TAG: 7 SINS TAG – BEAUTY & BLOGGER STYLE

08bd441c0cfd7f272b3a8565e3109a2c

Door Madeleine ben ik getagd voor de 7 Sins Tag. Ik heb de tag al op verschillende blogs voorbij zien komen, maar vergat hem steeds zelf in te vullen. Nu ik getagd ben moest ik het natuurlijk niet weer vergeten, dus ik kroop achter mijn laptop en vulde de tag in. Benieuwd naar mijn antwoorden? Lees dan verder.

Luxuria (lechery/lust) – lust
Welk item staat het hoogst op je verlanglijstje?

Oef.. zo veel! Ik ben dol op lipsticks en zou graag een keer een lipstick van M.A.C. of Yves Saint Laurent willen. Daar hoor ik zo veel goede verhalen over, maar de prijzen houden mij tegen. Vooral die van YSL. Die kost meer dan €30! Aii.. Geen make up, maar wel een beauty product dat ook op mijn wishlist staat is de Remington Pearl Wand. Altijd als ik foto’s zie van mensen die prachtige krullen bij zichzelf heb gemaakt, zijn ze 9 van de 10 keer gemaakt met de Remington Pearl Wand. Het resultaat is zo mooi en natuurlijk! Er zijn nog 3000 andere producten waar ik heel benieuwd naar ben, maar deze staan denk ik wel het hoogst op mijn verlanglijstje. Zo, nu snel naar de volgende vraag voordat er nog meer producten me te binnen schieten.

63a9910ffcf31944e9a87964798366cf

Gula (gluttony) – gulzigheid
Welk merk komt het meeste voor in je stash?

Sephora (dankzij de geweldige 3 voor €10 actie bij de V&D) en Bourjois. Al heb ik van L’Oréal Paris zo te zien ook best veel producten. Maar van Bourjois nog iets meer. Bourjois is dan ook een van mijn favoriete merken. Het is betaalbaar, ze hebben leuke producten en de kwaliteit is vaak goed. En ze hebben mijn favoriete blush gemaakt: 41 Healthy Mix!

Review Bourjois Blush – 41 Healthy Mix 5

Avaritia (avarice/greed) – hebzucht/gierigheid
Wat is je duurste item uit je stash?

Dat is geloof ik het Clarins Nude Inspiration Double Palette Teint & Blush. Dit mooie gezichtspalette kost maar liefst €40. Als non make up producten ook meetellen is het de Sothys Nourishing Body Elixer. Deze heerlijke body oil is hartstikke duur (€50!), maar o zo heerlijk. Sinds het eerste gebruik staat hij hoog in mijn favorietenlijstje. Ik heb hem echter gekregen van de moeder van mijn vriend en als hij op is vind ik hem toch echt te duur om opnieuw te kopen. Zelf koop ik namelijk zelden duurdere make up producten en als ik ze koop, koop ik ze alleen met veel korting. Luxe producten zijn prachtig, maar als ik dezelfde kleur lipstick voor €20 minder kan kopen, ga ik gewoon voor de goedkopere versie.

Review Clarins Nude Inspiration Double Palette Teint & Blush header

Acedia (sloth/discouragement) – Luiheid
Welk product durf je te vergeten door luiheid?

Nou, ik draag nooit zo veel make up. Het is bij mij altijd: of een beetje make up, of helemaal geen make up. Als ik een luie bui heb draag ik dus gewoon helemaal niks. Zoals nu. En gisteren. En eergisteren. En die dag daarvoor… Ik ben een beetje blijven steken sinds de NO Make-Up Day vorige week donderdag, haha.

nomakeupday

Mijn selfie voor NO Make-Up Day die ik op Instagram plaatste. 

Ira (wrath) – woede
Met welk product heb je een liefde/haat relatie?

Mascara. Het staat mooi en het is een leuk product, maar helaas kan ik het niet dagelijks dragen. Mijn oogleden zijn gevoelig en als ik mascara heb verwijderd merk ik dat gelijk. Ik heb al verschillende make up removers en ook kokosvet geprobeerd, omdat ik eerst dacht dat het door de remover kwam, maar nee, al dat geboen bij mijn wimpers vinden mijn oogleden niet leuk. Jammer, anders zou ik het veel vaker dragen!

Maar misschien nog erger is glitternagellak. Ik ben echt dol op glitternagellak. Zodra het winter is, veranderen mijn nagels in kleine discoballen. Maar oh, oh.. dat verwijderen! Vreselijk!

essie vested interest beyond cozy 3

ciate stapelreview 6

Oude foto’s, vandaar de slechte kwaliteit, maar dit zijn mijn favoriete glitternagellakjes. Beyond Cozy van Essie en Serendipity van Ciaté. 

Conclusie van het verhaal: ik heb een hekel aan make up dat zich moeilijk laat verwijderen, haha.

Invidia (envy) – jaloezie
Welk product/item staat geweldig op anderen, maar verschrikkelijk op jezelf?

Opvallende highlighter (als het niet subtiel is, ben ik gelijk een discobal), nude lipkleuren (lijk ik gelijk heel ziek), winged eyeliner (past niet bij mijn gezicht), maar vooral foundation. Sowieso hou ik niet van foundation. Ik vind het niet fijn als mijn hele gezicht bedekt is met een laag make up. Ook heb ik sproetjes, dus als ik foundation draag ziet het er heel raar uit, omdat al mijn sproetjes dan opeens bedekt zijn. Nee, bij anderen vind ik het vaak mooi, zo’n heel egale huid (mits de juiste kleur e.d. is gebruikt), maar ik zie er beter uit met sproetjes en vlekjes.

O ja, en heel donkere lipstick. Prachtig bij andere, maar ik lijk dan net op een spook. Of een gothic. Op een gothic spook.

9fba42001eb24ff15dfecb55bdf4b86d

Dat was de tag! Zelf tag ik Kaoutar en Damaris en iedereen die zin heeft om hem ook in te vullen. Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!

Xx Sarah

12 gedachtes over “TAG: 7 SINS TAG – BEAUTY & BLOGGER STYLE

  1. kaoutarschrijft zegt:

    Leuk geschreven! Ik wist niet van de Remington Pearl Wand 😀 Ga em kopen, krullen staan jou vast en zeker prachtig! Goed van je dag je bent blijven hangen met je no-make-up challenge. En wat ben je toch mooi zonder make-up 😀 Foundation staat jou heus wel alleen soms kan het een neppe effect geven (bij iedereen hoor), dat is gwn jammer. Haha bedankt voor de nominatie!

  2. lous zegt:

    Leuk om jouw versie te lezen. Gothic spook, dat maakt me best nieuwsgierig 🙂 Is het niet raar dat zoveel mensen een haatverhouding hebben met nude lipsticks en eyeliners?

Geef een reactie

