EVENT: GEURENEVENT VAN COTY BEAUTY

event geuren parfums coty pr

Toen ik vorig jaar stage liep voor Modeagenda.nl bezocht ik regelmatig fashion events. Daar schreef ik dan een artikel over voor op de website en ik merkte dat bezoekers dat altijd leuk vonden om te lezen. Zo’n kijkje achter de schermen vind ik zelf ook leuk om te zien. Daarom heb ik vandaag een artikel over een geurenevent van Coty PR, waar ik eergisteren was.

Coty is een internationale producent van heel veel beautymerken, zowel van budget, drogist en high end merken. Het event waar ik afgelopen donderdag heen was, was voor de introductie van nieuwe parfums van zes verschillende merken. Ik kan nog niet veel vertellen over deze parfums, omdat het nog een paar maanden duurt voordat ze in de winkel liggen. En één parfum moet ik zelfs geheim houden! Zodra de parfums bijna in de winkel liggen, zal ik er op mijn blog meer over vertellen.

event geuren parfums coty pr 01

event geuren parfums coty pr 0 event geuren parfums coty pr 3

De stands voor de nieuwe parfums. 

De merken die met de nieuwe parfums komen zijn Playboy, Adidas, Katy Perry, Guess, het geheime merk en Vespa. Huh, Vespa? Dat is toch van de scooters? Juist! En over een paar maanden introduceren zij hun eerst parfums. Ik ga er niet te veel over verklappen. Daarmee moet ik wachten tot de introductiedatum dichterbij is. Maar kan wel alvast zeggen dat ze heel lekker ruiken!

event geuren parfums coty pr 4event geuren parfums coty pr 9

Lekkere hapjes en zelfs een ijskraam!

Omdat het event vooral in het teken stond van de eerste parfums van Vespa, was het hele event in Italiaanse stijl. Buiten bij de ingang stond een boog van ballonnen in de kleur van de Italiaanse vlag. Binnen werden heerlijke Italiaanse hapjes geserveerd, zoals carpaccio en stokjes met mozzarella, tomaat en basilicum. Yummy! Onder het genot van een glas prosecco konden de bezoekers langs verschillende stands lopen, waarop de nieuwe geuren tentoongesteld waren.

event geuren parfums coty pr 2

Een PR dame vertelt wat meer over de nieuwe producten van Playboy. 

Buiten stond een roze Vespa, waarmee je alleen of met een mannelijk model op de foto kon. Ik ging samen met Fenna Ridderbos, met wie ik naar het event was en die jullie misschien kennen van de artikelenreeks ‘Vraag het aan Fenna’ op mijn blog. De foto kregen na de fotoshoot mee naar huis. Leuk!

event geuren parfums coty pr 7

Fenna zit op de scooter en krijgt samen met een oud-collega instructies voor de shoot. 

event geuren parfums coty pr 6

Mooie tuin!

Na afloop van het event kreeg iedereen twee goodiebags mee, met daarin de nieuwe parfums en bijbehorende producten van Katy Perry, Playboy en Vespa. Het eerste artikel over één van deze parfums zal eind juli verschijnen. De rest volgt later.

event geuren parfums coty pr 8

Ik vond het in ieder geval een leuk event en de ruimte waar het werd gehouden was ook heel mooi aangekleed. Voor Modeagenda.nl ben ik wekelijks naar fashion events en soms ook beauty events gegaan, maar dit was de eerste keer dat ik voor mijn blog ging. Super leuk! Het was een leuke ervaring en mijn vingers kriebelen nu al om artikelen over de nieuwe producten te schrijven.

Naar welk parfum zijn jullie het meest benieuwd? En wat vinden jullie van zo’n artikel over een event? Ik ga in juli namelijk naar wat shows van Amsterdam Fashion Week en dan weet ik of ik dan meer van dit soort artikelen moet plaatsen.

Xx Sarah

10 gedachtes over “EVENT: GEURENEVENT VAN COTY BEAUTY

  1. Florentine zegt:

    Ik vind het súper leuk, ook dat je überhaupt naar meerdere events bent geweest, lijkt me zo gaaf! En artikelen erover vind ik ook heel leuk!
    Wat ziet het er op de foto’s mooi uit qua locatie trouwens!
    X Liefs

Geef een reactie

