Een dag uit mijn leven: donderdag 17 april 2014 – laatste les studie & Hartenstraat

daguitmijnleven17april

Het ruikt buiten naar lente. Het is donker buiten en het regent, maar de lucht is gevuld met een bepaalde geur die pas naar boven lijkt te komen als de bloemen in bloei staan en de eerste vogels aan hun nestjes beginnen. Ik ben dol op die geur. Het ruikt naar warmte en leuke dagen.

Ik kom net terug uit Amsterdam waar ik met twee vriendinnen naar de film Hartenstraat ben geweest. Het is een leuke romantische komedie. Lekker verstand op nul en kijken maar. Hij deed me bij sommige stukken iets te veel denken aan de film You’ve Got Mail, maar ondanks dat was het een leuke film om eens met vriendinnen heen te gaan.

Ik ging erheen met Kaoutar en Linda. Twee lieve meiden die ik ken van mijn studie en waarmee ik sinds het tweede studiejaar in de klas zit. Vanmiddag hadden we een les SLB. Alweer de allerlaatste les van deze opleiding! Zo’n bizar idee. Aangezien onze dagen nu gevuld zijn met afstudeeronderzoeken en scripties schrijven en de les van vanmiddag ook over niks anders ging, werd het tijd om met z’n drieën ergens lekker bij te kletsen over leuke dingen en… juist, het afstuderen. We gingen naar een pannenkoekenhuis in de buurt van Pathé City. Ik nam een Chunky Banana pannenkoek. Normaal ben ik niet zo’n groot fan van pannenkoeken, maar deze was erg lekker. Er zat bananenijs, plakjes banaan, slagroom en walnoten op. Erg lekker, maar erg machtig. Ik heb hem dan ook niet op gekregen. En daarna was het alweer tijd voor de film.

Verder heb ik vandaag niet zo veel gedaan. Mijn vriend was er en ging vanmiddag helaas naar huis. Ik zie hem maandag weer en dan blijft hij tot dinsdag. Veel te kort als het aan mij ligt, maar soms kan het even niet anders. Morgen ga ik die hard aan mijn scriptie werken, moet ik artikelen voor mijn blog voor volgende week schrijven en nog een opdracht voor school schrijven. Waarschijnlijk kan ik aan het eind van de dag mijn laptop niet meer zien, haha!

Outfit van de dag: Jeans van de Mango, een turquoise crêpe blouse met korte mouwen van de Mango, een beige blazer van de Zara en bruine, platte schoenen van de Manfield. Daarbij droeg ik de zilveren sieraden die ik eigenlijk altijd draag.

Beautyproducten van de dag: Wenkbrauwpoeder van Catrice, NYX blush in Taupe en een blush van Clarins. Begint het al saai te worden?

Liedje van de dag: Dat zijn er twee. Ik luisterde ze net allebei in te trein. Caravane van Raphaël vind ik echt een prachtig nummer. In Frankrijk blijkt hij wel bekend te zijn, maar hier totaal niet. Jammer, want dit nummer hoort veel bekender te zijn. Het is zo’n mooi liedje! Ook Station Approach van Elbow vind ik prachtig, maar die is een stuk bekender (zoals het hoort!).

Boek van de dag: Ik heb niks gelezen vandaag.

Film/serie van de dag: Dat is dan Hartenstraat!

 

Wat heb jij allemaal gedaan afgelopen donderdag? Wat vind jij van de film Hartenstraat?

Xx Sarah

3 gedachtes over “Een dag uit mijn leven: donderdag 17 april 2014 – laatste les studie & Hartenstraat

  1. xjenniferrx zegt:

    Ik ben samen met me vriendin Karlijn zij is ook mede eigenaar van ons blog naar de film Hartenstraat geweest wij vonden het heel erg leuk:) Hele gezellige film zeker een aanrader!

    • saarenzo zegt:

      Haha, een leuke man hoor, maar niet het type waar ik zelf ooit op zou vallen. En als ik make up draag, draag ik altijd maar een heel klein beetje. Dus ik denk dat je het daardoor niet zag. Plus ik zag je pas aan het eind van de middag. Waarschijnlijk was het er toen al lang (deels) afgegaan 😉

Geef een reactie

