TELEFOONHOESJE VAN PHONEGEEK.NL + WINACTIE TELEFOONHOESJE NAAR KEUZE T.W.V. €25!

TELEFOONHOESJE VAN PHONEGEEK.NL 0

Mijn mobiel is de oude Samsung Galaxy S2 van mijn vader, inclusief zijn oude telefoonhoesje. Een handige, maar ietwat saaie, zwarte flip cover. Ik probeerde hem nog op te vrolijken met stickers van Where’s Wally. Maar ja, Wally staat erom bekend dat hij eeuwig verdwijnt en het duurde dan ook niet lang voor de stickers volledig vervaagt waren. Tijd voor een nieuw hoesje! En ik mag jullie ook een telefoonhoesje naar keuze geven!

TELEFOONHOESJE VAN PHONEGEEK.NL 7 TELEFOONHOESJE VAN PHONEGEEK.NL 8

Mijn oude hoesje…

PHONEGEEK.NL

Van PhoneGeek.nl mocht ik een nieuw hoesje uitkiezen om te reviewen. Ik ben dol op alles wat schattig is. Ja, ik ben bijna 22 jaar en ja, het is misschien wat kinderachtig voor mijn leeftijd, maar ik vind het gewoon leuk. Toen ik het super schattige hoesje van Rilakkuma op de website zag staan, wist ik dan ook dat het mijn nieuwe telefoonhoesje moest en zou worden. Ik gaf mijn keuze door en al snel had ik hem binnen. Het telefoonhoesje werd op een maandag verzonden en dinsdag kreeg ik hem al binnen. De levering is dus lekker snel!

TELEFOONHOESJE VAN PHONEGEEK.NL2TELEFOONHOESJE VAN PHONEGEEK.NL 3TELEFOONHOESJE VAN PHONEGEEK.NL 2

Mocht je niet zo’n fan zijn van schattige hoesjes, dan is er alsnog genoeg keuze op PhoneGeek.nl. PhoneGeek.nl heeft namelijk een gevarieerd aanbod aan telefoonhoesjes. Schattig, basic, fashionable… van alles zit er wel wat tussen. Het aantal telefoonhoesjes dat beschikbaar is voor jouwmobiel hangt af van het model dat je hebt. Ik heb zelf een Samsung Galaxy S2 en het aanbod daarvoor is kleiner dan voor bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S4. Maar alsnog kon ik kiezen uit meer dan dertig telefoonhoesjes en zaten er meerdere bij die ik erg leuk vond. De meeste telefoonhoesjes kosten zo’n €9,95 – €14,95. Naast telefoonhoesjes verkoopt PhoneGeek.nl ook stofkopjes, stylus pennen, USB kabels en hoofdtelefoons.

phonegeek

MIJN NIEUWE, SUPER SCHATTIGE TELEFOONHOESJE

TELEFOONHOESJE VAN PHONEGEEK.NL 4

En dit is hem dan: mijn nieuwe, super schattige telefoonhoesje. Ik vind hem zo leuk! Het is even wennen, gezien ik normaal een flip cover hoesje gebruikte en deze nieuwe is toch wat breder en voelt anders aan tijdens het vasthouden. Maar nu ik hem al bijna een week gebruik, ben ik er helemaal aan gewend. En ik ben er echt blij mee. Ik vind het Rilakkuma beertje heel schattig, dus hoe leuk is het dan om er een telefoonhoesje van te hebben! Mijn zus noemt mijn telefoon inmiddels niet meer “telefoon”, maar “beertje”, haha.

TELEFOONHOESJE VAN PHONEGEEK.NL 9

Toen ik het telefoonhoesje ontving was ik bang voor twee dingen: 1. dat ik krassen op mijn scherm zou krijgen en 2. dat de oortjes van het beertje af zouden breken. Die zijn namelijk dunner dan de rest van het hoesje. Gelukkig zijn beide dingen niet gebeurd. Het deel van het hoesje dat iets over mijn scherm zit is een paar millimeter dik. Hierdoor komt het scherm van mijn mobiel nergens op terecht als ik hem neerleg, want het hoesje tilt hem ietsjes op. Ook de oortjes zitten er nog goed aan. Ze zijn steviger dan ik had verwacht en buigen goed mee. Ik hoef dus gelukkig niet meer bang dat zijn dat het beertje binnenkort geen oortjes meer heeft.

Het Rilakkuma telefoonhoesje kost €14,95. Niet heel goedkoop, maar aan de kwaliteit te merken kan je hier een hele tijd plezier van hebben. En dan valt de prijs reuze mee. Ja, ik ben echt blij met mijn nieuwe hoesje! Is hij niet schattig?!

TELEFOONHOESJE VAN PHONEGEEK.NL 01TELEFOONHOESJE VAN PHONEGEEK.NL 02

Het hoesje in actie. 

