SHOPLOG BREDA, UTRECHT EN AMSTERDAM (INVITO, MANFIELD, FOREVER 21, MANGO & MEER)

shoplog breda amsterdam utrecht

Sinds een aantal jaar gaan mijn ouders, zus en ik niet meer samen op vakantie naar het buitenland. In plaats daarvan gaan we een paar weken achter elkaar naar allemaal steden in Nederland op te winkelen en lekker te eten. Heel gezellig! De afgelopen week gingen we naar Breda, Utrecht en Amsterdam en ik heb wat leuke spullen gekocht die ik vandaag aan jullie laat zien.

BOEKEN, DVD’S, CD’S EN OVERIG

shoplog breda amsterdam utrecht 2

Voor mijn vriend kocht ik deze drie spelletjes voor zijn Xbox360. Oblivion en de uitbreiding daarvan waren geloof ik €7 per stuk. De uitgebreide versie van Dragon Age: Origins was €20.

shoplog breda amsterdam utrecht 3

Ik heb nog een Where’s Wally boek van vroeger, maar daar staan maar iets van vijftien à twintig van de tekeningen in. In dit boekje (€13,95) staan alle Where’s Wally tekeningen. Het is een reisversie, dus handig (en leuk!) voor onderweg. Het andere boek (€5) kende ik niet, maar ik vond de kaft schattig en het klonk ook als een leuk verhaal, dus ik besloot een poging te wagen.

shoplog breda amsterdam utrecht 7

Ook kocht ik een kookboek van Annabel Langbein (€15). Deze zag ik voorheen alleen in hardcover liggen en dan is hij gelijk een stuk duurder. De paperback versie was bijna de helft goedkoper. Prima, het gaat me toch om de binnenkant. Ook nam ik het boek Al Dente mee (€7,50). Het is een verhaal van een man die door Italië is gaan reizen en verteld over de cultuur en het eten in Italië. Het verhaal wordt afgewisseld met verschillende recepten. Ik vind dat soort boeken altijd leuk om te lezen, dus ben benieuwd of deze ook zo leuk is.

shoplog breda amsterdam utrecht 01

Verder kocht ik het boek Let The Right One In (€7,50) en een verzamelbundel van de gebroeders Grimm (€4,95).

shoplog breda amsterdam utrecht 0

Van mijn ouders kreeg ik de dvd van the Wolf of Wall Street (€10). Ik ben dol op die film. Hij is zo goed! Als je hem nog niet hebt gezien: ga hem kijken! Echt, het is een geweldige film.

shoplog breda amsterdam utrecht 02

Ook kocht ik wat cd’s. Je ziet hier verzamelcd’s van Atlantic, een dubbele cd van Earth, Wind & Fire en cd’s van Mayer Hawthorne, Handsome Poets en Nick Lowe.

shoplog breda amsterdam utrecht 4

Bij Kruidvat in Breda kocht ik een paar spullen van MUA. Het is voor een winactie, dus ik ga nog niet verklappen wat ik heb gekocht. Als ik 500 volgers op Bloglovin heb gehaald kunnen jullie meer over de winactie lezen! (Of de week erna, mocht ik nog bij mijn vriend in Amsterdam zitten als ik de 500 volgers haal.)

shoplog breda amsterdam utrecht 5

Ik spaar Blond Amsterdam servies en ben dol op Engeland. Deze I Love London mok kon ik dan ook niet laten liggen. Het is een XXL mok, dus er past een behoorlijke slok thee in. Ik nam er ook een mee voor mijn beste vriendin, met wie ik een paar jaar geleden naar Londen ben geweest. De mok kost €9,95.

