TAG: WOULD YOU RATHER (BEAUTY)

1

Het is weer tijd voor een tag! Voor vandaag beantwoorde ik de tien vragen van de Would You Rather Beauty Tag. Lees verder voor mijn antwoorden.

Slordig haar en mooie make-up of mooi haar en geen make-up?

Dan kies ik voor mooi haar en geen make up. Ik draag sowieso niet elke dag make up en als ik het draag, draag ik vaak heel weinig. Ik heb er dan ook totaal geen moeite mee om geen make up te dragen. Natuurlijk zou ik make up wel enorm missen, want het is zo leuk! Maar als ik daar even geen rekening hou en me puur op de vraag richt, zou ik dus voor mooi haar en geen make up kiezen.

2

Al is een messy bun soms ook een heerlijk kapsel!

Zou je liever je wenkbrauwen afscheren of je wimperhaartjes er uit trekken?

O jakkes, dat laatste klinkt zo vies! Het is dus geen verrassing dat ik voor de eerste kies, want ik zou liever mijn wenkbrauwen afscheren dan dat ik mijn wimperhaartje er uit moet trekken. Het klinkt ook gewoon al zo pijnlijk! Daarnaast kan je wenkbrauwen makkelijk bijtekenen of laten tatoeëren (al mag dat laatste waarschijnlijk niet). Wimpers kan je ook wel faken met nepwimpers, maar dat is toch veel meer gedoe.

 3

Alleen dan niet zo, haha!

Wil je liever voor de rest van je leven alleen nog maar bij MAC shoppen, of liever bij Sephora?

Sephora! Ik heb nog geen producten van M.A.C., dus ik weet ook niet echt wat ik mis. Plus bij de Sephora hebben ze zo veel prachtige merken. Too Faced, Urban Decay, Benefit, Chanel, Dior… noem maar op! Ik mis de Sephora ontzettend veel dus als ik de rest van mijn leven alleen daar mag shoppen in plaats van bij M.A.C. heb ik daar geen problemen mee.

4

Sephora, ik mis je!

De lipgloss/lipliner look óf een eighties permanentje?

Hmmm.. een eighties permanentje staan bij sommige mensen nog best wel goed en een lipgloss/lipliner look is bij niemand mooi. Maar ik weet nu al dat een eigthies permanentje bij mij echt vreselijk gaat staan. Hmmm… Nou ja, ik kies toch voor een eighties permanentje. Die kan ik tenminste nog onder een hoed verschuilen.

5 

Hoe heeft dit zo’n populair kapsel kunnen zijn?

Liever een duidelijke foundation rand op je gezicht, óf te heftig aangebrachte blush?

Ik ben van de subtiele make up, dus beide zijn niks voor mij. Maar dan kies ik voor de te heftig aangebrachte blush. Ik ben namelijk dol op blush en heb absoluut niks met foundation, dus blush heeft altijd mijn voorkeur. Plus ik ken een meisje die a) de verkeerde kleur foundation draagt, 2) een hele dikke laag foundation draagt en 3) echt zo’n lijn bij haar nek heeft waar haar foundation stopt. En dat vind ik altijd zó lelijk, dat ik dat zelf niet wil. Dus daarom de blush. En ach, misschien denkt iedereen wel dat ik heel heftig moet blozen en vinden ze me allemaal schattig of zo, haha.

6 

MC Hammers Pants of een fietsbroekje?

Ik had geen idee wat MC Hammer Pants zijn, maar na het opgezocht te hebben is de keuze snel gemaakt: fietsbroekje! Die is vast nog wel leuk te stijlen. Plus ik was laatst een stuk aan het fietsen met mijn moeder en toen kreeg ik zo’n zadelkont, omdat mijn zadel best hard is. En ik was daarover aan het klagen en toen zei mijn moeder dat fietsbroekjes een soort kussentjes hebben, zodat je geen last van je zadel krijgt. Dus als ik een fietsbroekje kies in plaats van MC Hammer Pants ziet het er leuker uit én zit ik overal extra lekker. Nou, die keuze is dan makkelijk gemaakt, toch?

7 

O my… hebben mensen hier vrijwillig in rondgelopen? 

Liever een te oranje mislukte spray tan of duidelijke tan lines die je niet kan verbergen?

