MUZIEK: WILSON PICKETT – I’M IN LOVE

Ah, wat is dit toch een lief liedje! Zeker het luisteren waard, vooral als je van oude soulmuziek houdt. Vandaag kwam mijn vriend, leuk! De leren jas die ik afgelopen zondag voor hem heb gekocht zit gelukkig goed, dus ik heb goed gegokt toen ik hem gekocht. Het was verder een rustige dag, waarop we hebben gekookt en outfit foto’s voor de OOTD van vanmorgen hebben gemaakt op de hei.

Toen mijn vriend kwam gingen we eerst even laat lunchen en bijkletsen over zijn werk. Daarna was het tijd om alvast de witlof voor het avondeten te koken. Nadat de witlof klaar was zijn we naar de hei vlak bij mijn huis gegaan, om foto’s te maken van mijn outfit. Het artikel over mijn outfit is vanmorgen online gekomen, dus als je benieuwd bent kan je er in dat artikel meer over lezen. Bij thuiskomst was het alweer tijd om het avondeten te maken.

Verder hebben we weinig gedaan. Ik moest oefenen voor pianoles, want ik heb vanavond weer les. Het gaat nog niet zo goed als ik zelf had gewild, dus daar baal ik wel van. Maar er zit een lastig stuk tussen waarvoor mijn vingers gewoon te kort lijken te zijn, want ik kom steeds net niet bij de juiste noten. Maar goed, morgen nog maar even goed oefenen dan.

O ja, ook heb ik gisteravond nog Hollands Next Top Model gekeken met mijn moeder. Mijn vriend weigert dat te kijken en vertrekt altijd gelijk naar beneden, zodra mijn moeder en ik de tv op mijn kamer aanzetten, haha. Ik vind het altijd een leuk programma om te kijken. Lekker verstand op nul en kijken maar. Al vind ik dit seizoen wel wat minder leuk. Dat komt vooral doordat de jury steeds een beetje saai is, maar ook omdat ik het gevoel heb dat ze minder afleveringen mogen opnemen of zo en daardoor maar constant meerdere meisjes naar huis te sturen. Beetje jammer. Maar alsnog is het leuk om te kijken. Kijk jij het ook altijd?

Een rustige dag, dus ook weinig te vertellen. Ach, is ook wel eens lekker.

Wat heb jij allemaal gedaan vandaag? En wat is jouw favoriete liedje van de dag?

Xx Sarah

 

8 gedachtes over “MUZIEK: WILSON PICKETT – I’M IN LOVE

Geef een reactie

