OUTFIT OF THE DAY: IT’S COZY SWEATER TIME!

outfit of the day comfy sweater 13

Het is weer eens tijd voor een OOTD. Na mijn  tips om je najaarslook te upgraden kon ik natuurlijk niet zelf in simpele jeans en een shirt rondlopen. Zelf vind ik het altijd jammer als ik ergens een leuke outfit zie en alle kledingstukken blijken heel duur te zijn, dus ik besloot het simpel te houden. Vandaag dus een budget outfit die perfect is voor in het najaar.

outfit of the day comfy sweater 15outfit of the day comfy sweater 10outfit of the day comfy sweater 6

Ik droeg een rode oversized trui die ik een tijdje geleden voor €3 in de sale bij de H&M kocht. Hij is dik, maar er zit meer ruimte tussen de breisels, waardoor hij iets minder warm is dan normale wintertruien en daardoor ook nu prima te dragen is. Het is de eerste keer dat ik hem draag en hij kriebelt nog wel een beetje, maar hopelijk trekt dat na een paar keer wassen weg. Hij zit in ieder geval heerlijk, juist omdat hij eigenlijk te groot is. Deze trui ga ik nog vaak dragen dit najaar!

outfit of the day comfy sweater 11 outfit of the day comfy sweater 12 outfit of the day comfy sweater 7

Onder de trui droeg ik een nep leren zwart minirokje van het merk Ichi. Niet zo’n goedkoop merk, maar deze rok kocht ik in de zomer op de IJhallen rommelmarkt voor maar €3. Ook dit kledingstuk had ik nu voor het eerst aan en ik ben er erg blij mee! Hij zit lekker en de lengte is ook goed. Niet te kort en niet te lang. Een handig rokje voor outfits waarbij kokerrokken minder mooi staan.

outfit of the day comfy sweater 8

 

Omdat het nu te koud is voor blote benen en ik een enorme koukleum ben, droeg ik een zwarte 40 denier panty van Primark. Dit zijn zonder twijfel mijn favoriete panty’s. Ze zitten heel goed, de dikte is precies goed en ze gaan totaal niet snel kapot. Normaal verslijt ik constant panty’s, maar ik heb maar één keer meegemaakt dat ik een ladder kreeg in een van deze Primark panty’s en dat was omdat iemand een scherp stuk hout onder een treinstoel had geplaatst, waar mijn panty aan bleef haken en daardoor scheurde. Maar ja, dat was ook een ongewone situatie dus dat kan gebeuren. Maar het was de enige Primark panty die bij mij kapot is gegaan. Echt goed, want ze kosten maar €4 per drie stuks.

outfit of the day comfy sweater 5 outfit of the day comfy sweater 14

Als laatst droeg ik mijn nieuwe, zwarte enkellaarsjes van Primark, die je laatst in mijn Primark shoplog hebt kunnen zien. De bordeauxrode had ik al een keer aangehad, maar de zwarte nog niet, maar ik ben er heel tevreden over. Ze zitten zo lekker! Normaal gaan mijn voeten altijd kapot als ik schoenen moet inlopen (de huid bij mijn enkels is gevoelig en dun), maar tot zo ver heb ik nog nergens last van gehad. Alleen door de hakhoogte lopen ze niet zo handig op de hei, dus de fotolocatie van vandaag was een beetje slecht gekozen, haha. Maar ja, zonde om op zo’n mooie herfstdag alle foto’s in de achtertuin te maken als er een paar straten verderop een hele mooie hei is.

outfit of the day comfy sweater 2 outfit of the day comfy sweater 3 outfit of the day comfy sweater 4 outfit of the day comfy sweater

Trui – H&M.
Nep leren minirokje – Ichi.
Panty – Primark.
Enkellaarsjes – Primark.

Ik ben trouwens nog hard aan het werken aan mijn poses, maar ik vind het nog lastig en ongemakkelijk om op de foto te gaan. Vooral als ik moet poseren. Ik had al wat tips opgezocht, maar mijn vriend maakte de foto’s en snapte volgens mij niet echt wat ik probeerde te doen. Daardoor zien de foto’s er misschien nog wat ongemakkelijk en gekunsteld uit, maar ik doe mijn best om dit te verbeteren. Als je nog tips hebt hoor ik het graag!

outfit of the day comfy sweater 9

Wat vind jij van deze outfit?

Xx Sarah

20 gedachtes over “OUTFIT OF THE DAY: IT’S COZY SWEATER TIME!

Geef een reactie

