REVIEW: L’ORÉAL PARIS SUPER LINER PERFECT SLIM EYELINER

REVIEW L’ORÉAL PARIS SUPER LINER PERFECT SLIM EYELINER 6

Eerder deze maand reviewde ik een eyeliner pen van Essence, die helaas tegenviel. Mijn zoektocht naar een fijne eyeliner moest dus worden voortgezet. Hopelijk vind ik die bij de L’Oréal Paris. De afgelopen tijd testte ik de Super Liner Perfect Slim eyeliner. Moet mijn zoektocht worden voortgezet of kan ik stoppen met zoeken? Je leest het in deze review.

DE BELOFTES

Na alle geflopte eyeliners die achterin mijn make up lade verdwenen, begon ik mij af te vragen of het nu aan mij of aan de eyeliners ligt. Maar zo moeilijk ben ik niet. De kleur moet goed intens zijn, de stift van de eyeliner moet prettig in gebruik zijn (anders kan de eyeliner kluns die ik ben er niet mee overweg) en hij moet goed blijven zitten. Die drie puntjes klinken misschien wat veeleisend, maar ik vind het eigenlijk de basisverwachtingen bij een eyeliner.

Essence beloofde van alles bij haar eyeliner pen: makkelijk aan te brengen, waterproof, intense kleur, longlasting, smudge proof… L’Oréal Paris is op dat gebied een stuk simpeler en belooft een makkelijk aan te brengen intense lijn. Hoppa. Dat is het. En de rest is voordeel. En weet je, ik heb eigenlijk liever dat een merk weinig belooft en alles nakomt, dan een heleboel belooft en een matig of zelfs slecht product levert.

REVIEW L’ORÉAL PARIS SUPER LINER PERFECT SLIM EYELINER 5

INTENSE KLEUR? CHECK!

Ik heb de eyeliner in de kleur ‘black’. Naast deze zwarte tint is de eyeliner ook in het blauw en het groenblauw verkrijgbaar. Mooie kleuren, maar persoonlijk zie ik liever nog een bruine, koper of donkerpaarse kleur in het assortiment. Maar goed, dat is allemaal persoonlijke smaak en toekomstpunten. Laten we naar de intensiteit van de eyeliner kijken.

REVIEW L’ORÉAL PARIS SUPER LINER PERFECT SLIM EYELINER

Daarmee zit het wel goed! Op de bovenstaande foto lijkt de kleur niet heel intens te zijn, maar in het echt is de kleur nog iets donkerder zwart. Het hangt er wel vanaf hoe hard je drukt. Als je een dunnere lijn wilt zetten (en automatisch minder hard drukt) is de lijn wel weer lichter.

Ook fijn is dat de kleur niet verschuift op het ooglid. Een beetje lastig om uit te leggen, maar ik bedoel wanneer je eyeliner aanbrengt en nog een keer over het lijntje gaat en dat er dan opeens een deel van de eyeliner verdwijnt, waardoor je opeens een heel rommelig lijntje hebt. Kan je me nog volgen? Haha.

MAKKELIJK AAN TE BRENGEN? CHECK!

Met de intensiteit zit het dus wel goed, maar het belangrijkst vind ik of de eyeliner makkelijk aan te brengen is of niet. Ik ben namelijk niet zo’n ster met eyeliner. En hoewel ik er de laatste tijd wel wat handiger in ben geworden, heb ik wel een stevige stift nodig.

REVIEW L’ORÉAL PARIS SUPER LINER PERFECT SLIM EYELINER 4

De eyeliner heeft een vilten stift die flexibeler is dan die van Essence, maar nog hard genoeg is om een mooie lijn te kunnen zetten. Doordat de stift ietwat meebuigt gaat het zetten van een mooie lijn zelfs makkelijker. Sterker nog: ik ben nog nooit zo snel klaar geweest met het aanbrengen van eyeliner! Tot zo ver ben ik heel tevreden.

REVIEW L’ORÉAL PARIS SUPER LINER PERFECT SLIM EYELINER 2

EN DE REST?

Maar hoe doet hij het voor de rest? Nou, ook goed! Al heb ik wel twee puntjes. De eyeliner blijft de hele dag goed zitten, maar toen ik ’s avonds een keer naar vrienden was geweest en pas laat thuis kwam, was de eyeliner wel een beetje gaan vlekken bij mijn crease. De lijn zelf zat er nog perfect op, alleen er was een vlekje bijgekomen. Maar ik heb vettige oogleden en had geen oogschaduwbasis aangebracht, dus daarmee is het probleem al makkelijk te verhelpen. Daarnaast had ik de hele avond buiten in een vochtige tuin gezeten (het was van dat klamme weer).

En dat brengt mij bij het volgende punt: deze eyeliner is absoluut niet waterproof. Dat is geen probleem, L’Oréal Paris belooft dat immers ook niet. Maar trotseer niet het Hollandse najaarsweer met deze eyeliner op je oogleden, want dan ben je binnen de kortste keren omgetoverd tot een panda.

Twee kleine punten van kritiek, maar daar houdt het ook bij op. Verder ben ik namelijk hartstikke tevreden over deze eyeliner!

REVIEW L’ORÉAL PARIS SUPER LINER PERFECT SLIM EYELINER 9 REVIEW L’ORÉAL PARIS SUPER LINER PERFECT SLIM EYELINER 8 REVIEW L’ORÉAL PARIS SUPER LINER PERFECT SLIM EYELINER 7

EINDOORDEEL

Ik hoef niet meer verder te zoeken naar een heel fijne eyeliner, want ik heb een favoriet gevonden in de vorm van de Super Liner Perfect Slim eyeliner van L’Oréal Paris! Ik ben heel tevreden en raad hem dan ook zeker aan.

REVIEW L’ORÉAL PARIS SUPER LINER PERFECT SLIM EYELINER 3

De L’Oréal Paris Super Liner Perfect Slim eyeliner kost €12,99 en is te koop bij de drogist en verschillende parfumerieën.

Wat vind jij van deze eyeliner? Wat is jouw favoriete eyeliner?

Xx Sarah

25 gedachtes over “REVIEW: L’ORÉAL PARIS SUPER LINER PERFECT SLIM EYELINER

  1. Nienke zegt:

    Goede review! Al ga ik tegenwoordig wel gewoon voor waterproof, na een klein fiasco op de (lichtelijk emotionele) bruiloft van mn nicht…. Oeps! Ik vind de essence waterproof tot nu toe wel best fijn maar hij veegt zo snel uit!

  2. Sara - Window On My Wardrobe zegt:

    Hij ziet er heel erg mooi uit, wat een chique verpakking ook! Ik heb enkele keren een eyelinerpen geprobeerd, maar ik vind altijd dat die zo snel uitdrogen en dat is zonde. Ik gebruik een liquid liner van Catrice en voor mij is hij perfect! En lekker budget ^^

    X Sara

Geef een reactie