Dan kies ik zonder twijfelen voor de duidelijke tan lines. Ik bedoel, als ik buiten in de zon heb gezeten heb ik ook gewoon tan lines door mijn kleding (zo ver ik tan lines kan krijgen dan, aangezien Sneeuwwitje er vergeleken met mij nog uit ziet alsof ze drie weken op vakantie is geweest naar Aruba). Maar ik heb niet echt problemen met tan lines. Als je kleding draagt terwijl je zont heb je er toch al snel last van. Een te oranje mislukte spray tan vind ik daarentegen ontzettend lelijk, dus die wil ik sowieso niet.

8 

Dit dus NOOIT!

Wil je liever een slecht kapsel of een lelijke haarkleur?

Nou ik heb van mezelf een best mooie haarkleur, maar heel saai haar. Dus dan liever een slecht kapsel. Daar kan je ook nog gewoon dingen mee doen. Het in een staartje bijvoorbeeld. Hoewel… als ik opeens zo’n mega korte pony moet nemen ga ik toch liever voor een lelijke haarkleur. Of… aaaah, deze is te moeilijk! Wat wordt er überhaupt onder slecht kapsel en lelijke haarkleur verstaan? Hmmmm… nee, ik kies dan toch voor het slechte kapsel.

9

Hoewel… liever een lelijke haarkleur dan dit kapsel! Ah ik kan niet kiezen!

YouTube weg of Twitter weg?

O, Twitter mag van mij wel weg. Ik doe daar niet zo veel mee. Youtube daarentegen vind ik heel leuk, dus deze vraag is niet zo moeilijk.

Zou je liever je make-up kwasten voor altijd opgeven, of mascara?

Makkelijke vraag. Dan zou ik mascara opgeven. Begrijp me niet verkeerd, ik vind mascara heel mooi en leuk. Maar ik heb best wel gevoelige ogen. Oogschaduw dragen kan nog wel (ook niet elke dag, maar een paar dagen per week moet wel lukken), maar als ik een week lang elke dag mascara draag krijg ik geïrriteerde oogleden. Daarnaast is het altijd zo’n gedoe om het eraf te krijgen zonder dat mijn ogen geïrriteerd raken. Mijn favoriete make up producten zijn (naast lipstick en nagellak) blush, bronzer en highlighter. Voor die producten is een kwast vaak echt een must, dus die wil ik niet kwijt. Nee, dan liever nooit meer mascara (ik draag dat nu toch al weinig), dan dat ik al die producten niet meer mooi kan aanbrengen.

10

Dat waren alle vragen! Ik ben benieuwd welke antwoorden jullie zouden geven. Daarom vraag ik jullie om bij de comments in ieder geval één vraag te beantwoorden. En de vraag die ik daarvoor heb gekozen is de vraag die ik zelf het moeilijkst vond: wil je liever een slecht kapsel of een lelijke haarkleur? Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden! Ook als je de tag zelf al een keer op jouw blog hebt behandeld, hoor ik het graag. Dat vind ik namelijk heel leuk om te lezen.

Xx Sarah

 

Alle afbeeldingen komen van Weheartit.com en Pinterest.com. 

11 gedachtes over “TAG: WOULD YOU RATHER (BEAUTY)

  1. Kelly zegt:

    haah..wat een grappige tag..nou ik zou bijna bij alles voor hetzelfde kiezen behalve bij: Make-up kwasten/ mascara..dan wil ik mijn mascara houden. Ik heb heel veel mooie kwasten van make-up studio en Lancaster..(door mijn visagie opleiding) en werk altijd met mijn vingers 🙂 Slecht he? En ik ga liever voor een saaie haarkleur, dan een slecht kapsel..

  2. aspasiablog zegt:

    Leuke tag! Misschien neem ik deze wel over. Op sommige vragen kan ik meteen antwoorden, maar op andere… Die zijn wat moeilijker. 🙂

  3. Femke zegt:

    Wat een leuke vragen, zeg! Ik zou sowieso ook gaan voor mooi haar en geen make-up. Eigenlijk draag ik sowieso al niet heel veel make-up. Ik vind het wel heel fijn als mijn haar een beetje goed zit 🙂 ! Van mij mag Twitter ook wel weg. Hihi, ik heb niet eens een account.. YouTube kijk ik best veel op. Laat die maar blijven!

    Xjes Femke

  4. Madeleine zegt:

    Hihi! Wat een leuke vragen. Had em ergens anders al gespot.. Ik denk dat ik deze tag ook ga doen 😀 love tags! Maar wat een keuzes he!? :p geweldige foto’s heb je er ook bij! Vooral dat Chineesje met nepwimpers als wenkbrauwen . Geweldig!

Geef een reactie

