MIJN NIEUWE ENKELLAARSJES

MIJN NIEUWE ENKELLAARSJES

Soms zijn dingen gewoon voor je weggelegd. Dat had ik met deze nieuwe enkellaarsjes. Mijn moeder shopt wel eens bij Anna van Toor en ik was laatst met haar mee. Daar zag ik deze enkellaarsjes, van €139,95 voor €75. Ik besloot nog even verder te zoeken en te wachten tot ik mijn loon binnen had. Eergisteren kwam ik er weer en daar stonden ze: de enkellaarsjes, nu voor €55 en alleen nog verkrijgbaar in mijn maat. Het allerlaatste paar. Alsof het zo had moeten zijn. Ik paste ze en nam ze daarna blij mee naar huis.

MIJN NIEUWE ENKELLAARSJES 5

Nu denk je misschien: huh, maar je hebt toch laatst in Antwerpen nog nieuwe schoenen gekocht? Yep, maar ik ben een schoenenmeisje. Ik kan nooit genoeg schoenen hebben. Nu klink ik misschien alsof ik honderd paar schoenen heb of zo. Dat valt allemaal reuze mee. Boven de dertig zal ik niet komen. En trouwens, deze schoenen had ik echt nodig.

MIJN NIEUWE ENKELLAARSJES 6

Oké, dat klinkt een beetje als een schoenenverslaafde, maar ik zal het uitleggen. Ik heb voornamelijk gympen en hoge hakken. Een paar laarzen hebben een wat lagere hak, maar laarzen kan je ook weer niet overal bij combineren. Daarom kocht ik afgelopen winter bruine enkellaarsjes met een lage hak (3,5 centimeter) bij de Sacha. Ze zaten als gegoten. Ik heb nog nooit schoenen gehad die zo lekker zaten als die enkellaarsjes. Ze pasten overal bij en ik liep er elke dag op.

MIJN NIEUWE ENKELLAARSJES 2

Maar na twee weken begonnen de neuzen opeens te slijten. Ik ging snel naar de schoenmaker om ze te laten maken, maar die zei dat ze zo versleten waren dat er niks meer aan gedaan kon worden. Na twee weken dragen waren mijn schoenen al kapot. Dat is toch niet normaal?! De moeder van mijn vriend kwam met het idee om superlijm op de versleten stukken van de neuzen te doen, zodat ze niet verder konden slijten. Dat hielp en gelukkig viel het niet heel erg op, waardoor ik de schoenen alsnog kon dragen.

MIJN NIEUWE ENKELLAARSJES 3

Maar ook dat duurde niet lang. Na een maand zat er bij beide hakken een gat aan de onderkant. De hak was verder compleet versleten, de zijkanten van mijn schoenen begonnen kapot te gaan… de schoenen zagen er uit alsof ik ze al jaren had in plaats van een maand. En na die ene maand van dragen waren ze zo kapot en lelijk dat ik ze niet meer aan kon doen. Die enkellaarsjes zijn voor mij dan ook gelijk de allerlaatste schoenen die ik bij Sacha heb gekocht. Wat een ontzettend slechte kwaliteit! En het is niet dat ik vreemd loop of zo.

MIJN NIEUWE ENKELLAARSJES 4

De enkellaarsjes van Sacha staan ondertussen al een paar maanden in een hoekje verstopt (ik gebruik ze alleen nog als ik versleten schoenen nodig heb). En ik had geen bruikbare enkellaarsjes met een lage hak meer. In verschillende steden ben ik ontzettend veel schoenenwinkels afgegaan, maar alle bruine enkellaarsjes waren te hoog, te duur of zaten niet lekker.

MIJN NIEUWE ENKELLAARSJES 8

En toen vond ik mijn nieuwe aanwinsten. Bij Anna van Toor. De laatste winkel waar ik het van verwachtte, want normaal vind ik daar bijna niks leuk. De schoenen waren, zoals ik eerder zei, €139,95 en nu €55. Ze zijn gemaakt van echt leer en sluiten met een rits. De bovenkant is wijder dan ik gewend ben. Normaal vind ik dat niet zo mooi, maar bij deze enkellaarsjes vind ik het juist weer leuk. Plus mijn grote voeten (maat 40) zien er opeens kleiner uit, haha.

MIJN NIEUWE ENKELLAARSJES 7 MIJN NIEUWE ENKELLAARSJES 9 MIJN NIEUWE ENKELLAARSJES 0

Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe enkellaarsjes! Door de kleur en vorm zijn ze heel makkelijk te combineren. Op de foto’s zien ze er misschien een beetje raar uit door de manier waarop ik mijn broekspijpen heb gedaan, maar dat komt doordat die broek eigenlijk iets te korte pijpen heeft. Binnenkort zal ik even proberen een leuke outfit met deze enkellaarsjes te maken om een OOTD van te plaatsen.

 

Wat vind jij van deze enkellaarsjes? Hoe zou jij ze combineren?

Xx Sarah

 

17 gedachtes over “MIJN NIEUWE ENKELLAARSJES

  1. Kelly zegt:

    Ik vind ze heel stoer. Ik zou deze onder een leuk bohemian jurkje dragen. Leuke Panty, kniekousen, life sokje.. of blote benen..lekker festival achtig!

  2. Florentine zegt:

    Wauw echt héél gaaf! Echt van die stoere laarsjes, ze hebben wel iets van shabbies vind ik! Super leuk! X liefs, Florentine

  3. Laura zegt:

    Ik vind dit soort laarsjes heel erg leuk! Bij de Van Haren vind je hier ook leuke van, daar kocht vorig jaar herfst een bruin paar. Loop er vrijwel iedere dag op en ze zien er nog perfect uit!

Geef een reactie

