Favoriet van de week: het kapsel van Karlie Kloss

karlie-kloss_lancaster

Nog een paar maanden en dan ga ik mijn haar laten kortwieken. Niet omdat ik zelf graag kort haar wil, maar omdat ik het ga doneren aan stichting Haarwensen. En tja, daarvoor moet je minimaal 30 centimeter lang haar inleveren… Momenteel ben ik het nog aan het laten groeien (wat gelukkig best snel gaat dankzij mijn ijzertabletten) en als het lang genoeg is gaat de schaar erin. Spannend! Waarschijnlijk komt het dan ongeveer tot mijn kaak. Zo kort heb ik het nog nooit gehad, dus ik ging alvast op zoek naar kapsels.

En toen kwam ik aan bij het kapsel van Karlie Kloss. Ik vond haar haar sinds ze het korter heeft altijd al heel mooi, maar had niet verwacht dat het mijne ooit dezelfde lengte zou krijgen en was het daardoor een beetje vergeten. Maar nu ik zelf dingen moet bedenken om met mijn toekomstige bob te doen, ben ik helemaal geobsedeerd met haar kapsel. Nou ja.. geobsedeerd is wat overdreven, maar ik zit constant foto’s te zoeken. Het is zo mooi en leuk!

karlie-kloss-sexy-eye-makeup-look-w724 Target + Neiman Marcus Holiday Collection Launch Event - Arrivals Target + Neiman Marcus Holiday Collection Launch Event - Arrivals karlie-kloss (1) images Arrivals At The Mercedes-Benz Fashion Days Zurich 2013 article-2472659-18EAC64A00000578-745_642x766 872023-karlie-kloss-revele-ses-astuces-637x0-2 2014-Karlie-Kloss-Short-Hairstyles-Wavy-Haircut-for-Short-Hair

Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat ik dol ben op haar kapsel, haha. 

Ik ben op Youtube alvast gaan zoeken hoe ik het kapsel na kan maken. Want Karlie Kloss heeft veel slag in haar haar, maar mijn haar is heel stijl. Ik ben dan ook een beetje bang dat ik eindig met zo’n strenge bob à la Anna Wintour.

Anna_Wintour_2009_crop

Noooooo! Dit ik wil ik niet!

Ik vond wel wat filmpjes, maar het blijkt elke ochtend iets van twintig minuten te duren om met een krultang alle slag erin te maken. Nu ben ik elke dag maximaal 1 minuut bezig met mijn haar, aangezien ik het alleen borstel (als ik dat niet vergeet, tenminste). Of, als ik er iets meer moeite voor doe, iets van vijf minuten. Elke dag twintig minuten aan mijn haar moeten besteden is voor mij dus heel lang, dus daar kijk ik dan ook wel tegenop. Maar hé, daar krijg je wel wat voor terug.

Ik ben in ieder geval erg benieuwd hoe het mij gaat staan. Waarschijnlijk vreselijk, want ik heb niet echt een hoofd voor korter haar. Ik heb al gekeken hoe het kan staan door mijn haar dubbel te vouwen en vast te zetten met een speld (zie onderstaande foto), maar echt geweldig vind ik het niet. Maar dat merk ik tegen die tijd wel. Eerst nog wat extra centimeters erbij laten groeien.

kort haar

 

Wat vind jij van korter haar? En wat is jouw favoriet van deze week?

Xx Sarah

3 gedachtes over “Favoriet van de week: het kapsel van Karlie Kloss

  1. Madeleine zegt:

    Leuk kapsel :). Voor het eerst laat ik nu m’n haar groeien. 🙂 Heb t altijd eigenlijk tot de schouder gehad of korter of de boblijn. 20 minuten aan m’n haar besteden vind ik ook te lang! Heb daar ook geen geduld voor 😉

Geef een reactie

