WIN: 2 dagentree vouchers voor een spa naar keuze bij SpaOnline.com!

headerwinspaonline

Nog twee dagen en dan is de deadline van mijn scriptie. Aah, spannend! Daarna ga ik heerlijk met mijn vriend naar een spa om bij te komen van al het stressen en harde werken. Heerlijk! Ben jij ook wel toe aan wat ontspanning en wil je even helemaal tot rust komen? Lees dan verder. Van SpaOnline.com mag ik namelijk een lezer of lezeres verblijden met twee dagentree vouchers voor een spa naar keuze!

8435c19c186b4bce5987fce4b9680ebd

SpaOnline.com is de grootste boeking site voor spa’s en wellnessresorts in Nederland en België. Via SpaOnline.com kun je meer dan 80 sauna’s, thermen en sparesorts met elkaar vergelijken. Zit er wat voor je tussen? Dan kan je ook gelijk boeken. Je bent via SpaOnline.com extra voordelig uit. Je vindt er namelijk diverse aanbiedingen en krijgt minimaal 10% korting op de officiële prijs. Daarnaast kan je reviews van klanten lezen en foto’s bekijken om te ontdekken of de spa of het resort wat voor jou is.

_MG_9979

Als je iets op de website niet snapt of vragen hebt, is er een actieve klantenservice aanwezig. Vragen stellen kan via telefonisch contact, maar ook via de mail of door online te chatten met de klantenservice. Hierdoor wordt jouw vraag snel beantwoord. En dat is wel zo fijn!

Hoe werkt SpaOnline.com? Op de website vindt je meer dan tweehonderd aanbieding. Hieruit kies je een spa waar jij graag heen wil. Vervolgens log je in en betaal je voor de toegang. SpaOnline.com mailt jou een voucher. Deze print je uit en neem je mee als toegangsbewijs. Easy peasy! De vouchers zijn bij de meeste spa’s één jaar geldig. Er zit dus geen datum aan verbonden. Geen gedoe meer met verplichte data waarop je moet gaan, maar genoeg tijd om een dag uit te zoeken waarop het jou het best schikt.

_35A3870

Klinkt heerlijk, nietwaar? En het wordt nog leuker. Van SpaOnline.com mag ik namelijk aan één lezer of lezeres twee dagentree vouchers bij een spa naar keuze weggeven! Wauw! Wil jij ook samen met een vriend, vriendin of familielid heerlijk bijkomen in een spa of resort? Doe dan mee met deze winactie. Het enige wat je hoeft te doen is het volgende:

– Volg mijn blog op Bloglovin.

– Like dit artikel op Bloglovin.

– Laat een comment achter zodat ik weet dat je meedoet aan deze winactie.

Na afloop van de winactie kan je winnaar/winnares laten weten naar welke spa of resort hij/zij graag wil. SpaOnline.com mailt vervolgens de vouchers voor de gekozen spa.

Succes! Ken jij SpaOnline.com al? Naar welke spa of resort zou jij graag willen?

Xx Sarah

 

De afbeeldingen komen van SpaOnline.com.

Pssst…. heb jij al op mij gestemd voor de Insiders Tip van de Maand van Stylefruits? 

12 gedachtes over “WIN: 2 dagentree vouchers voor een spa naar keuze bij SpaOnline.com!

  1. Linda zegt:

    Ah, wat een leuke winactie! Ik zit hier met spierpijn achter mijn laptop, dus dit klinkt echt heerlijk op het moment 🙂 Ik volg je via bloglovin’ en ik heb het artikel geliked.

  2. Marieke zegt:

    Oh, wat een leuke actie!!!! Wat ontspanning kan ik wel gebruiken!
    Ik volg je al op Bloglovin, nu je artikel ook geliked!

  3. Beautyding zegt:

    Fijne winactie! Ik zou heel graag even bijkomen in de spa. Ik heb net mijn uitwisselingsweek met Duitsland erop zitten en ik ben helemaal kapot 😉 Het was superleuk, maar ook erg vermoeiend.

Geef een reactie

