OUTFIT OF THE DAY: CASUAL PENCIL SKIRT

OUTFIT OF THE DAY CASUAL PENCIL SKIRT

De vorige keer dat ik een OOTD plaatste, kwamen er veel leuke reacties op. Ik vond het ook leuk om te doen en besloot vaker een outfit artikel te moeten plaatsen. Helaas vergat ik het constant of dacht er pas aan als het te donker was om goede foto’s te nemen. Gelukkig begon mijn vriend erover en maakte hij gelijk wat foto’s. Hoewel ze niet zo goed zijn gelukt, laat ik toch graag aan jullie zien wat ik gisteren aanhad.

Voor het eerst in jaren droeg ik weer een kokerrok. Ik vind kokerrokken echt geweldig. Ze zijn zo super vrouwelijk en klassiek. Een nadeel vind ik alleen dat ze al snel heel netjes staan. Ik had voorheen alleen blouses en nette shirts in mij kast hangen, waardoor het al snel leek alsof ik een sollicitatiegesprek had, in plaats van een gewone dag. Bij Forever 21 kocht ik vorige week zes effen shirts in verschillende kleuren, die een stuk minder netjes staan. Ook merk ik dat dit soort kledingstukken een stuk minder netjes of tuttig staan sinds ik korter haar heb. Grappig hoe dat door een kapsel kan veranderen. Maar ik ben blij, want eindelijk kon ik mijn kokerrok weer aan!

OUTFIT OF THE DAY CASUAL PENCIL SKIRT 2 OUTFIT OF THE DAY CASUAL PENCIL SKIRT 3 OUTFIT OF THE DAY CASUAL PENCIL SKIRT 4

Ik droeg een simpele, zwarte kokerrok die ik een aantal jaar geleden bij H&M heb gekocht. Ik droeg hem samen met een oranjebruin shirt van Forever 21 en sandalen van Invito. Voor in de avond combineerde ik de kokerrok met een zwart, leren jack.

OUTFIT OF THE DAY CASUAL PENCIL SKIRT 5OUTFIT OF THE DAY CASUAL PENCIL SKIRT 6OUTFIT OF THE DAY CASUAL PENCIL SKIRT 7

Als je een kokerrok iets netter, maar nog steeds casual wil dragen, kan je de sandalen ook verwisselen met hoge hakken. Dat maakt de outfit net wat specialer. Maar op de manier hoe ik hem droeg vond ik het een fijne outfit voor een simpele dag. Al had ik wel spijt van mijn keuze toen ik op de herenfiets van de vader van mijn vriend probeerde te stappen.. haha!

Kokerrok – H&M.
T-shirt – Forever 21.
Nepleren jack – JS Millenium Basic.
Sandalen – Invito.

Wat vind jij van mijn outfit? Hoe zou jij een kokerrok wat meer casual combineren? Ik ben trouwens (zoals je kan zien) niet zo goed in poseren, dus als je tips hebt hoor ik het graag!

Xx Sarah

25 gedachtes over “OUTFIT OF THE DAY: CASUAL PENCIL SKIRT

  1. lous zegt:

    Kokerrokken dragen echt lekker, het voelt meteen heel vrouwelijk, vind ik dan. Je outfit vind ik leuk, maar al wel een beetje aangepast richting de herfst, lijkt het?

  2. Nienke zegt:

    Ik vind dat je het heel leuk doet hoor, die outfit poses! Vooral die waarbij je in de lach schiet is leuk 😉

    Na het lezen van je artikel kwam ik toevallig dit stuk tegen op één van de fotografiesites die ik volg: http://www.diyphotography.net/dear-model-kindest-regards-other-model-xxx/ – het gaat over een model die haar ervaringen met poses ed. deelt met andere/beginnende modellen. Misschien iets te uitgebreid voor OOTD-foto’s, maar misschien heb je er wat aan! 🙂

Geef een reactie

