REVIEW: JOHN VAN G HIGH PERFORMANCE LIPSTICK – #433

REVIEW JOHN VAN G HIGH PERFORMANCE LIPSTICK - #433 9

Wie zegt dat oranje lippen alleen tijdens het WK kunnen? Ik vind oranje lippen altijd super zomers en ook deze zomer zijn oranje lippen weer helemaal in. Tijd om er weer een te testen. Eerder deze week plaatste ik tijdens het testen van deze lipstick een FOTD op Instagram en ik kreeg gelijk de vraag welke lipstick ik droeg. Nou, dat was dus deze van John van G. Lees verder voor mijn review.

REVIEW JOHN VAN G HIGH PERFORMANCE LIPSTICK - #433 2

JOHN VAN WIE?

Ik moet eerlijk bekennen dat deze lipstick het allereerste product is dat ik van John van G heb geprobeerd. En dat terwijl de producten van dit merk best makkelijk verkrijgbaar zijn. Maar nooit stond ik erbij stil om er iets van te kopen. Vorig jaar sprak een collega heel lovend over John van G en sindsdien spookt het merk ergens in mijn achterhoofd rond. Ik besloot maar eens een poging te wagen en nam een lipstick mee.

REVIEW JOHN VAN G HIGH PERFORMANCE LIPSTICK - #433 REVIEW JOHN VAN G HIGH PERFORMANCE LIPSTICK - #433 8

SPANNENDE KLEUR MET EEN MINDER SPANNENDE NAAM

Ik heb de lipstick in de kleur 433 (wat een saaie naam!), een oranje kleur. Oranje lipstick neigt al snel naar koraal of feloranje, maar dat is bij deze lipstick niet het geval. 433 is juist heel draagbaar. Op het eerste gezicht lijkt de lipstick een matte finish te hebben, maar tijdens het swatchen blijkt het een crème finish te zijn. Prima, want ik hou niet zo van dat droge gevoel vaan matte lipstick. Er zitten minuscule shimmers in de lipstick, maar eigenlijk zijn deze alleen te zien als je de lipstick dicht bij je oog houdt. Op de lippen zie je er niks van terug.

REVIEW JOHN VAN G HIGH PERFORMANCE LIPSTICK - #433 4 REVIEW JOHN VAN G HIGH PERFORMANCE LIPSTICK - #433 5 REVIEW JOHN VAN G HIGH PERFORMANCE LIPSTICK - #433 6

EINDELIJK EEN DEKKENDE ORANJE LIPSTICK?

Op mijn hand is de lipstick prima gepigmenteerd. Niet geweldig, gewoon goed. Ik was heel benieuwd hoe de kleur op mijn lippen uit zou pakken, want de andere oranje lipsticks die ik heb laten allemaal nog best veel van mijn eigen lipkleur doorschijnen.

REVIEW JOHN VAN G HIGH PERFORMANCE LIPSTICK - #433 7

Gelukkig dekt de lipstick van John van G wél helemaal goed. En de kleur? Daar word ik gewoon blij van. Kijk dan hoe leuk! De houdbaarheid van de lipstick is ook goed. Tijdens een drankje geeft de lipstick ietwat af op het glas, maar zit er nog genoeg op mijn lippen om hem niet bij te hoeven werken. Na een maaltijd is bijwerken wel nodig, maar dat doe ik eigenlijk altijd na het eten.

REVIEW JOHN VAN G HIGH PERFORMANCE LIPSTICK - #433 10 REVIEW JOHN VAN G HIGH PERFORMANCE LIPSTICK - #433 0

SORRY JOHN

Na het proberen van deze lipstick heb ik best wel spijt dat ik John van G zo lang heb genegeerd. Want ik ben blij met deze mooie, oranje lipstick! Sorry, John van G, voor al dat jarenlange voorbijlopen. De volgende keer als ik je weer zie, zal ik meer aandacht aan je besteden. Dat beloof ik.

REVIEW JOHN VAN G HIGH PERFORMANCE LIPSTICK - #433 3

De lipstick kost €10,00. De producten van John van G zijn verkrijgbaar bij geselecteerde filialen van Etos, DA Drogist en de website van John van G.

Wat vind jij van deze lipstick?

Xx Sarah

10 gedachtes over “REVIEW: JOHN VAN G HIGH PERFORMANCE LIPSTICK – #433

Geef een reactie

