SHOPLOG ANTWERPEN (WE WOMEN, FOREVER 21 & DE SLEGTE)

SHOPLOG ANTWERPEN (WE WOMEN, FOREVER 21 & DE SLEGTE)

Afgelopen woensdag ben ik met mijn ouders en zus wezen shoppen in Antwerpen. Antwerpen is zo’n leuke stad om te winkelen! Helaas is het best ver reizen vanaf mijn huis, waardoor ik er niet zo vaak kom. Maar woensdag was het weer eens tijd om te gaan en ik kocht er een paar leuke dingen.

DE SLEGTE

De Slegte is weg uit Nederland en dat vind ik zo jammer! Ik kocht er altijd heel veel boeken, omdat ze er lekker betaalbaar zijn. Gelukkig zit de Slegte nog wel in Antwerpen, dus ik ging er op zoek naar leuke, tweedehands boeken. Ik kocht er the Understudy van David Nicholls (€8). David Nicholls is vooral bekend van het boek One Day, dat ook verfilmd is. Ik ben echter een veel grotere fan van zijn superleuke boek Starter For Ten, een van mijn favoriete boeken. Echt een aanrader als je een heel leuk en grappig boek wilt lezen. The Understudy zocht ik al een tijdje en nu kan ik hem eindelijk lezen. Ik ben benieuwd of hij net zo grappig is als Starter For Ten.

SHOPLOG ANTWERPEN (WE WOMEN, FOREVER 21 & DE SLEGTE) 5

Ook kocht ik er een boek over HTML 4. Ik heb tijdens mijn studie een keer een paar lessen coderen gehad en vond het heel leuk. Volgens de docente was ik er ook heel goed in, maar eerlijk gezegd snapte ik totaal niet waar ik mee bezig was, haha. Omdat ik het toch weer wil leren en het ook handig is om te weten als ik een eigen domein heb en de opmaak wil aanpassen, kocht ik het boek HTML 4 voor dummies (€15). Het overzicht met codes heb ik even doorgenomen en was weer complete abracadabra, dus ik ben bang dat het even gaat duren voor ik alles weer weet.

FOREVER 21

Ik wilde naar Forever 21 om nog wat gekleurde shirts te kopen. Bij Forever 21 hebben ze namelijk basic shirts met V-hals die echt heerlijk zitten. In Amsterdam kocht ik vorige maand al zes kleuren, maar ik wilde even kijken of ze in Antwerpen nog andere kleuren hadden. Helaas waren heel veel kleuren pastelkleuren. Heel mooi, maar ik word er heel ziekig bleek van. Zo jammer! Maar er zaten ook nog twee kleuren bij die mij wel staan, dus die nam ik mee. Mocht je nog simpele shirts nodig hebben, dan kan je het best even bij Forever 21 kijken. Ze kosten maar €3,50 per stuk en zitten heel lekker. (Ik heb zo’n shirt ook aan op de laatste foto in dit artikel, mocht je willen weten hoe ze staan.)

SHOPLOG ANTWERPEN (WE WOMEN, FOREVER 21 & DE SLEGTE) 4

Verder kocht ik een heel leuk, wijnrood jurkje (€16,45). Hij zit aan de bovenkant strak, maar loopt vanaf de middel wijd uit, waardoor hij heel soepel valt. Ik denk dat ik dit jurkje in het najaar nog heel vaak ga dragen!

SHOPLOG ANTWERPEN (WE WOMEN, FOREVER 21 & DE SLEGTE) 3

Ook zag ik een wollen, wijnrode hoed (€7) hangen. Ik heb al een zwarte en een lichtbruine, maar vind wijnrood een mooie kleur voor in het najaar. Bij de Bijenkorf wilde ik al eens een hoed in deze kleur kopen, maar helaas was die al uitverkocht. Nu heb ik er alsnog een en hij kostte ook nog eens veel minder dan bij de Bijenkorf. Yaay!

