WINNARES TELEFOONHOESJE NAAR KEUZE VAN PHONEGEEK.NL

phonegeek

Het is weer maandag en dat betekent dat ik vandaag de winnares van het telefoonhoesje naar keuze van PhoneGeek.nl bekend ga maken! Eerder schreef ik al over mijn eigen telefoonhoesje van Rilakkuma die ik van PhoneGeek.nl mocht uitkiezen, waar leuke reacties op kwamen. Jullie gaven voor de winactie zelf aan welk telefoonhoesje jullie graag zelf zouden willen hebben. Vandaag maak ik bekend welke bezoekster haar gewilde telefoonhoesje t.w.v. maximaal โ‚ฌ25 mag uitzoeken!

tumblr_mgfzqjZdA11r3gi71o1_500-1

En de winnares is… Lonneke van Lovely Lonnie! Ken je haar blog nog niet, neem dan zeker even een kijkje. Lonneke maakt namelijk prachtige nail art creaties en schrijft daarnaast fijne product reviews! Gefeliciteerd, Lonneke!

Niet gewonnen? Niet getreurd, er komen in de toekomst meer winacties aan!

Xx Sarah

10 gedachtes over “WINNARES TELEFOONHOESJE NAAR KEUZE VAN PHONEGEEK.NL

Geef een reactie

