SHOPLOG PRIMARK ZAANDAM

shoplog primark zaandam

Gisteren ging ik even naar de Primark in Zaandam. Ik had weer nieuwe sokken en panty’s nodig en die haal ik daar altijd. Maar zoals meestal als je maar een paar basics wil kopen, kwam ik met nog allemaal andere spullen thuis. Lees verder om te zien wat ik gekocht heb.

De foto’s zijn van slechtere kwaliteit dan jullie van mij gewend zijn. Ik was bij mijn vriend en daar had ik geen goed licht om foto’s te maken. Daarnaast begon het al te schemeren. De beste plek om de foto’s te maken was daardoor op de grond voor zijn slaapkamerraam. Helaas ziet dat er op de foto’s niet zo mooi uit. Maar dan weten jullie hoe dat komt.

shoplog primark zaandam 4

Goed, ik ging dus voor sokken en panty’s en ik week niet compleet af van mijn shoplijstje. De 40 denier panty’s van Primark vind ik echt super fijn en in het najaar draag ik ze bijna elke dag. Ik had gehoopt dat ze de bruine variant al zouden hebben, maar helaas hadden ze alleen zwart en donkerblauw. Ik nam twee pakjes met zwarte panty’s mee. Ze hadden maat L niet, dus hopelijk zijn de benen bij maat M lang genoeg! Voor een pakje met drie 40 denier panty’s betaal je €4. Ook kocht ik een pakje met zeven zwarte enkelsokjes voor €3. Handig voor in enkellaarsjes.

shoplog primark zaandam 13 shoplog primark zaandam 14 shoplog primark zaandam 15

Ik haal graag sokken bij Primark, omdat ze leuke printjes hebben. Ik hou van alles wat schattig is, dus ook van schattige sokken. En het is gewoon handig, want dan kan mijn zus ze niet inpikken. Ik nam een pakje mee met drie paar sokken met uiltjesprint en twee pakjes met ieder drie paar sokken met beertjesprint. Voor drie paar sokken betaal je €2,50.

shoplog primark zaandam 5 shoplog primark zaandam 6 shoplog primark zaandam 7 shoplog primark zaandam 8

Ze hadden al heel veel winterspullen (zelfs Kerstspullen!), dus ik kocht ook gelijk wat dikke wintersokken. De middelste sokken komen uit de Kerstcollectie. Ze zijn dikker dan gewone sokken en hebben anti slip aan de onderkant. Ik vind de pinguïns met Kerstmutsjes zo schattig! De andere sokken zijn ook dik en lijken qua dikte op skisokken (in ieder geval op de skisokken van Hema). Deze hebben geen anti slip, waardoor je ze in je schoenen kan dragen. Dit soort sokken draag ik graag als het heel koud buiten is. Geen last meer van koude voeten, fijn! Alle sokken waren €3 voor twee paar.

shoplog primark zaandam 2 shoplog primark zaandam 3

Nog meer sokken! Deze zijn alleen niet voor mij, maar voor mijn moeder. Zij koopt elk jaar twee paar van deze sokken en draagt ze dan in de winter. De sokken zijn dik gebreid en hebben aan de binnenkant een super zachte en warme stof. Aan de onderkant zit anti slip. Mijn moeder houdt niet van sloffen en dan zijn deze sokken echt ideaal. Per paar kosten ze €5.

shoplog primark zaandam 11 shoplog primark zaandam 12

Sinds een paar weken ben ik bezig met hardlopen. Qua sportkleding en sportschoenen heb ik genoeg, maar ik had maar één sportbeha. Vervelend, want nu moest ik hem steeds meenemen naar mijn vriend en soms ging dat maar net met wassen. Bij Hunkemöller of zo vind ik ze te duur, dus ik besloot te wachten tot ik naar Primark ging om er een te halen. Daar kocht ik deze grijze sportbeha voor €5. De cups bevatten een klein beetje padding. Genoeg voor een goede steun, maar niet zo veel dat je meer een push up beha hebt (ik snap niet echt waarom mensen die dragen tijdens het sporten). Ook kocht ik twee sport armbanden voor je bovenarm. Een voor mezelf en een voor mijn moeder. Dit is een zakje waar je je identiteitskaart, mobiel en sleutels in kan doen voor tijdens het hardlopen. De band is van klittenband, waardoor hij bij iedereen past. Ze zijn €3 per stuk.

shoplog primark zaandam 16 shoplog primark zaandam 17

Mijn moeder had een nieuwe riem nodig en vroeg of ik voor haar voor een riem kon kijken. Ik kocht voor haar deze bruine, gevlochten riem. De gesp is goudkleurig niet zo groot (dat vindt ze niet mooi). Deze riem kost €3.

