik in juni mijn mondelinge presentatie/verdediging. En als ik die haal, is in juli mijn diploma-uitreiking al. Oftewel, als alles goed loopt ben ik over drie maanden in het bezit van mijn diploma! Ik blijf het maar een vreemd idee vinden.

Na een aantal uur op mijn stageplaats te hebben doorgebracht, was ik voor die dag weer even klaar met mijn scriptie. Ik ging naar huis en een paar uur later kwam mijn vriend. Yaay! Hij zou eerst dinsdag komen, maar zijn werk ging niet door, waardoor hij een dagje eerder kon komen. Nou, daar hoor je mij natuurlijk niet over klagen.

’s Avonds gingen we na het eten een stukje over de hei wandelen. Ik vond dat ik samen met mijn moeder de dag ervoor nog niet genoeg konijntjes had gezien, dus we gingen opnieuw op zoek naar meer konijntjes. Dat lukte! We hebben na twee uur wandelen namelijk meer dan twintig konijnen gezien en zagen ook nog eens drie hertjes van dichtbij. Wat is het toch leuk om zo dicht bij een hei te wonen!

Op het moment dat ik dit schrijf is het bijna half 11 en zijn we op zoek naar een filmpje om te kijken. Welke dat wordt, weet ik nog niet.

Outfit van de dag: Het was buiten nog aan de frisse kant, dus ik ging niet al te koud gekleed. Vanaf woensdag wordt het weer warmer weer en kan de voorjaarskleding weer worden gedragen. Daarom droeg ik een zwarte 50 denier panty, een zwart rokje van Sissy-Boy, een warme, grijze trui van the Beatles van Forever21 en zwarte suède enkellaarsjes van Invito.

Beautyproducten van de dag: Ik had niet zo’n zin in veel make up, maar wilde er wel verzorgd uitzien. Daarom droeg ik wat wenkbrauwpoeder van Catrice en een beetje blush van Clarins.

Liedje van de dag: Als ik bezig ben draai met school of mijn blog draai ik eigenlijk bijna nooit muziek, omdat ik merk dat ik daar minder snel van ga werken. Wel luister ik dan, als ik ergens naar luister, naar klassieke muziek en dat deed ik maandag thuis ook. Een van mijn favoriete klassieke stukken is Nocturne opus 2 no. 9 en die stond dan ook veel op. Zo mooi!

In de tijd dat ik niet aan het werken was, stond How Long Will I Love You van John Boden & Sam Sweeney van de film About Time veel op. Wat een lief liedje is dat! Op mijn stageplaats hebben ze altijd Slam.fm opstaan. Het is niet echt mijn muzieksmaak, maar het zorgt wel voor een gezellige sfeer.

Boek van de dag: Ik heb helemaal niks gelezen.

Film/serie van de dag: En ook geen films of series gekeken! Tenminste, nu ik dit schrijf nog niet. Maar straks wel, haha.

 

Wat heb jij maandag allemaal gedaan?

Xx Sarah

 

4 gedachtes over “Een dag uit mijn leven: 14 april 2014 – scriptie, scriptie & konijntjes

Geef een reactie

