Saar Enzo genomineerd voor Insider’s Tip van de Maand‏!

Hoi allemaal! Je kan nog steeds op mij stemmen voor de Insiders Tip van de maand van Insidefruits. Ik zou het heel leuk en lief vinden als jullie op mij willen stemmen. Alvast bedankt!

Saar enzo

Ik ben totaal onverwacht genomineerd door Insidefruits, de blog van Stylefruits, voor Insider’s Tip van de Maand. Als ik win wordt mijn blog uitgebreid gepresenteerd in een post op de blog insidefruits.nl en krijgt daarnaast een maand lang  een ereplek met foto in de sidebar op de homepage van insidefruits.nl. Super tof! Zouden jullie zo lief kunnen zijn om op mij te stemmen? Dat kan hier http://www.stylefruits.nl/specials/insiders-tip

Alvast bedankt! 

View original post

Geef een reactie

