INSTAGRAM DIARY – SEPTEMBER

instagram diary header

Ik vind de foto dagboeken van anderen op blogs altijd leuk om naar te kijken. Even een kijkje in andermans leven. Zelf wilde ik ook wel eens zoiets doen, maar ik ben niet het type dat de hele dag met haar telefoon overal foto’s van maakt. Maar ik heb wel Instagram en die hou ik de laatste tijd een stuk actiever bij dan toen ik er net mee begon. Tijd om eens een Instagram diary te maken dus! Ik laat jullie mijn foto’s van de afgelopen twee weken zien.

insta collage 1

Donderdag 18 september was het NO Make-Up Day, een initiatief van de Brandwonden Stichting (in deze blogpost kan je er meer over lezen). Ik deed ook mee en dus begon mijn dag met een selfie zonder make up. Die dag kwam er een review online van de prachtige Sothys crème oogschaduw. Ik was zo onder de indruk van de pigmentatie dat ik de swatch even moest delen.

Vlak voor het slapen gaan kreeg ik opeens zin om te bloggen en ging ik aan de slag met het reviewen van de Miracle Gel nagellakjes van Sally Hansen. De dag erna plaatste ik een NOTD (Nails Of The Day) van de kleur Pink Tank, een leuke knalroze nagellak.

insta collage 2

Ik begin altijd heel vroeg met het kopen van cadeaus voor de feestdagen. Ik vind het gewoon leuk om de tijd te nemen om op zoek te gaan naar een mooi cadeau voor iemand. En waarom zou ik die niet alvast kopen als ik er een tegenkom? Daarnaast bespaart het een hoop stress rond de feestdagen. Ik had al een aantal cadeaus liggen en vond eindelijk mooi inpakpapier (waarom verkopen alle winkels al wel snoepgoed voor de feestdagen, maar kijken ze je heel raar aan als je vraagt of ze ook al inpakpapier voor de feestdagen hebben?), dus kon ik aan de slag met het inpakken van wat cadeaus.

Verder keek ik de film Jagten. Echt een aanrader! Wat een goede film is dat! Soms heb je van die films dat je helemaal onder de indruk bent en er de hele tijd over na zit te denken. Dat had ik bijvoorbeeld toen ik voor het eerst American Beauty keek en bij Jagten had ik het weer. Ook oefende ik mijn huiswerk voor pianoles. Het is Oltremare van Einaudi. Heel mooi, maar ik heb een hekel aan triolen, dus was lichtelijk gefrustreerd, aangezien er zo’n drie pagina’s mee vol zitten. De quote vond ik erg leuk dus ik deelde hem even.

insta collage 3

Ik ben echt dol op de Miracle Gel nagellakjes van Sally Hansen en de review stond inmiddels online, dus ik plaatste nog wat foto’s van de mooie nagellakjes en de kleur Tidal Wave. Ook keek ik de hele leuke film Chef (hele leuke film, vooral als je van koken houdt) en leverde ik mijn scriptie herkansing in. Eind oktober/begin november krijg ik mijn cijfer. Spannend…

insta collage 4

Bij V&D was er een VIP avond, waarbij je airmiles kon inleveren voor 50% korting. Bij de V&D bij mijn vriend in de buurt verkopen ze Sleek, dus ik nam twee palettes en een blush mee. Ik ben ze nog aan het testen, maar binnenkort kan je er meer over lezen. Van mijn vriend kreeg ik een super schattige taartplateau van Blond Amsterdam cadeau. Lief! Verder kwam mijn review van de nieuwe parfums van Vespa online en schreef ik een artikel over nog meer kleuren van de Miracle Gel nagellakjes van Sally Hansen.

insta collage 5

Vorige week zag ik mijn beste vriendin weer. We gingen naar het museum waar zij een traineeship volgt, gingen daarna lekker uit eten en besloten vervolgens heel nostalgisch Pokémon te kijken. Stiekem is het best wel leuk, haha. De dag erna kwam het artikel met swatches van zes kleuren van de Miracle Gel nagellakjes online. Dezelfde dag maakte ik productfoto’s van mijn nieuwe Sleek producten. Hier zie je de swatches van het Vintage Romance palette. Wat een mooi palette is dat zeg! De nagellak op de laatste foto is Pink Cadillaquer van Sally Hansen. Mooie kleur!

sept 22

En als allerlaatste foto een deel van mijn gekochte spullen bij Primark. De shoplog staat al online. Heb jij hem al gelezen?

Dat waren al mijn foto’s van de afgelopen twee weken! Om altijd op de hoogte te blijven van nieuwe artikelen en producten die ik aan het testen ben, kan je mij volgen op Instagram. Ik zou het leuk vinden als je mij volgt! O en weet iemand toevallig hoe je van Instagram foto’s kan opslaan? Ik heb nu alles met printscreen in Paint geplakt en het vervolgens bijgesneden, maar dat is ook niet zo handig.

Xx Sarah

19 gedachtes over “INSTAGRAM DIARY – SEPTEMBER

  1. Madeleine zegt:

    Wat leukkkkk dat je nu ook een overzicht hebt 🙂 super! Sleek 😍 Ik wil ook echt even gaan gluren in noord. Wanneer heb je de uitslag van je scriptie? Bij mij op m’n iPhone slaan m’n instagram foto’s automatisch op!

    • saarenzo zegt:

      O dat is zo, dat doet mijn telefoon ook. Helemaal niet aan gedacht toen ik dit artikel ging schrijven. Bedankt voor het doorgeven 🙂 En eind oktober/begin november pas.. Ze mogen er langer over doen omdat er een week herfstvakantie tussen zit :/

  2. Deniece zegt:

    Leuk deze post! Ik koop ook altijd cadeautjes ver van te voren. Veel leuker, al ben ik altijd zo enthousiast en vind het dan zo lastig om mijn mond erover te houden haha.

  3. lous zegt:

    Die swatch van de oogschaduw vind ik nog steeds zo ongelofelijk mooi, waanzinnig kleurtje. En ik baal dat Sally bij mij nog niet goed werkte, er zijn zoveel leuke kleuren. O, en ik heb op volgen op Instagram geklikt 🙂

Geef een reactie

