Spam je blog!

spamjeblog

Vanwege alle enthousiaste reacties de vorige keer dat ik een ‘spam je blog’ hield, besloot ik er vandaag weer iedereen de kans te geven om zijn/haar blog te spammen. Dus vandaag, alleen vandaag, mag iedereen zijn of haar blog spammen! Dus heb jij een leuke blog die je graag met anderen wil delen? Laat dan comment achter!

Normaal ben ik er niet zo van gediend als je een link naar jouw blog in de comments plaatst. Hoe blij ik ook ben met jullie comments (bedankt daarvoor!), als je een link plaatst verwijder ik hem. Als je een link naar je blog wil plaatsen kan dat bij de contactgegevens, zodat andere bezoekers op jouw naam kunnen klikken om doorwezen te worden. Maar vandaag ga ik geen enkele link verwijderen. Iedereen mag namelijk zijn of haar blog spammen in de comments!

Laat dus vooral je link hieronder bij de comments achter en vertel eventueel wat voor blog je hebt. Ik vind het altijd heel leuk om nieuwe blogs te ontdekken, dus houd je vooral niet in! Heb je ook Bloglovin? Laat dan ook daarvan een link achter, zodat anderen je kunnen volgen.

Daarnaast zou ik het leuk vinden als jullie mij ook volgen op Bloglovin. Mocht je dit nog niet doen, dan kan je mij hier volgen op Bloglovin.

tumblr_mf4tm1Y8961qfsqnto1_500_large

Xx Sarah

Bron afbeeldingen: 12

Pssst…. heb jij al op mij gestemd voor de Insiders Tip van de Maand van Stylefruits? 

13 gedachtes over “Spam je blog!

  1. svenja zegt:

    Leuk dat we mogen spammen! ❤

    Op http://www.lovinglifeiseasy.nl plaats ik elke dag een artikel over beauty, fashion en andere lifestyle gerelateerde onderwerpen. Make-up looks, outfit foto's, shoplogs, je kan het allemaal vinden op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje komt nemen!

    Liefs,

    Svenja

  2. mirrepostrandom zegt:

    Altijd leuk zo’n spam je blog! Mijn blog heet mirrepostrandom.wordpress.com ik plaats 1 keer in de 2 dagen een artikel over van alles en nog wat. Recensies, reviews, recepten, foto’s, nailart, gedichten en nog meer! Eigenlijk alles waar ik in geinteresseerd ben. En hoop dat andere dat ook leuk vinden!

    Kus, Mirre

  3. Julie zegt:

    Ik heb zelf niet echt een blog, maar schrijf wel meermaals per week voor die van mijn beste vriendin Veronique. Je kan ons vinden op http://verodoesthis.blogspot.be/
    Het zou natuurlijk ontzettend fijn zijn als je een kijkje wil nemen, en nog leuker als je ons zou gaan volgen!
    We schrijven over erg uiteenlopende dingen, waar beauty en lifestyle de lichte overhand nemen. Maar we schrijven ook over ons eigen leven, films & muziek…
    Kortom, een erg gevarieerde blog die het bekijken waard is! 😉

Geef een reactie

