Doe jij al mee aan mijn winactie? Maak kans op een beautypakket t.w.v. €112!

winactie1

Hoi allemaal!

Vorige week donderdag bestond mijn blog een jaar en om dat te vieren geef ik een heerlijk beautypakket t.w.v. €112 weg. Doe je nog niet mee maar wil je wel kans maken op dit pakket? Lees dan snel verder. 

Dit beautypakket is voor de echte glamour vrouw! Vampy mascara, rode lipstick, heerlijke gezichtsverzorgingsproducten, een mooie highlighter en andere producten die niet mogen ontbreken! In dit pakket zitten de volgende producten:

–          Diadermine voedende dagcrème t.w.v. €9,99.
–          Diadermine herstellende nachtcrème t.w.v. €9,99.
–          Diadermine ultra reinigende doekjes t.w.v. €6,49.
–          Mini Ciaté nagellak in de kleur Boudoir (5 ml) t.w.v. ongeveer €5.
–          33 gram van de Lush Rockstar zeep t.w.v. €1,75.
–          Etos Highlighting Illuminizer t.w.v. €2,99.
–          Bourjois Color Boost lipstick in de kleur 01 Red Sunrise (mijn favoriet!) t.w.v. €9,99.
–          Bourjois Kohl & Contour Shadow & Light in de kleur 13 Burn & Caramel t.w.v. €7,99.
–          Bourjois Khôhl & Contour XL in de kleur Noir Sparkling XL t.w.v. €6,68.
–          Sephora oogschaduw in de kleur 08 Universal Beige (de perfecte matte highlighter/basis) t.w.v. ongeveer €12.
–          Pupa Vamp! Mascara t.w.v. €17,50.
–          L’Oréal Paris Studio Secrets Professional 90⁰ Easy mascara t.w.v. €16,49.
–          NYC City Proof lipgloss in de kleur 453 Cherry Ever After €3,79.
–          Een setje teenspreiders voor als je nagellak op je tenen wil aanbrengen t.w.v. 1,50.
–          Geursamples van Hilfiger Woman, Estée Lauder Pleasures en Thomas Sabo Charm Rose.
–          Samples van Estée Lauder, La Prairie, Keune, Biotherm en Andrélon.

winactie1

Wat moet je doen om kans te maken op de prijs?
De volgende dingen moet je verplicht doen op kans te maken:

–          Volg mijn blog op Bloglovin.

–          Like dit artikel op Bloglovin.

–          Laat een comment achter waarin je zegt waarom je de prijs wil winnen en wat je allemaal hebt gedaan om kans te maken op de prijs (zoals volgen op Bloglovin). Zorg dat je een geldig e-mail adres gebruikt, want ik stuur de winnaar/winnares van het beautypakket een e-mail naar het bijgevoegde e-mail adres.

Wat kan je allemaal doen om extra kans te maken? (Elke stap is +1 extra winkans)
–          Deel dit bericht op Facebook (de deelknop staat onderaan dit artikel) en vertel daarbij dat je meedoet aan de winactie op mijn blog. Vergeet niet het bericht openbaar te maken, zodat ik kan zien dat je het gedeeld hebt.

–          Plaats het volgende bericht op Twitter: “@sarahijs. Ik maak kans op een geweldig beautypakket van saarenzo.wordpress.com t.w.v. 112! Doe jij ook mee? http://wp.me/p3s0L1-C6”.

–          Herblog dit artikel op je eigen blog.

 

Xx Sarah

18 gedachtes over “Doe jij al mee aan mijn winactie? Maak kans op een beautypakket t.w.v. €112!

  1. Kimberley zegt:

    Hoi Sarah, wat een gave dingen zitten er in het pakket!! Dat kan ik zeker weten goed gebruiken 🙂 ik volg je nu op bloglovin, ik heb het artikel geliked, ik volg je al een tijdje op Twitter en Facebook en ik heb de link gedeeld op Twitter!

  2. Agneta zegt:

    Gefeliciteerd! Ik doe graag mee met zo’n gave winactie! Heb de verplichte dingen gedaan. Mijn naam is Travelsuitcase. Waarom ik dit pakket zou willen winnen? Omdat het zulke diverse producten zijn en mijn moeder helemaal fan is van de Diadermine lijn kan ik haar ook verrassen.

  3. beyoutifool zegt:

    Proficiat met je blogverjaardag 🙂 Ik vind dat je een mooi pakket hebt samengesteld dus ik doe natuurlijk graag mee 🙂 Ik volg je op bloglovin en het het artikel daar geliked.

  4. Lieselot zegt:

    Oooh! Ik wil wel meedoen :)! Ik volg je op Bloglovin en likete dit artikel! Je hebt echt een superleuk pakketje samengesteld, ik zou er erg blij mee zijn :)!

  5. misskoffieklets zegt:

    Zooooowww!!! Dit vind ik leuk!!
    Lekker diva!!
    Tuurlijk doe ik graag mee!
    Ik las al wel mee, maar volgen moest ik niet, jij verscheen automatisch in mijn lijstje 😀
    Nu volg ik dus wel, en liken deed ik ook 😉
    Facebooken doe ik ook dadelijk, Twitteren komt er ook aan!
    En waarom ik dat graag zou winnen?
    Euh.. iederéén heeft zo wel een reden denk ik? 😉
    Ik begin binnenkort weer te werken na 5 jaar thuis te zijn geweest, en ga nog een zware tijd tegemoet (iets met man en vrouw enzo…)
    Dus een leuke opkikker kan ik wel gebruiken 😉

  6. gouweleeuw zegt:

    Hoi ik vind je blog hoe die nu is al heel leuk om te lezen.Doe voor al wat jij leuk vind en ik hoop als je bent afgestudeerd je een leuk baan krijgt.

  7. Anne G. zegt:

    Hardstikke leuk pakket 😀 Kan ik voor mijn moeders verjaardag gebruiken om aan haar te geven!
    Ik volg je op bloglovin, like dit artikel en heb getweet over deze actie (onde de naar AnneWolfSoul)

Geef een reactie

