REVIEW: PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR

REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR

Binnenkort lanceert Playboy het nieuwe duoparfum Playboy #generation voor hem en haar. Ik heb de afgelopen tijd zowel de dameslijn als de herenlijn getest. Vandaag kan je alles lezen over de producten uit de dameslijn. Heb jij het in je om deel uit te maken van de Playboy #generation? Lees dan verder.

OVER PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR

Playboy #generation is dé geur voor meiden die van feesten houden. Spray het parfum op en je bent klaar om te dansen. Een onmisbaar accessoire voor een ideale avond vol lol met je vriendinnen of juist een verleidelijke avond met je crush.

De Playboy #generation lijn draait om de eau de toilette. De topnoten roze paper, rode kersen en mandarijn zorgen voor een zoete opening. De hartnoten jasmijnblaadjes, viooltjes en framboos zorgen geven het parfum een bloemige twist. Na het vervagen van de topnoten, verandert het parfum van zoet naar sensueel, danzkijk de basisnoten cederhout, romig sandelhout en muskus.

Wil je extra lang van de geur genieten? Dan kan je terecht bij de deodorant en de douchegel uit dezelfde Playboy #generation lijn.

EERLIJK IS EERLIJK

Voordat ik de Playboy #generation lijn ging testen, had ik nog nooit aan een Playboy parfum geroken. Ik ga nu heel snobistisch klinken, maar ik heb gewoon weinig met goedkope parfums. Niet door de prijs – die is juist heel fijn! – maar omdat, laten we eerlijk zijn, goedkopere parfums vaak gewoon goedkoop ruiken. Natuurlijk zitten er enkele uitzonderingen bij, maar ik was gewoon nog nooit een goedkoper parfum tegengekomen waar ik echt dol op was. Nee, dan spaarde ik liever wat langer voor een parfum van mijn eeuwige favoriet Chloé. Maar, zoals ik al eerder zei, komt dat door de parfums zelf, niet door de merken.

Maar dat betekent niet dat ik nooit aan betaalbare parfums rook. Alleen die van Playboy sloeg ik altijd over. Ik vond mezelf gewoon nooit bij het merk passen. Niet zozeer nog het tijdschrift Playboy zelf, maar ook door de doelgroep van de parfums. Ik ben geen sexy feestbeest. Ik ben een huismus die haar zaterdagavonden het liefst thuis met een kop thee en een goed boek of een leuke film doorbrengt.

Er kwam echter verandering in op het geurenevent van Coty Beauty. Daar werden verschillende nieuwe parfums geïntroduceerd, waaronder die van Playboy. Bij de Playboy stand snuffelde ik aan de herengeur van de Playboy #generation lijn (die echt heerlijk is, maar daarover later deze week meer). Het staaltje met het damesparfum was bezet, maar de PR dame achter de stand verzekerde mij dat het een heel zoet parfum is. Hm, niet mijn smaak. Geef mij maar bloemige of zwaardere parfums. Maar na het event kregen we beide lijnen mee in de goodiebag, dus ik kon hem alsnog testen.

PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR – EAU DE TOILETTE

REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR 03 REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR 05

Allereerst het product waar de lijn om draait: de eau de toilette. Met de flacon zit het in ieder geval goed. Het is absoluut geen mooie, klassieke flacon, maar ik vind hem wel schattig door de dop met zwarte konijnenoortjes en een koraalroze strikje.

Na de eerste keer sprayen moest ik gelijk de PR dame gelijk geven. Wat een zoete geur! Niet mijn ding. Daarom was ik ook blij verrast toen de geur na ongeveer een half uur veranderde. Het heel zoete verdween en maakte plaats voor de zwaardere noten.

REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR 06 REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR 04

Het blijft alsnog een zoet parfum, maar dankzij de zwaardere kant vind ik hem toch wel lekker. Minder tienermeisjesachtig en meer verleidelijk. Helaas vervliegt de eau de toilette snel: na drie uur is er geen spoor meer van de geur te ruiken. Jammer, maar dankzij de betaalbare prijs is af en toe opnieuw aanbrengen geen ramp.

Ik ben wel blij verrast door mijn eerste kennismaking met een Playboy parfum. Het parfum is geen favoriet, maar ik vind het lekkerder dan verwacht!

PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR – DOUCHEGEL

REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR 0 REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR 01 REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR 02

Ik kan je alvast zeggen: de douchegel uit deze lijn vind ik een stuk minder lekker. Waar bij de eau de toilette de geur van kersen subtiel aanwezig is, is het bij de douchegel heel overheersend. En dan geen gewone kersen, maar echt super zoete kersensnoepjes. Mocht je dol zijn op de geur van de Haribo kersensnoepjes, dan ga je heel blij worden van de geur van deze douchegel. Maar ik vind het drie keer niks.

