OUTFIT OF THE DAY: JAPANESE SUMMER

OOTD Japanese Summer

Ik wilde al een tijdje OOTD (outfit of the day) artikelen plaatsen, maar mijn poseerkunsten voor de camera zijn niet echt geweldig. Toch besloot ik de knopen door te hakken en mijn eerste OOTD te plaatsen. Ik sta misschien ietwat ongemakkelijk op de foto’s, maar hé, oefening baart kunst. Kijken jullie mee naar mijn outfit?

OOTD Japanese Summer 2

Ik bel dol op kimonovestjes en ben dan ook blij dat ze nu overal in de winkels hangen. Bij de H&M kocht ik een paar maanden geleden dit zwarte kimonovestje. Door het contrast tussen de lichte bloemen en de zwarte achtergrond, doet de stof mij denken aan die van de traditionele kimono’s. Een stuk meer casual, maar ook oosters getint en net wat specialer dan een gewoon vestje.

OOTD Japanese Summer 3

Om te voorkomen dat de outfit te somber werd, combineerde ik het kimonovestje met een knalroze jurkje, ook van H&M. De jurk is mouwloos, maar heeft een transparant detail aan de zijkant bij de armen.

OOTD Japanese Summer 7

Aangezien het kimonovestje wijd is en de rok van de jurk ook wijd valt, gebruikte ik een zwart tailleriempje om de outfit wat meer vorm te geven. Het riempje hoort officieel bij een jurkje van Mango, maar ik vind hem zo fijn dat ik hem eigenlijk voor bijna al mijn jurkjes gebruik.

OOTD Japanese Summer 4

Aan mijn voeten droeg ik beige sandalen met hoge hakken van Manfield. Door de brede banden zitten ze erg lekker. De sandalen zijn gemaakt van suède, wat ik bij dit soort schoenen het mooist vind.

OOTD Japanese Summer 6 OOTD Japanese Summer 5

Het was heel warm, waardoor ik niet zo’n zin had in sieraden. Daarom droeg ik alleen mijn horloge van Guess (ik kan echt niet zonder horloge) als accessoire.

OOTD Japanese Summer 8

Qua make up droeg ik wenkbrauwpoeder van Catrice, Hoola bronzer van Benefit en Effet 3D lipgloss van Bourjois in de zomerse kleur 56 Rose Dynamic. Op zowel mijn vingernagels en teennagels droeg ik de L’Oréal Paris Infallible Nail nagellak in de kleur Orange Extreme. (Ik ben de Infallible Nail nog druk aan het testen. Volgende week kunnen jullie een review over zes kleuren van deze nagellak lezen, maar ik kan wel alvast zeggen dat ik momenteel razend enthousiast ben!)

OOTD Japanese Summer 9

Dat was mijn outfit! Ik hoor graag wat jullie ervan vinden en of ik vaker dit soort artikelen moet plaatsen.

Xx Sarah

13 gedachtes over “OUTFIT OF THE DAY: JAPANESE SUMMER

  1. svenja zegt:

    Wauw, je ziet er echt super mooi uit. Op en top zomerse outfit ❤ Je kimono en hakken zijn zo mooi ❤ En roze is natuurlijk altijd fantastisch, dus ik ben ook helemaal verliefd op je jurkje!

  2. Kelly zegt:

    Leuk!! En je staat er mooi op hoor!! 🙂 De kleuren, vooral dat roze, staat je erg goed! Ik zou alleen een zwart open schoentje eronder dragen. Ik zeg vaker doen!!

Geef een reactie

