SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN!

SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 27

Vorige week reviewde ik al de Miracle Gel nagellakjes van Sally Hansen. Wie de review heeft gelezen weet dat ik enthousiast over de nagellakjes ben. En er zijn maar liefst 47 kleuren van verkrijgbaar! Eigenlijk zonde om dan maar twee kleuren te reviewen. Toen ik de kans kreeg om nog zes kleuren te swatchen, greep ik die dan ook met beide handen aan. Vandaag dus swatches en korte reviews van nog zes andere kleuren Miracle Gel nagellak.

SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 29 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 28

Voor alle informatie over de Miracle Gel nagellakjes, verwijs ik je door naar mijn review. In totaal zijn er zeven kleurcollecties. Vorige week reviewde ik al de kleuren Pink Tank uit de Lovely Pinks kleurcollectie en de kleur Tidal Wave uit de Runway Shock kleurcollectie. De nagellakjes die ik vandaag review komen ook uit de andere kleurcollecties. Van elke kleurcollectie kan je dus minstens één nagellakreview op mijn blog vinden, zodat je een beetje een idee krijgt van de kleuren uit die collecties. Goed, genoeg gepraat over alle collecties en reviews. Op naar de nagellakjes!

O, ik zag trouwens pas tijdens het bewerken van de foto’s dat ik soms een klein beetje uitgeschoten was tijdens het aanbrengen van de nagellakjes. Mijn excuses daarvoor! Ik kan het natuurlijk weghalen met Photoshop, maar ik Photoshop mijn foto’s liever niet. Hooguit bewerk ik de helderheid en het contrast, maar dat is het. What you see is what you get en daar horen soms dus ook per ongeluk kleine uitschieters bij. Hopelijk hebben jullie er geen last van!

150 TRUFFLE SHUFFLE

SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 42 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 43 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 44

Truffle Shuffle komt uit de Flawlessly Nude kleurcollectie. Deze collectie bestaat uit vijf subtiele, natuurlijke huidskleurtinten die de nagels optisch langer maken en zo zorgen voor een minimalistische, gepolijste look. Truffle Shuffle is de donkerste kleur van de vijf en ook te donker voor mijn huidskleur. Ik ben geen heel groot fan van bruine nagellak, maar op zich kan het wel mooi zijn. Maar doordat Truffle Shuffle gewoon niet bij mijn huidskleur past, vind ik hem bij mij niet mooi. Mijn moeder is een stuk bruiner (zij ziet er na één uur zon al uit alsof ze een maand in Spanje heeft doorgebracht) en bij haar staat hij waarschijnlijk een stuk mooier.

Een mooie nude kleur voor de zongebruinde/getinte huidjes. Als je net als ik een lichte huid hebt, kan je beter kiezen voor een andere kleur uit de Flawlesly Nude kleurcollectie. Dekt in twee laagjes.

 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 13 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 14 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 15 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 16

170 PINK CADILLAQUER

SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 36 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 37 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 38

Een meer barbieroze nagellak als deze zal je niet snel vinden. I love it! Ik had een keer een nagellak in deze kleur van Primark, maar de kwaliteit was zo slecht dat ik hem maar weg heb gegooid. Heel meisjesachtig en je moet er maar van houden, maar ik vind het leuk.

Pink Cadillaquer komt dan ook, niet echt verrassend, uit de Love Pink collectie. Deze kleurcollectie bestaat uit zeven rozetinten voor een chiquer dan chic nagelstatement. Pink Cadillaquer is een van de lichtere kleuren uit deze kleurcollectie. Echt zo’n jaren ’60 roze. Als je wat meer fan bent van fellere of donkerdere kleuren roze kan je ook bij deze kleurcollectie terecht. De mooie roze nagellak Pink Tank die ik eerder al reviewde komt namelijk ook uit deze kleurcollectie. Dekt in twee laagjes.

SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 5 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 8 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 7 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 6

270 STREET FLAIR

SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 39 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 40 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 41

Maar mijn favoriete nagellak van deze zes kleuren is denk ik wel Street Flair. Ik dacht dat deze lila nagellak in de buurt zou komen van mijn geliefde Essie Bond With Whomever nagellak, maar bij nader inzien is hij donkerder. Street Flair komt uit de Street Pastels kleurcollectie. De Street Pastels nagellakjes zijn zeven zoete, vrouwelijke pasteltinten, waarbij subtiel en edgy elkaar ontmoeten. Ik ben dol op dit soort kleuren en ga Street Flair dit najaar dan ook vaak dragen. Een mooie kleur voor als je het standaard rood of roze zat bent, maar niet te veel wil afwijken. Dekt in twee laagjes.

SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 9 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 10 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 11 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 12

390 LEMON HEAVEN

SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 33 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 34 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 35

Zodra ik Lemon Heaven op mijn nagels aanbracht, moest ik aan Pasen denken. Het is namelijk de perfecte, gele nagellak voor Pasen. Ik vind het wel een lief kleurtje en krijg er gelijk een voorjaarsgevoel bij. Opkomende krokussen, de eerste groene blaadjes aan de bomen en Lemon Heaven op je nagels. Het ideale lentegevoel. Nog wel even een half jaartje wachten dus, al kan Lemon Heaven natuurlijk ook prima in het najaar.

Lemon Heaven komt uit de Daily Delights kleurcollectie, volgens het persbericht een collectie bestaande uit zeven heerlijke, vrouwelijke kleuren die voor een zacht en romig effect zorgen. Zacht en romig, ja dat klopt zeker! Doordat de kleur zo licht is, dekt hij wel minder goed dan de andere Miracle Gel nagellakjes. Op de onderstaande foto’s draag ik drie laagjes.

SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 17 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 18 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 19 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 20

450 GET MOD

SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 30 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 31 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 32

Een van dé nagellakkleuren van dit jaar is wit. Sally Hansen kan dan natuurlijk niet achterblijven. Get Mod is een basic witte nagellak. Door de glans van de Miracle Gel nagellak geeft de nagellak gelukkig geen tip exx effect. Ik vind hem wel mooi! Get Mod komt uit de Mad Mod kleurcollectie. Deze kleurcollectie bestaat uit zeven retrokleuren om vol zelfvertrouwen de graphic ‘70’s in jezelf naar boven te halen. Ook deze lichte kleur dekt wat minder goed dan de andere Miracle Gel nagellakjes. Ook hier draag ik drie laagjes.

SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 4 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 2 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 3

530 SUPER CHARGE

SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 45 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 46 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 47

De laatste nagellak en ook gelijk mijn minst favoriete kleur van alle gereviewde nagellakjes. Maar ja, smaken verschillen, want mijn zus vindt het bijvoorbeeld weer een heel leuke kleur. Super Charge is een groene metallic, duochrome nagellak met bruine/oranje glans. Super Charge komt dan ook uit de Fired Up Metallics kleurcollectie. Deze collectie bestaat uit zeven superintense meerkleurige tinten, die een reflecterende nagellook creëren die je in vuur en vlam zet.

SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 25

De nagellak dekt helaas een stuk minder goed dan de andere Miracle Gel nagellakjes. Hij is heel dun en brengt daarnaast ook nog een streperig aan. Op de onderstaande foto’s heb ik maar liefst vijf (!) laagjes aangebracht en zelfs dan dekt hij niet volledig.

SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 24 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 21 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 22 SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 23

Ik zag trouwens op een buitenlandse blog een foto waarbij Super Charge als top coat over een zwarte nagellak was aangebracht en dat zag er super gaaf uit! Ik ga een keer kijken of het resultaat bij mij net zo mooi wordt en dan zien jullie het zeker terug in een NOTD artikel.

SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN! 26

Ook deze kleuren van Sally Hansen vind ik mooi. Ik vind het leuk dat Sally Hansen zo veel verschillende kleuren heeft uitgebracht. De Sally Hansen Miracle Gel nagellakjes kosten €11,99 (14,7 ml) per stuk. Volgens het persbericht zijn ze vanaf oktober verkrijgbaar bij de drogist en parfumerie, maar ik zag ze vorige week al in de folder van Ici Paris XL staan.

Wat vind jij van deze nagellakjes?

Xx Sarah

 

28 gedachtes over “SALLY HANSEN MIRACLE GEL NAGELLAK – NOG MEER KLEUREN!

  1. lous zegt:

    De groene ziet er heel bijzonder uit, dat lijkt me nog wel een leuke aanvulling. Sally en ik zijn het nog niet helemaal met elkaar eens, ik denk dat ik nog te ongeduldig lak om echt plezier van haar te hebben. Stug doorgaan 🙂

Geef een reactie

