250 VOLGERS – BEDANKT!! + UPDATE

IMG_7956

Een beetje verbaasd keek ik gisteren naar mijn Bloglovin. Waar ik zes dagen geleden nog een heel blij berichtje op Instagram plaatste omdat ik de 200 volgers had bereikt, stond de teller inmiddels alweer op 250. Huh? Wat ontzettend gaaf! Daarom wil ik even iedereen bedanken die mij volgt. Ik vind het ontzettend leuk en lief!

Bloggen gaat natuurlijk niet om het aantal volgers. Al zou ik er nu nog steeds 8 per week hebben (zoals in de eerste maand dat ik begon), dan zou ik nog steeds enorm veel genieten van het bloggen. Ik vind het zo leuk om te doen! Maar het is fijn om te weten dat steeds meer mensen de weg naar mijn blog weten te vinden en dat de artikelen gewaardeerd worden. Nog steeds verbaas ik mij over het aantal bezoekers dat dagelijks naar mijn blog terugkeert. Een groot deel leest alleen de artikelen, maar ook toenemend aantal neemt ook de tijd om te reageren. Ik geniet echt van alle reacties en waardeer het enorm. Ik probeer dan ook vaak dezelfde dag nog terug te reageren. Daarom wil ik gelijk even doorgeven dat dat de komende dagen niet gaat lukken. Ik zit dan namelijk in Amsterdam voor de Amsterdam Fashion Week!

Zowel zaterdag als zondag ga ik naar een paar shows. Nu ben ik regelmatig in Amsterdam te vinden, want mijn vriend woont daar en normaal neem ik dan ook gewoon mijn laptop mee. Deze week ben ik er echter maar een paar dagen en ik heb geen ruimte voor mijn laptop. Mocht je op een artikel hebben gereageerd: je krijgt nog reactie van mij op jouw blog, alleen nu een paar dagen later! Ook komen volgende week mijn reports over de shows van AFW waar ik heen ben geweest online. Jullie gaven laatst aan dat jullie die graag willen lezen, dus ik probeer ze zo snel mogelijk online te krijgen.

Nu ik er wat meer volgers bij heb, hoor ik graag of jullie nog feedback hebben of bepaalde onderwerpen/vragen hebben waar jullie graag een artikel over willen zien. Mocht je nog suggesties e.d. hebben, laat het dan achter in een comment of mail naar saarenzoblog@hotmail.com.

Nogmaals bedankt allemaal!

Xx Sarah

14 gedachtes over “250 VOLGERS – BEDANKT!! + UPDATE

Geef een reactie