WIN EEN TELEFOONHOESJE NAAR KEUZE T.W.V. €25!

Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe hoesje. En jij kan er ook een krijgen! Van PhoneGeek.nl mag ik namelijk ook een telefoonhoesje naar keuze t.w.v. maximaal €25 weggeven! Ben jij ook toe aan een nieuw telefoonhoesje? Doe dan mee met deze leuke winactie. Het enige wat je hoeft te doen is het volgende:

Om deel te nemen aan deze winactie zijn de volgende stappen verplicht:

  • Volg mij op Bloglovin en like het bericht.
  • Geef in een comment antwoord op de volgende vraag: welk hoesje van PhoneGeek.nl zou jij graag willen winnen?

De volgende stappen zijn niet verplicht, maar zorgen voor een extra winkans. Mocht je deze stappen volgen, vergeet dan niet je gebruikersnaam achter te laten in de comments.

Dat is het enige wat je hoeft te doen om kans te maken op zo’n leuk hoesje! Over twee weken maak ik de winnares bekend.

TELEFOONHOESJE VAN PHONEGEEK.NL 5

Xx Sarah

Dit artikel is in samenwerking met PhoneGeek.nl.

30 gedachtes over “TELEFOONHOESJE VAN PHONEGEEK.NL + WINACTIE TELEFOONHOESJE NAAR KEUZE T.W.V. €25!

  1. lotte zegt:

    Ahhhh super leuk! Ik was namelijk al eventjes verliefd op een hoesje van deze site, alleen heb ik hem nog niet kunnen bestellen! Maar, dit is natuurlijk dan super handig! Hihi. Want, ik ben echt in ‘looove’ met het hard case hoesje glitters voor iPhone 5/5S waar tatatadaaa LOVE op staat! hihi. Dus nu maar duimen dat ik de gelukkigen ben! Ik ben phonegeek ook maar gaan volgen op facebook en instagram en je kan me op de volgende manier vinden: Instagram, arnhemsmodemeisje en facebook, Lotte Ulrich! Maar daar heb je niet zoveel aan.. Want ik heb alles afgesloten! Spread the love’ Lotte, Arnhems modemeisje.

  2. Lonneke zegt:

    Ik doe mee 😄 ik heb sinds 2 weken een iPhone waar ik nog een geschikt hoesje voor wil hebben. Ik zou kiezen voor de glossy hoesje of de gouden metal kleurig hoesje. Ik volgde je al via BL, heb het bericht geliked. Ik volg Phonegeek nu via instagram.

  3. mvs1984 zegt:

    Leuke actie zeg. Ik zou gaan voor: Amerikaanse vlag kunstlederen flip cover hoesje voor iPhone 4/4S. Ik volg je op Bloglovin en heb het bericht geliked (melissavanstipdonkmaas) en ik volg PhoneGeek op Instagram (melissamaas1984) en FB (melissa.vanstipdonkmaas). Gr. Melissa (melissamaas@hotmail.com)

  4. Beautyding zegt:

    Ik weet nog niet welk hoesje ik zou kiezen. Ik spaar namelijk voor een nieuwe telefoon. Nog twee maandjes, en dan heb ik eindelijk een nieuwe! Ik weet zeker dat ik het shoptegoed ga gebruiken voor een mooi hoesje. Mijn bloglovin is beautyding, veel succes!

  5. Marieke zegt:

    JA, super! Mijn telefoon (ook s2) heeft t dit weekend begeven en heb een nieuwe telefoon gekocht, maar heb nog geen hoesje. De Aztec tribal kunstlederen flip cover hoesje voor iPhone 5/5S vind ik super!
    Artikel geliked en volg op Instagram (marieke_sp).

  6. Madeleine zegt:

    Ik doe mee! Maar ik heb laatst al wat bij je gewonnen. Nou ja niet geschoten is altijd mis! Ik zou kiezen voor Rilakkuma + Stitch telefoonhoesje iPhone 5C hoesjes :). Ik heb je bericht op Bloglovin geliked, en ga zo de fb en instagram van Phonegeek liken 🙂

  7. Merel zegt:

    Wat een vette winactie!
    Ik ben verliefd geworden op het Stitch en Rilakkuma hoesje voor mijn Samsung Galaxy S3 mini, deze zou ik dan ook graag willen winnen.
    Ik heb zelf geen FB, maar mijn vriendin Selma Vermeij was zo lief dit voor mij te doen. Verder volg ik je uiteraard op BL’ en heb ik het artikel geliked.
    Succes iedereen!

  8. Wilco zegt:

    Ik doe mee 😄 ik heb sinds 2 weken een iPhone waar ik nog een geschikt hoesje voor wil hebben. Ik zou kiezen voor de glossy hoesje of de gouden metal kleurig hoesje. Ik volgde je al via BL, heb het bericht geliked. Ik volg Phonegeek nu via Facebook.

Geef een reactie