SCHOENEN

shoplog breda amsterdam utrecht 6

Eigenlijk mocht ik geen hoge hakken meer kopen van mezelf. Ik heb de afgelopen tijd belachelijk veel schoenen met hoge hak gekocht en loop meestal toch op platte schoenen. Deze zwarte schoenen van Manfield vind ik super mooi en stonden al op mijn wishlist. Toen ik ze met 50% korting zag liggen, kon ik dan ook niks anders doen dan ze passen. Toen ze ook nog eens goed bleken te zitten nam ik ze mee naar huis. Ze waren afgeprijsd van €99,95 naar €50.

shoplog breda amsterdam utrecht 8 shoplog breda amsterdam utrecht 9

Wat ik wel nodig had, waren platte, dunne schoenen voor in de zomer. Ik heb namelijk alleen maar hoge gympen en leren schoenen. Die zijn al snel te warm in de zomer of staan niet mooi onder een rok. Bij Invito hadden ze slipp ons liggen van €39,95 voor €9,95. Kijk, dat is nog eens een leuke prijs voor schoenen. Ik kocht ze in beige en koraalrood. Ze zien er op de foto niet zo mooi uit, maar zitten erg lekker en staan leuk.

KLEDING

shoplog breda amsterdam utrecht 03 shoplog breda amsterdam utrecht 06

Niet zo spannend, maar bij Forever 21 kocht ik effen shirts in verschillende kleuren. Ik had nog effen shirts nodig, dus ik nam er zes mee. De shirts hebben een V-hals kosten maar €3,50.

shoplog breda amsterdam utrecht 05 shoplog breda amsterdam utrecht 04

Bij Tah-Wa (een Chinese winkel in Amsterdam) kocht ik een veel leuker shirt, namelijk een grijs t-shirt met een panda die allemaal tai chi oefeningen doet. Ik vind het zo’n leuk shirt! Hij koste €9,95.

shoplog breda amsterdam utrecht 07 shoplog breda amsterdam utrecht 08

Vroeger vond ik Steps een heel leuke winkel, maar nu kom ik er niet zo vaak meer. Ik vind de kleding niet meer zo heel leuk en wat ik wel leuk vind, vind ik vaak te duur voor wat je krijgt. Toch besloot ik weer even een kijkje te nemen in de winkel (er was immers sale) en vond er een hele leuke suède jurk. Hij is oudroze en heeft een soort gaatjes patroon bij de oksels. De jurk was afgeprijsd van €99,95 naar €39,95.

shoplog breda amsterdam utrecht 00 shoplog breda amsterdam utrecht 09

Als laatst kocht ik twee playsuits bij Mango (€19,95 per stuk). Een is zwart met witte stippen en een is wit met donkerblauwe, verticale strepen. Ze hebben een elastieken band bij de taille, waardoor ze wat meer vorm krijgen. Aan de achterkant zit een opening, waardoor je een stuk rug kan zien. Ik heb de zwarte al aangehad en hij zit ontzettend lekker! Naast de prints die ik heb is er ook een donkerblauwe met bloemetjes verkrijgbaar.

Dat waren al mijn aankopen! Het is een hoop, maar ik ben verder niet op vakantie geweest en heb er ook mijn loon voor bewaard. Vandaar dat het zo veel kan zijn. Normaal koop ik lang niet zo veel in een week.

Wat vind jij van mijn aankopen? Wat heb jij de afgelopen tijd gekocht?

Xx Sarah

24 gedachtes over “SHOPLOG BREDA, UTRECHT EN AMSTERDAM (INVITO, MANFIELD, FOREVER 21, MANGO & MEER)

  1. lous zegt:

    Wauw, dat is nog eens een shoplog! Erg mooie spullen, gave boeken en en, wauw. Variatie genoeg. Donderdag heb ik shopdag (en misschien dinsdag ook nog) en ik heb er echt zin in. Meestal als ik echt zin heb om te shoppen, koop ik trouwens niks 🙂

    • saarenzo zegt:

      Annabel Langbein heeft een eigen programma op 24 Kitchen, waar allemaal gerechten uit dit kookboek in voorkomen. Als je een keer een aflevering daarvan kijkt, zie je dus een beetje wat voor soort gerecht ze heeft 🙂

Geef een reactie

