REMINDER: DOE JIJ AL MEE AAN DE MUA WINACTIE?

MUA WINACTIE

De MUA winactie is nog steeds gaande. Doe jij al mee? Lees verder om te zien hoe je kans kan maken op deze mooie producten.

Je kan de volgende producten winnen:

  • Undress Me Too oogschaduwpalette (Naked 2 dupe).
  • Lipstick in de kleur shade 3 (fuchsia).
  • Blush in de kleur shade 1 (pinky peach).

MUA WINACTIE 3

Wil je kans maken op deze producten? Om deel te nemen aan deze winactie zijn de volgende stappen verplicht:

  • Volg mij op Bloglovin.
  • Like dit artikel op Bloglovin.
  • Laat in een comment achter dat je meedoet. Gebruik een geldig e-mail adres waarop ik je eventueel kan bereiken.

De volgende stappen zijn niet verplicht, maar zorgen voor een extra winkans. Mocht je deze stappen volgen, vergeet dan niet je gebruikersnaam achter te laten in de comments.

  • Volg mij op Instagram.
  • Deel dit artikel op Facebook (vergeet niet je status op ‘openbaar’ te zetten, zodat ik het ook kan zien).

MUA WINACTIE 2

Meer informatie over de winactie kan je vinden in dit artikel.

Xx Sarah

10 gedachtes over “REMINDER: DOE JIJ AL MEE AAN DE MUA WINACTIE?

  1. annelisaschrijft zegt:

    Wat een super leuke winactie! Ik doe mee! Ik heb zelf nog niks van MUA, maar het ziet er super mooi uit. Zou dit graag aan mijn stash toevoegen 🙂

Geef een reactie

