MUZIEK: JOE DASSIN – L’ÉTÉ INDIEN

Oké, mijn plan was om elke dag mijn liedje van diezelfde dag te plaatsen, maar aangezien ik vaak ’s avonds blog, is het toch handiger als ik mijn liedje van de dag daarvoor bespreek. Dit was dus mijn liedje van gisteren (vrijdag). Het werd het nummer l’Été Indien van Joe Dassin, een heerlijk rustig Frans nummer.

Gisteren was zo’n dag dat ik heel veel wilde gaan doen, maar eigenlijk heel weinig deed. Ik had de nacht ervoor slecht geslapen, dus kwam pas laten dan gepland mijn bed uit, omdat ik zo moe was. En terwijl ik was huishoudelijke klusjes deed, vloog de tijd voorbij en was er weinig tijd meer om de dingen te doen die ik wilde doen: bloggen, mijn kamer opruimen en schoonmaken en mijn bed verschonen. Dan maar dit weekend.

Voor bloggen had ik wel tijd en zin, dus ik heb alvast wat artikelen kunnen schrijven voor dit weekend. Gelukkig, want ik ben dit weekend veel weg. Vandaag moet ik eerst werken en daarna even naar Hilversum om wat spullen te halen, zoals een verjaardagskaart voor mijn vriend, die over minder dan twee weken is, maar ik vergeet steeds een kaart te kopen. Zondag is de IJhallen rommelmarkt in Amsterdam. Daar heb ik echt zin in. De vorige keer dat ik ging heb ik zo veel moois kunnen kopen voor heel weinig geld. Ik ben wel benieuwd of dat beginnersgeluk was, of dat het me dit tweede bezoek ook lukt. Zo ja, dan kunnen jullie volgende week meer lezen in een shoplog.

Maar goed, het was dus een rustige dag. Artikelen geschreven, artikelen van anderen gelezen, gekookt, gekletst en Elementary gekeken met mijn vader (zo’n leuke serie!). Weinig bijzonders, maar een prima dag. En daar hoort een ontspannen liedje bij om bij weg te dromen.

Wat heb jij gisteren allemaal gedaan? Wat is jouw liedje van de dag?

Xx Sarah

5 gedachtes over “MUZIEK: JOE DASSIN – L’ÉTÉ INDIEN

Geef een reactie