De douchegel zelf vind ik wel fijn. De roze kleur staat lekker vrolijk en de douchegel schuimt goed. Na het douchen voelt mijn huid, ondanks de SLES, gehydrateerd aan en heb ik maar een dunne laag bodylotion nodig om een droge huid te voorkomen. Een fijn product, maar als je net als ik niet van mierzoete geuren houd, kan je hem beter laten liggen.

REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR 7 REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR 8 REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR 9

PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR – DEODORANT

REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR 3REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR 6REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR 5

Als laatst zit er nog een deodorant in de lijn. Het is een spuitdeodorant, dus pas op als je gevoelige oksels hebt. Waar de douchegel qua geur wat afweek van de eau de toilette, is de geur van de deodorant gelukkig hetzelfde. Na het opspuiten van de deodorant is de geur duidelijk aanwezig. Hij vervaagt daarna wel iets, maar als je je armen beweegt krijg je steeds een vleugje van de geur mee. Een ideale toevoeging aan de eau de toilette. In combinatie met een ander parfum zou ik hem zeker niet gebruiken, want dan krijg je een geurencocktail.

De deodorant beschermt niet goed tegen transpireren. Kleding waarin je snel plekken onder je oksels krijgt kan je beter even niet aantrekken. Maar geurtjes maskeren doet hij erg goed. Ik heb deze deodorant ook op heel warme dagen gebruikt en zelfs met 36 graden (achtertuin op het zuiden, dan krijg je dat) was er geen zweetgeur te bekennen. Fijn!

REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR 4

EINDOORDEEL

Ik ben tevreden over de Playboy #generation producten voor dames. Alleen de douchegel vind ik niks, maar dat komt doordat de geur gewoon totaal niet mijn smaak is. Verder doet hij zijn werk goed. De eau de toilette heeft mij blij verrast en ook de deodorant ga ik nog vaak gebruiken. De geur van de producten is zoeter dan ik normaal lekker vind, maar door de zwaardere noten zijn de producten ook voor mij een stuk draagbaarder. Ben je dol op zoete parfums? Dan is deze lijn echt wat voor jou. Draag je liever zwaardere parfums? Dan kan je deze lijn beter overslaan. Maar ik vind het in ieder geval prima producten!

REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR 2

PRIJS EN VERKRIJGBAARHEID

De prijzen van de producten uit de Playboy #generation lijn voor haar zijn als volgt:

Eau de toilette (30 ml): €13,50.
Eau de toilete (50 ml): €17,50.
Deodorant (150 ml): €3,55.
Douchegel (250 ml): €2,99.

De producten zijn vanaf augustus verkrijgbaar bij de parfumerie en de drogist. Naast de lijn voor dames is er ook een Playboy #generation lijn voor heren. En die is toch fijn! Binnenkort kan je er op mijn blog meer over lezen.

Wat vind jij van  de Playboy #generation lijn voor dames? Kende jij de parfums van Playboy al?

Xx Sarah

Deze review bevat producten die ik van een merk of bedrijf heb gekregen. Dit heeft echter geen invloed op mijn mening over het product.

20 gedachtes over “REVIEW: PLAYBOY #GENERATION VOOR HAAR

  1. lous zegt:

    Ik ben ook zo iemand die de Playboy lijn voorbij loopt. En omdat je een goede review hebt geschreven, blijf ik dat ook nog even doen. Het zoete is inderdaad ook niets voor mij.

  2. svenja zegt:

    Mij spreken deze producten toch iets minder aan, puur alleen al vanwege het merk haha. Maar stiekem ben ik ook wel weer benieuwd, misschien ga ik hem eens ruiken in de winkel!

  3. Manon zegt:

    Wel fijn dat het niet zulke zware geuren staan maar ik heb liever niet een playboy geurtje op mijn nachtkastje staan, klinkt misschien stom maar ik vind het uiterlijk net zo belangrijk als de geur 🙂 Wel een fijne review!

  4. Femke zegt:

    Wat een leuk pakketje! Ik ben niet zo’n grote fan van zoete parfums, ik heb liever een frisse variant. Grappig dat de geur veranderd maar alsnog zou ik ‘m denk ik niet kopen. Alhoewel de prijs wel fijn is. Wel jammer dat ‘ie zo kort blijft zitten, dat is ook een nadeel aan goedkopere parfums: meestal blijven ze niet de hele dag hangen. Die douchegel lijkt me wel lekker, ik hou wel van zoete douchegels, haha 🙂 .

    Xjes Femke

Geef een reactie

