Review: Pupa Diva’s Rouge lipstick – 13 Orange

Review Pupa Diva’s Rouge lipstick – 13 Orange

Ik schreef al eerder een review over een oogschaduwpalette van Pupa, maar was teleurgesteld over de tegenvallende kwaliteit. Jullie lieten in de comments weten dat Pupa echter ook hele fijne producten heeft. Daarom besloot ik het merk nog een kans te geven. Omdat lipstick mijn favoriete make up product is, ging ik voor een Diva’s Rouge lipstick. Ik nam de kleur 13 Orange mee.

Review Pupa Diva’s Rouge lipstick – 13 Orange 3

De lipstick komt in een rood, kartonnen doosje met glanzende, zilveren letters. De lipstick zelf zit in een spiegelende zilveren huls met rode details. Chique hoor!

Review Pupa Diva’s Rouge lipstick – 13 Orange 2

Orange is, zoals de naam al zegt, een oranje kleur. Oranje wordt als lipstickkleur weer helemaal in deze zomer en sowieso vind ik het een leuke kleur om op de lippen te dragen. Lekker vrolijk en zomers. Het is zo jammer dat er zo weinig mensen oranje lipstick dragen! Mijn favoriete oranje lipsticks zijn Magnetic Coral van L’Oréal Paris en Mango Diamonds van Maybelline. Zal Orange van Pupa snel ook tot mijn favorieten behoren?

Review Pupa Diva’s Rouge lipstick – 13 Orange 4

De lipstick is goed gepigmenteerd en bevat goud/oranje shimmers, wat me nog niet was opgevallen toen ik de lipstick mee nam. O nee, zal dit voor zo’n frosty finish zorgen? Daar ben ik namelijk niet zo’n fan van.

Review Pupa Diva’s Rouge lipstick – 13 Orange 5

De lipstick brengt makkelijk een en dekt goed. Hij voelt zacht en prettig aan. Het is een creamy lipstick, waardoor het aanbrengen snel gaat en fijn aanvoelt, maar er ook voor zorgt dat de lipstick minder goed blijft zitten. Ondanks dat houdt hij het alsnog zo’n vier uur goed vol.

Review Pupa Diva’s Rouge lipstick – 13 Orange 6

Zonder lipstick.

Review Pupa Diva’s Rouge lipstick – 13 Orange 7

Met lipstick. 

Door de shimmers zorgt de lipstick wel een beetje voor een frosty finish. Niet mega opvallend, maar het is wel goed te zien. De oranje lipstick krijgt er een beetje vreemde oranje/gouden glans door. Apart en op zich wel mooi (als je ervan houdt), maar ik had liever een lipstick zonder shimmers gehad. De glans is moeilijk op een foto vast te leggen. Op de foto’s hieronder kan je het best zien wat ik bedoel.

Review Pupa Diva’s Rouge lipstick – 13 Orange 8

De shimmers verpesten het een beetje voor mij. Zonder was deze lipstick sowieso mijn favoriete oranje lipstick geworden. De kleur is namelijk heel mooi en hij voelt heel fijn aan op de lippen. Maar ja, het is gewoon het effect van die shimmers waar ik geen fan van ben. Het aantal shimmers dat in de Diva’s Rouge lipstick zit verschilt per kleur. Je hebt dus niet bij elke kleur zo veel shimmers als bij 13 Orange. Maar ondanks de shimmers is het een fijne lipstick!

De Diva’s Rouge lipsticks van Pupa kosten €18,50 (3,5 gram) per stuk en zijn onder andere verkrijgbaar bij de DA drogist. Ik ontdekte net dat de Diva’s Rouge lipsticks uit het assortiment worden gehaald! Ze zijn op Pupawinkel.nl in de aanbieding voor €9,25, wat ik een mooie prijs vind voor zo’n fijne lipstick. Naast 13 Orange zijn er op Pupawinkel.nl nog 17 andere kleuren verkrijgbaar. Hoeveel kleuren er nog in de winkel verkrijgbaar zijn, verschilt denk ik per filiaal.

 

Wat vind jij van deze lipstick?

Xx Sarah

 

2 gedachtes over “Review: Pupa Diva’s Rouge lipstick – 13 Orange

Geef een reactie

