Tip: geurnoten.nl

geurnotenheader

Het vinden van een parfum dat 100% bij jezelf past is een moeilijke opgave. En als je er dan eindelijk een hebt gevonden, kan het zijn dat hij uit het assortiment wordt gehaald (wat mijn moeder had) of dat je wel eens wil afwisselen. Een website die je dan kan helpen is geurnoten.nl.

Op Geurnoten.nl vind je een beschrijving van veel parfums en de bijbehorende geurnoten. Over deze geurnoten kan je op de website extra informatie vinden, zodat je goed weet wat welke geurnoot precies inhoudt.

Daarnaast geeft Geurnoten.nl suggesties voor parfums. Er wordt gekeken naar de geurgroep waar het geselecteerde parfum  onder valt en op basis daarvan laat Geurnoten.nl verschillende parfums zien die bij de liefhebber van de geselecteerde geur in de smaak zullen vallen. Handig voor als je zelf een nieuw parfum zoekt maar niet weet waar je moet beginnen, maar ook als je iemand een parfum cadeau wil doen.

Hieronder laat ik een voorbeeld van de website zien met het parfum L’eau de Chloé, een van mijn favorieten.

geurnoten1

geurnoten2

geurnoten3 geurnoten4 geurnoten5

Chanel Chance vind ik inderdaad een heerlijk parfum en ook Miss Dior is erg lekker. De andere parfums ken ik nog niet, maar nu ga ik daar zeker een keer aan snuffelen.

Ik vind Geurnoten.nl een hele handige website. Soms is het gewoon lastig om een heerlijk parfum voor jezelf of voor iemand anders te vinden en dan kan Geurnoten.nl zeker helpen.

 

Kende jij geurnoten al? Wat vind jij van deze website?

Xx Sarah

3 gedachtes over “Tip: geurnoten.nl

Geef een reactie