shoplog primark zaandam 9 shoplog primark zaandam 10

In het najaar draag ik graag jurkjes met een lange vest of  blazer. Blazers heb ik genoeg, maar van lange vesten heb ik niet veel. Ik heb er twee, die allebei donkerblauw zijn, waardoor ik steeds in hetzelfde loop. Toen ik dit zwart/witte vest zag hangen, vond ik hem dan ook ideaal voor over een jurkje. Ik heb het vest expres een maat te groot gekocht, zodat hij lekker ruim valt en hij makkelijk over kleding met lange mouwen kan worden gedragen. Op de bovenstaande foto’s ziet hij er daardoor misschien wat lomp uit, maar over een jurk staat het denk ik (hoop ik!) juist leuk. En hij zit echt heerlijk! Voor dit vest betaalde ik €12.

shoplog primark zaandam 18 shoplog primark zaandam 19 shoplog primark zaandam 21 shoplog primark zaandam 20

Ik zoek al heel lang naar platte, zwarte enkellaarsjes. Bij Primark zag ik opeens hele leuke hangen. Maar helaas niet in mijn maat.  Terwijl ik zocht naar de enkellaarsjes in mijn maat, zag ik opeens nog leukere schoenen hangen. Bordeauxrood, hoge hakken… alles wat ik niet nodig heb dus. Maar ik vond ze zo mooi, dat ik ze alsnog in mijn mandje gooide. Ze zouden vast niet lekker zitten en dan zou ik ze gewoon weer terug hangen. Maar man, wat zitten deze schoenen lekker zeg! Ik liep een rondje. Twijfelde, want ik had ze echt niet nodig. Liep maar nog een rondje, keek in de spiegel en besloot ze alsnog mee te nemen. Want o, o, wat zijn dit mooie schoenen. De hakken zijn hoog, maar doordat ze breed zijn merk je amper dat je op hoge hakken loopt. Ik heb maat 40 en de schoenen hebben maat 40/41. Hierdoor vallen ze iets ruimer dan ik gewend ben, maar toch lopen ze heel goed. En nu kan ik in de winter gewoon mijn dikke sokken in schoenen dragen, zonder dat ze te strak gaan zitten. Aah, ik ben zo blij met deze enkellaarsjes! Ze kosten overigens €22 per paar.

shoplog primark zaandam 24 shoplog primark zaandam 25 shoplog primark zaandam 23 shoplog primark zaandam 22

En toen had ik geen door moeten lopen en niet meer terug moeten komen. Maar de schoenenafdeling is de enige plek met een bankje en ik wilde nog even controleren wat ik allemaal in mijn tas had gestopt. Alles in mijn tas werd gekeurd en terug gestopt. Ik stond op om naar de kassa te gaan, mijn blik viel op een schoenenrek en toen zag ik ze. Dezelfde enkellaarsjes als de bordeauxrode, maar dan in het zwart. Weer schoenen die ik absoluut niet nodig heb. Want ja, ik heb al zwarte enkellaarsjes met hoge hakken. Twee paar zelfs. Maar ja, deze zijn van nepleer in plaats van suède, dus dan is het minder erg als ze vies worden. En ze lopen gewoon ontzettend lekker. En ze zijn mooi. En ik had net een paar Kerstsloffen van €9 teruggelegd en deze enkellaarsjes zijn maar iets duurder en een stuk nuttiger. Ik weet niet meer welke redenen ik allemaal heb bedacht om deze enkellaarsjes te mogen kopen van mezelf, maar een paar minuten later stond ik blij bij de kassa en rekende ik ze af. Oeps. Ook de zwarte variant kost €22 per paar.

shoplog primark zaandam 26

Dat waren al mijn aankopen! Hoewel, ik kocht ook wat shirts, sokken en ondergoed voor mijn vriend, maar dat is niet zo interessant om te laten zien. Weinig kleding gekocht dus, maar ik heb ook niet heel lang bij het kleding gekeken. Ik had eigenlijk alleen sokken en panty’s nodig en de rest was al extra. Ik ben in ieder geval heel blij! En ik zal de komende tijd geen koude voeten hebben, haha.

Wat vind jij van mijn aankopen? Heb jij laatst nog wat leuks gekocht bij Primark?

Xx Sarah

42 gedachtes over “SHOPLOG PRIMARK ZAANDAM

  1. Northflix zegt:

    Ik heb zelf ook pas een lang vest gekocht bij Vero Moda.
    Als ik deze bij de Primark had zien hangen had ik hem zeker gekocht!
    Die sokken zijn ook erg schattig!
    Ik was 2 weken geleden in Primark Eindhoven en moest ook erg lachen om al die foute kerst-truien. Schijnt in Engeland echt een hype te zijn om met kerst in zo’n trui te lopen en er geldt: Hoe fouter, hoe beter!

  2. Bertine zegt:

    je laarsjes zijn geweldig! groot gelijk dat je ze in 2 kleuren hebt meegenomen, helemaal voor dat geld. ik was echt verbaasd over de kerst spullen die ze alweer hadden!

Geef een reactie

