BEDANKT + BLOGLOVIN UITMESTEN

Hoi allemaal,

Als eerst wil ik iedereen even bedanken voor de lieve comments bij mijn persoonlijke update over mijn scriptiecijfer. Ik vind het heel lief en ze hebben me zeker opgevrolijkt!

Daarnaast wil ik even melden dat ik dit weekend even mijn Bloglovin lijst uit ga mesten. Ik volg inmiddels ontzettend veel blogs en kom er niet aan toe om ze allemaal te lezen. Degenen die mijn blog volgen volg ik sowieso terug en bij de andere blogs ga ik gewoon wat kritischer zijn. Ik ga eerst even iedereen ontvolgen en voeg daarna iedereen die ik wil blijven volgen weer toe. Het kan dus zijn dat jullie binnenkort een melding krijgen dat ik jullie weer volg. En om verwarring te voorkomen (“want ik volg je toch al?”), leg ik het even uit zodat jullie weten hoe dat zit.

In ieder geval fijn weekend allemaal, geniet van het mooie weer en vergeet je niet goed in te smeren met SPF! En nogmaals bedankt voor de steun gisteren!

 

Xx Sarah

PS: je kan mij hier volgen op Bloglovin. 

 

2 gedachtes over “BEDANKT + BLOGLOVIN UITMESTEN

Geef een reactie

