Fashion: bruidsmode van Monique Lhuillier

Fashion bruidsmode van Monique Lhuillier header

Bruidsmode, ik hou me er niet echt mee bezig. Het duurt nog wel een paar jaar voordat mijn vriend en ik ons überhaupt willen verloven, dus bruidsonderwerpen staan ongeveer onderaan mijn lijst met huidige interesses. Maar wauw, ik kwam toch een ontwerpster tegen die prachtige bruidsmode verkoopt! Aangezien het trouwseizoen weer dichterbij komt en er misschien nog wat aanstaande bruiden op zoek zijn naar hun perfecte jurk, besloot ik een artikel aan de prachtige bruidsmode van Monique Lhuillier te wijden.

Hoewel bruidsmode mij momenteel totaal niet bezighoudt, vind ik het wel vaak super mooi en knap gemaakt. Dat kant, dat getailleerde lijfje… prachtig allemaal! Toen ik op Facebook een artikel over de mooiste bruidsjurken van dit moment tegenkwam klikte ik er dan ook gelijk op. Want wat voor mooie details zouden de designers nu hebben bedacht en gemaakt?

Tussen die tien mooie bruidsjurken sprong er één jurk voor mij uit. Echt, als ik trouwplannen had was ik op dat moment naar het dichtstbijzijnde verkooppunt gerend. Nieuwsgierig surfte ik naar de website (ik had op dat moment verder toch niks te doen) en keek naar de huidige collectie. En echt wauw, wauw, wauw! Ik kan alles wel beschrijven, maar ik denk dat de boodschap beter overkomt als ik ze gewoon laat zien. Hieronder staat een selectie van mijn favorieten. Op de website staan echter nog veel andere soorten trouwjurken, dus als je die hieronder niet mooi vindt kan er op de website alsnog iets voor je tussen zitten.

2_SP15_Lhuillier_Charmain 4_SP15_Lhuillier_Fabrienne5_SP15_Lhuillier_Sarah 7_SP15_Lhuillier_Karlotta 9_SP15_Lhuillier_Destiny 15_SP15_Lhuillier_Delphine 20_SP15_Lhuillier_Emmeline

De complete collectie van Monique Lhuillier kan je vinden op haar website. In Nederland is de bruidsmode van Monique Lhuillier te koop bij Bloomfeld in Amsterdam. De Amerikaanse prijzen liggen rond de 3.000 en 5.000 dollar. De Europese prijzen weet ik niet.

 

Wat vind jij van de bruidsmode van Monique Lhuillier?

Xx Sarah

5 gedachtes over “Fashion: bruidsmode van Monique Lhuillier

    • saarenzo zegt:

      En daarvan vind ik de huidige collectie juist weer niet mooi (of dat komt door de eng dunne modellen die de jurken laten zien op de foto’s). Ach, hoeven we in ieder geval geen ruzie te maken om de perfecte jurk als we later samen gaan shoppen voor trouwjurken :p

  1. Lily zegt:

    Schitterende ontwerpster inderdaad, dit is oprecht de eerste serie trouwjurken die ik zelf eventueel ook wel zou willen dragen op de grote dag. En dan die headpieces, echt beautiful zeg!

Geef een reactie

