Fashion: modemerk Fab. lanceert hoesjes voor de smartphone

fab hoesjes

Volgens mij gebruikt iedereen wel een hoesje om zijn of haar smartphone mee te beschermen. Vorig jaar had ik een Samsung Galaxy Young, waarvoor ik een super schattig hoesje van het Engelse merk Cath Kidston had. Ik irriteerde me echter enorm aan het mobieltje zelf (echt, als je een smartphone wil, neem dan geen Samsung Galaxy Young!) en mijn moeder besloot het mobieltje van me over te nemen. Maar ja, het hoesje hoorde daar ook bij dus die was ik helaas kwijt. Ik kreeg de Samsung Galaxy S2 van mijn vader, inclusief zijn handige, maar saaie, zwarte hoes. Gelukkig is er goed nieuws van Nederlandse bodem: het modemerk Fab. (die je vast wel kent van de portemonnees) lanceert een eigen collectie met mooie hoesjes voor de smartphone.

Ik begin met het beschrijven van de Fab. studs wallet. Dit is ook gelijk mijn favoriet van de collectie. De studs wallet is multifunctioneel en is als telefoonhoesje, clutch en portemonnee te gebruiken. Stop hem in je tas als portemonnee, of maak de  bijbehorende polsband eraan vast en gebruik hem als clutch. Hoe handig is dat? De studs wallet bevat een speciaal vakje om je telefoon in te doen. Daarnaast is er nog genoeg ruimte over voor pasjes, geld, een kleine sleutelbos en je favoriete lipstick. Zo heb je geen gedoe meer met tasjes als je een avondje uitgaat. In deze studs wallet past alles wat je nodig hebt. De studs wallet kost €49,95.

fab hoesjes2

Folio case. 

Waar de andere twee modellen beschikbaar zijn voor verschillende soorten mobieltjes, is de folio case speciaal gemaakte voor de iPhone 5 en iPhone 5S. Jammer, want ook deze vind ik erg leuk. Dit stevige en schattige hoesje beschermt je mobiel en sluit met behulp van een magneet. De tekst ‘You look fabulous today’ siert de binnenkant van het hoesje, zodat je elke dag kan beginnen met het ontvangen van een compliment. Naast de plek voor je iPhone, heeft de folio case een speciaal vakje waar je een pasje in kan bewaren. De folio case is een musthave voor liefhebbers van selfies. Ook als de iPhone in de folio case zit, kan je gewoon selfies maken. De folio case kost €34,95.

fab hoesjes 3

Pouch.

Last but not least: de pouch van Fab. De pouch is een stuk eenvoudiger dan haar grotere zussen, maar zeker niet minder handig. De pouch beschermt je smartphone en om gebroken nagels hoef je je geen zorgen te maken. De pouch bevat namelijk een speciale pull-tab, waarmee je je makkelijk en snel telefoon uit de pouch kan halen. De pouch is verkrijgbaar in verschillende maten, zodat er voor zoveel mogelijk smartphones een passend model beschikbaar is. De pouch kost €29,95.

fab hoesjes

L: pouch, M: folio case, R: studs wallet. 

Kies voor lief en meisjesachtig lichtblauw of lichtroze, of ga voor stoer en chique en kies een zwarte variant. Alle hoesjes zijn versierd met kleine hartjes en geven de hoesjes een girly twist. Cute!

Wat vind jij van de smartphone hoesjes van Fab.?

Xx Sarah

 

Bron afbeeldingen

3 gedachtes over “Fashion: modemerk Fab. lanceert hoesjes voor de smartphone

Geef een reactie

