BESTELLING BIJ SANS-ONLINE.NL

sansonline 2

Van Sans-Online.nl kreeg ik laatst een mailtje met de vraag of ik misschien iets voor €35 op hun website wilde uitzoeken om over te schrijven. Ja, leuk! Aangezien het sinds kort maar koud en herfstig weer is, keek ik eerst bij de truien, om te zien of daar iets tussen zat om mij warm te houden dit najaar. Bijna stopte ik er een paar in mijn winkelmandje, tot ik bij de dameskleding iets zag waar ik gelijk verliefd op werd.

OVER SANS-ONLINE.NL

Sans-Online.nl is een webshop met casual merkkleding voor hem en haar. De webshop verkoopt merken als Esprit, Only, Vero Moda, Mac, Pall Mall, Pierre Cadin, Vila en Sandwich. Naast kleding kan je ook voor schoenen terecht op Sans-Online.nl, al is hun aanbod aan schoenen kleiner dan hun kledingaanbod. Het assortiment bevat de laatste collecties van de kledingmerken. Sterker nog, op Sans-Online.nl staan veel kledingstukken uit de najaarscollecties die ik nog geeneens in de winkels van de merken heb zien hangen!

sansonline

LEVERING

De verzendkosten van Sans-Online.nl zijn maar €0,95, een stuk goedkoper dan de €6,95 die bij de meeste webshops gehanteerd wordt. Bij bestellingen vanaf €150 zijn de verzendkosten gratis. Bestellingen worden binnen 24 uur geleverd, met uitzondering van het weekend. Ik plaatste mijn bestelling op zaterdagavond en dinsdagochtend kwam hij al binnen. Een snelle levering dus, was op maandagen wordt er (bij mij) geen post geleverd.

MIJN NIEUWE AANWINST

sansonline 3 sansonline 6

De bestelling kwam in een soepele, paarse envelop met daarop groot het logo van Sans-Online.nl. En daarin zat… een super leuke, knalroze blazer van Only! Wie mij al een tijdje volgt denkt nu misschien ‘huh, je hebt toch al zo’n kleur blazer?’. Ja, dat klopt, maar die heb ik al jaren en begint oud en vormloos te worden. Ik was al een hele tijd op zoek naar een nieuw exemplaar, maar kon hem nergens vinden. Tot nu, want Only bleek er een in haar najaarscollectie te hebben.

sansonline 4 sansonline 5

De maat had ik een beetje gegokt. Ik heb bij kleding meestal maat 38/medium. Maar ik denk dat iedereen wel eens heeft gemerkt hoe erg de maten kunnen afwijken. De meeste blazers heb ik in maat 40, maar mijn enige blazer van Only heeft weer maat 38. Hierdoor heb ik even getwijfeld, maar de andere Only blazer is van een soepele, rekbare stof en de roze zag er minder soepel uit. Dus stopte ik de blazer in maat 40 in mijn winkelmandje. Gelukkig bleek hij perfect te zitten! Ook de lengte vind ik heel mooi. Ik ben namelijk niet zo’n fan van kortere blazers. Mocht jij dat wel zijn, dan verkoopt Sans-Online.nl dezelfde blazer ook in een korter model.

sansonline 7 sansonline 8 sansonline 9

Ik ben blij met mijn nieuwe aanwinst! Mijn oude roze blazer is hard aan vervanging toe en eindelijk heb ik een goede vervanging gevonden. De Only blazer kost €39,95 en is te koop bij Sans-Online.nl.

Wat vind jij van deze blazer? Heb jij al eens iets gekocht bij Sans-Online.nl?

Xx Sarah

Dit artikel is geschreven in samenwerking met Sans-Online.nl.

28 gedachtes over “BESTELLING BIJ SANS-ONLINE.NL

  1. Lonneke zegt:

    Wat een mooie blazer heb je uitgezocht. Ik hou ook van kleur in mijn garderoben niet alleen in de zomer. Sans-Online lijkt me een fijne webshop heb al veel goeds erover gehoord. Veel plezier met je aankoop.

Geef een reactie

