500 VOLGERS OP BLOGLOVIN! + MUA WINACTIE

MUA WINACTIE

Wauw, wauw, WAUW! Ik kan het niet helemaal geloven, maar ik heb gisteren 500 volgers op Bloglovin gehaald! Wat onwijs gaaf! Een mooi moment om weer eens een winactie te houden.

Ik heb het al vaker gezegd, maar het blijft me verbazen hoeveel mensen de tijd nemen om mijn blog te bezoeken en mijn artikelen te lezen. De afgelopen tijd is het aantal volgers op Bloglovin enorm snel toegenomen en ook de bezoekersaantallen blijven stijgen. Ik ben iedereen heel dankbaar daarvoor!

500volgers!

WAUW!

En nu heb ik dus 500 volgers op Bloglovin. 500 volgers is misschien niet zo veel als je kijkt naar de grote bloggers, maar ik zag het als een onhaalbaar resultaat. Bloggers met 500 volgers, daar keek ik echt tegenop. En nu ben ik zelf ook zo’n blogger. Wauw!

tumblr_mf4tm1Y8961qfsqnto1_500_large

En daar wil ik jullie dan ook graag voor bedanken. Niet alleen in woorden, maar ook met een leuke winactie. Het liefst stuur ik jullie allemaal een leuk cadeautje op, maar tot ik opeens miljonair word gaat dat helaas niet lukken.

Omdat MUA sinds een paar maanden in Nederland te koop is, maar voor de meesten alsnog moeilijk verkrijgbaar is, wilde ik graag wat MUA producten weggeven. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan, gezien het bij mij in de buurt ook nergens te koop is. Gelukkig vond ik tijdens een dagje winkelen in Den Haag een Kruidvat met een MUA schap. Het meeste wat al uitverkocht, maar ik heb alsnog drie producten kunnen meenemen die ik vandaag ga weggeven. Je kan de volgende producten winnen:

  • Undress Me Too oogschaduwpalette (Naked 2 dupe).
  • Lipstick in de kleur shade 3 (fuchsia).
  • Blush in de kleur shade 1 (pinky peach).

MUA WINACTIE 3

Wil je kans maken op deze producten? Om deel te nemen aan deze winactie zijn de volgende stappen verplicht:

  • Volg mij op Bloglovin.
  • Like dit artikel op Bloglovin.
  • Laat in een comment achter dat je meedoet. Gebruik een geldig e-mail adres waarop ik je eventueel kan bereiken.

De volgende stappen zijn niet verplicht, maar zorgen voor een extra winkans. Mocht je deze stappen volgen, vergeet dan niet je gebruikersnaam achter te laten in de comments.

  • Volg mij op Instagram.
  • Deel dit artikel op Facebook (vergeet niet je status op ‘openbaar’ te zetten, zodat ik het ook kan zien).

MUA WINACTIE 2

O ja, mocht je nog feedback hebben, dan hoor ik het graag. Dit heeft geen invloed op je winkans, maar ik vind het fijn om te weten welke artikelen jullie graag en minder graag lezen en of jullie nog verbeterpunten hebben. Ook zit ik eraan te denken om binnenkort een Q&A artikel te schrijven, dus mocht je nog vragen aan mij hebben, stel ze dan in de comments en dan beantwoord ik ze in dat artikel.

Nogmaals bedankt allemaal voor het volgen! Vooral de mensen die (bijna) dagelijks een comment achterlaten wil ik graag bedanken. Super lief van jullie!

Xx Sarah

53 gedachtes over “500 VOLGERS OP BLOGLOVIN! + MUA WINACTIE

Geef een reactie

