TAG: 15 DINGEN DIE NIEMAND VRAAGT

question

Het is weer eens tijd voor een tag! Op veel blogs kom ik de laatste dagen de tag ’15 dingen die niemand vraagt’ tegen. En ik vind hem zo leuk dat ik hem zelf ook invul. Lees verder voor mijn antwoorden.

Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?

Dicht. Ik kan ook absoluut niet slapen als de deuren open staan. Geen idee hoe dat komt. Ik doe dan ook altijd alle kastdeuren dicht voordat ik ga slapen. Anders moet ik ’s nachts opeens mijn bed uit om ze alsnog dicht te doen. Mijn vriend laat de kastdeuren juist altijd open staan, gewoon omdat hij ze vergeet dicht te doen. Ik word door altijd helemaal gek van, want vaak moet ik als hij in de kamer is geweest weer alle kastdeuren dicht doen, haha.

Neem je mini-flesjes shampoo en dergelijke mee uit hotels?

Shampoo en zo hebben ze niet meer zo vaak in flesjes in hotels. Vaak hebben ze nu zo’n knijptube aan de muur met zeep voor lichaam en haar, dus die kan je niet meenemen. Maar als ze losse zeepjes hebben in een verpakking met daarop de naam van het hotel of zo neem ik er wel eentje mee. Niet om thuis te gebruiken, maar gewoon als aandenken.

hotel soap

Heb je ooit een straatnaambord gepikt?

Nee, maar ik snap ook niet waarom mensen dat doen. Wat moet je met zo’n ding? Dat staat toch alleen maar in de weg?

Gebruik je to-do lijstjes?

Ja, heel vaak. Ik vind het gewoon handig om een overzicht voor mezelf te hebben. Anders vergeet ik ook sommige dingen te doen. Plus het is gewoon fijn om steeds een taak op een to do lijstje af te kunnen vinken.

todo

Heb je sproeten?

Ja en daar ben ik zo blij mee! Ik ben dol op sproetjes. Ze staan zo leuk! Wel heb ik niet zo veel sproetjes. Ondanks het mooie weer de laatste tijd zijn er ook niet veel extra sproetjes bij gekomen. Jammer, want ik vind ze zo leuk!

freckles

Heb je ooit in de bosjes geplast?

Hm nee. Of moet zo lang geleden zijn geweest dat ik me dat niet meer kan herinneren.

Hoe groot is je bed?

Ik heb sinds een paar maanden een slaapbank van 140 x 200 cm. Hij staat standaard uitgeklapt als bed. Hij is iets kleiner dan een tweepersoonsbed, maar is weer een stuk groter dan een eenpersoonsbed of een twijfelaar. Ik ben er heel blij mee, want mijn oude bed stortte echt uit elkaar en was eigenlijk te klein voor wanneer mijn vriend bleef slapen. Nu hoeven we elkaar eindelijk niet meer te waarschuwen als we van houding veranderen, haha.

Ben je lui?

Soms. Maar ja, wie is niet af en toe lui? Maar meestal ben ik niet lui.

lazy

Is er iets waar je je nu aan irriteert?

De regen buiten. Ik wilde namelijk net even buiten een frisse neus halen, maar sinds het is begonnen stopt het maar niet. Op het moment dat ik dit schrijf gaat het al helemaal tekeer buiten. En mijn arme vriend is net boodschappen gaan doen. Ahhh.. Maar aan de andere kant maar goed dat het vandaag veel regent. Dan koelt het weer een beetje af vandaag en het scheelt weer de tuin sproeien.

rain

Kauw je op pennen en potloden?

Nee en ik vind het ook zo vies als mensen dat doen. Vooral als ze het op jouw pen of potlood doen en dat je zo’n afgekauwde pen/potlood terugkrijgt. Jakkes.

Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?

Nee, maar een vriendinnetje wel en soms ging ik dan mee. 

Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?

Ja, best veel. Tenminste, als je the Simpsons e.d. ook meerekent. Verder kijk ik heel soms nog Spongebob en andere series van vroeger. Ik mis al die geweldige programma’s van Cartoon Network van vroeger best wel. Als die nog uitgezonden zouden worden, zou ik veel vaker tekenfilms/series kijken. O en heel stiekem zijn de oude afleveringen van Pokémon nog best tof, haha. Maar die kijk ik nooit meer.

johnnybravo2  johnnybravo

Ahh, ik mis Johnny Bravo op tv!

Tel je de treden als je de trap op loopt?

Nee, waarom zou je dat doen?

Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?

O ja hoor. Alleen ik kan niet goed normaal dansen, dus ik doe vaak rare dansjes. En daar heb ik geen muziek voor nodig! Haha.

weirddancegif

Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?

Jep. Tenminste, ik heb het geleerd voor mij theorie rijden. Dus ik weet hoe het moet, maar ik heb het in het echt nog nooit gedaan.

Laat het bij de comments even weten als je de tag zelf ook hebt ingevuld. Ik vind het namelijk leuk om de antwoorden van anderen te lezen.

Xx Sarah

Alle afbeeldingen komen van Weheartit.com. 

7 gedachtes over “TAG: 15 DINGEN DIE NIEMAND VRAAGT

Geef een reactie

