REVIEW: PLAYBOY #GENERATION VOOR HEM

REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HEM

Eerder deze week konden jullie mijn review lezen van de Playboy #Generation producten voor de vrouw. De producten zijn prima, maar te zoet naar mijn smaak. Vandaag review ik de Playboy #Generation producten voor de man. En ik kan alvast verklappen dat die een stuk lekkerder ruiken!

OVER PLAYBOY # GENERATION VOOR HEM

Playboy #Generation voor hem is dé geur voor mannen die hun verleidingskunsten een boost willen geven. Met deze verleidelijke en mannelijke geur sla je zo een vrouw aan de haak. De lijn bestaat uit een eau de toilette, een aftershave, een deodorant en een douchegel.

PLAYBOY # GENERATION VOOR HEM – EAU DE TOILETTE

REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HEM 3

Ik ben geen ster in het beschrijven van herenparfums. De enige herenparfums die ik wel eens tegenkom zijn die van mijn vriend en veel verder dan “lekker” kom ik dan niet, haha. Maar ik ga mijn best doen om de Playboy #Generation eau de toilette zo goed mogelijk te beschrijven.

De Playboy #Generation lijn draait om de eau te toilette. De verpakking vind ik wat aan de saaie kant. Het is een rechthoekige flacon met daarop een sticker met in verschillende kleuren het Playboy logo. Aan de andere kant heb ik nooit echt een heel spannende flacon gezien bij een herenparfum. Misschien geven mannen daar gewoon minder om?

Maar de geur is natuurlijk het belangrijkst. Bij de damesversie was ik daar niet zo’n fan van. Hoewel het mierzoete gelukkig snel verdween, vond ik de geur nog steeds aan de zoete kant en dat is niet echt mijn smaak. Bij de mannengeur is dat gelukkig anders. Want ooo, wat is dit een heerlijk parfum! Sinds ik hem voor het eerst heb geroken, bedenk ik de hele tijd excuses om hem nog een paar keer op te sprayen (“Ik moet hem even nog een keer opsprayen, mijn neus is verstopt en anders ruik ik hem niet goed genoeg”, “Ja, gisteren ging het meer om de geur, vandaag test ik de houdbaarheid. Vandaar dat ik hem nog een keer opsray”, enzovoorts). Waar je bij de damesversie wel een beetje kon ruiken dat het om een budget parfum ging, zou deze eau de toilette zo van een luxer merk kunnen zijn. Ik vind hem echt heerlijk!

REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HEM 4 REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HEM 5

De geur opent met de topnoten ananasbier, bergamot en pittge kaneel. Daarna komen de hartnoten van tonkabonenstroop, aromatische lavendel en kasjmier tevoorschijn. De basisnoten zijn leer, cederhout en vanilleslagroom. Huh, ananasbier? Vanilleslagroom? Die noten ben ik nog nooit bij een parfum tegengekomen! Kasjmier trouwens ook niet. Tot op dit moment dacht ik dat je van de geitensikjes alleen super zachte kleding kan maken. Weer wat bijgeleerd.

Het is echt een herenparfum. Bij sommige herenparfums worden noten gebruikt die ook wel voor damesparfums worden gebruikt, waardoor je het met een gerust hart kan dragen, zonder dat iedereen denkt dat je het parfum van je vriend hebt ingepikt. Bij deze eau de toilette is dat niet het geval, maar hé ik vind hem veel te lekker om niet te gebruiken. Het is echt de moeite waard om een keer aan deze eau de toilette te snuffelen. Ook mijn vader en mijn vriend zijn fan.

PLAYBOY # GENERATION VOOR HEM – AFTERSHAVE

REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HEM 9 REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HEM 02 REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HEM 01 REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HEM 03REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HEM 0

Over de aftershave in deze lijn kan ik helaas weinig schrijven. Mijn vriend gebruikt geen aftershave en mijn vader is er allergisch voor. En om nou zelf wat aftershave op mijn pas geëpileerde oksels aan te brengen? Nee, dat lijkt me geen slim idee. Wel kan ik vertellen dat de aftershave een cooling effect heeft en precies hetzelfde ruikt als de eau de toilette. Lekker!

PLAYBOY # GENERATION VOOR HEM – DEODORANT

REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HEM 04 REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HEM 06 REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HEM 05

De deodorant heb ik wel kunnen testen. Waar de damesversie niet goed tegen transpireren werkte, maar wel goed geurtjes maskeerde, scoort de herenversie goed op beide onderdelen. Wel is de geur echt sterk. Het is geen subtiel geurtje onder je oksels, dus deze deodorant kan je beter niet in combinatie met een ander parfum gebruiken. Ik vind hem fijn!

PLAYBOY # GENERATION VOOR HEM – DOUCHEGEL

REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HEM 6 REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HEM 8 REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HEM 7

Als laatst zit er nog een douchegel in de Playboy #Generation lijn voor hem. Ik was het meest benieuwd naar hoe deze zou bevallen, aangezien de damesversie zo tegenviel. Gelukkig heeft de herendouchegel geen andere geur gekregen dan de eau de toilette en sluit hij daardoor goed aan bij de andere producten. Hij schuimt lekker en hydrateert goed. De douchegel kan je zowel voor je lichaam als voor je haar gebruiken. Als shampoo heb ik hem echter niet gebruikt. Dat laat ik ook aan de mannen over. Ook mijn vader is groot fan van deze douchegel en de geur ervan.

REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HEM 07 REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HEM 08

EINDOORDEEL

Ik ben een grotere fan van de herenlijn dan van de vrouwenlijn van Playboy #Generation. De geur is zo lekker! Ook zijn de producten gewoon fijn. Vooral de eau de toilette vind ik lekker. De andere producten zijn ook prettig, maar moet je wel echt in combinatie gebruiken met de eau te toilette, omdat de geur duidelijk aanwezig is. Een leuk cadeau als je je vriend, vader of ander mannelijk figuur in de leven wil verrassen met een heerlijk en zeer betaalbaar geurtje.

REVIEW PLAYBOY #GENERATION VOOR HEM 2

PRIJS EN VERKRIJGBAARHEID

Eau de toilette (50 ml): €10,99.
Aftershave (100 ml): €9,99.
Deodorant (150 ml): €3,55.
Douchegel (250 ml): €2,99.

Wat vind jij van de Playboy #Generation lijn voor mannen? Ga jij iets uit de lijn kopen voor jouw vriend/andere man?

Xx Sarah

Deze review bevat producten die ik van een merk of bedrijf heb gekregen. Dit heeft echter geen invloed op mijn mening over het product.

14 gedachtes over “REVIEW: PLAYBOY #GENERATION VOOR HEM

  1. Madeleine zegt:

    Lijkt me heerlijk! 🙂 Axe ruikt altijd zo lekker. Douchegel vind ik ook lekker om te gebruiken uit de mannenlijn….. is wat sterker…! Ik ken niet zo snel een man waarvoor ik dit moet kopen, anders zou ik het zou doen.

  2. pinkitnl zegt:

    Dit zou mijn vriend misschien nog wel iets vinden denk dat ik wel iets koop en het dan weg leg als cadeautjes voor in de december maand ( ik ben alvast aan het shoppen daar voor) x

Geef een reactie