SHOPLOG ANTWERPEN (WE WOMEN, FOREVER 21 & DE SLEGTE) 7 SHOPLOG ANTWERPEN (WE WOMEN, FOREVER 21 & DE SLEGTE) 6

Bij de kassa liggen altijd van die leuke hebbedingetjes waarbij ik vaak veel moeite moet doen om niet alles in mijn winkelmandje te gooien. Ik kon me keurig inhouden… tot ik dit super schattige washandje zag! Ik ben echt een sucker voor alles wat schattig is, dus moest hem meenemen. En voor maar €1 kon dat ook wel.

SHOPLOG ANTWERPEN (WE WOMEN, FOREVER 21 & DE SLEGTE) 8

WE WOMEN

Ik heb al een aardige verzameling aan gekleurde blazers opgebouwd, maar er was nog één kleur die ik ontzettend graag wilde hebben: donkeroranje. De ideale herfstkleur en o zo mooi. Maar ja, dat was makkelijker gezegd dan gedaan, want oranje blazers bleken niet echt makkelijk verkrijgbaar te zijn. Bij Forever 21 zag ik er een, maar die was heel gekreukt en ik wilde wel een mooi exemplaar. Toen ik bij We Women de perfecte donkeroranje blazer zag, moest ik hem dan ook hebben. Wat een mooie kleur! En wat valt het model goed! Ik kreeg hem van mijn ouders, maar hij kostte €39,95.

SHOPLOG ANTWERPEN (WE WOMEN, FOREVER 21 & DE SLEGTE) 2

Dat waren mijn aankopen! Ik ben er echt heel blij mee. Terwijl ik dit zit te schrijven heb ik mijn nieuwe jurkje aan en hij zit echt heel lekker! Maar ik ben het meest blij met de prachtige, oranje blazer. Wat een mooierd!

Vrijdag (voor jullie vandaag) zouden we gaan winkelen in Rotterdam, maar ze verwachten veel regen en ik heb sinds een paar dagen veel last van mijn rechtervoet, dus waarschijnlijk blijf ik thuis. Maar ach, dat maakt niet uit, want ik heb al zo veel leuks gekocht. Dit weekend wordt weer heel leuk. Zaterdag moet ik eerst werken, maar daarna ga ik naar Amsterdam naar mijn vriend en ’s avonds ga ik wat eten met mijn vriendinnen Linda en Kaoutar. Leuk! Zondag vertrek ik met mijn vriend naar Callantsoog, waar we een nachtje in een hotel blijven overnachten. Zon, zee strand en lekker eten. Ik kijk er naar uit! Hopelijk klopt dat van de zon ook, want helaas verwachten ze veel regen. Ach, regen of niet, wij vermaken ons wel. Zin in!

Wat vind jij van mijn nieuwe aankopen? En wat ga jij dit weekend doen?

Xx Sarah

26 gedachtes over “SHOPLOG ANTWERPEN (WE WOMEN, FOREVER 21 & DE SLEGTE)

  1. stofjesenzoetjes zegt:

    Antwerpen mijn thuis ook al kom ik er niet meer zo vaak nu ik in Limburg woon. Als ik er ben staat Forever 21 altijd op het lijstje. Leuke dingen heb je gekocht!

  2. Sylvana zegt:

    Ik vind echt alles dat je laat zien mega leuk! Dat boek over coderen zou ook wel iets voor mij zijn, die moet ik onthouden :). Het jurkje en de hoed staan je beide heel erg mooi.

  3. kaoutarschrijft zegt:

    Wauw het wijnrode jurkje staat je superleuk! En wat heb jij toch telkens met dat soort hoedjes? Hoewel ik dat ook heb maar met andere soort hoedjes :p Haha en jouw html verhaal herinner ik mij nog goed! Wat waren dat toch toen leuke tijden 😄 Alleen heb je bij WordPress volgens mij al kant-en-klare design dus ik weet niet of je het boek van toepassing moet komen 😊

Geef een reactie

