OUTFIT OF THE DAY: LITTLE PINK DRESS

OUTFIT OF THE DAY LITTLE PINK DRESS 21

De Little Black Dress is alom geroemd, maar waarom niet eens wat meer kleur dragen? Staat een stuk vrolijker! Dus trok ik mijn nieuwe roze jurkje aan en vertrok ik met mijn vriend naar de hei om outfit foto’s te maken.

OUTFIT OF THE DAY LITTLE PINK DRESS 15 OUTFIT OF THE DAY LITTLE PINK DRESS 14 OUTFIT OF THE DAY LITTLE PINK DRESS 13

Ik droeg een simpel, knalroze jurkje van Forever 21. De meeste jurken van Forever 21 zijn voor mij te kort, maar deze is iets langer, waardoor hij voor mij net lang genoeg is. De jurk heeft een recht model, maar valt niet al te ruim. Geen zakkerig effect dus (als je begrijpt wat ik bedoel).

OUTFIT OF THE DAY LITTLE PINK DRESS 12 OUTFIT OF THE DAY LITTLE PINK DRESS 16 OUTFIT OF THE DAY LITTLE PINK DRESS 17

Over het jurkje droeg ik een lang wit/zwart vest dat ik laatst bij Primark kocht. Het is een gebreid vest, maar er zitten kleine openingen in, waardoor het vest niet heel warm is en nu al gedragen kan worden. Voor wat meer vorm, droeg ik een zwart tailleriempje om het vest heen. Het riempje zat een keer bij een jurkje dat ik bij Mango kocht, maar ik draag hem regelmatig bij andere kledingstukken.

OUTFIT OF THE DAY LITTLE PINK DRESS 3OUTFIT OF THE DAY LITTLE PINK DRESS 4OUTFIT OF THE DAY LITTLE PINK DRESS 5OUTFIT OF THE DAY LITTLE PINK DRESS 18 OUTFIT OF THE DAY LITTLE PINK DRESS 19 OUTFIT OF THE DAY LITTLE PINK DRESS 2 OUTFIT OF THE DAY LITTLE PINK DRESS

Verder droeg ik een zwarte 40 denier panty van Primark en mijn nieuwe bordeauxrode enkellaarsjes, ook van Primark. Mochten ze je bekend voorkomen: in de vorige OOTD droeg ik ze in het zwart. Ze zitten zo lekker!

OUTFIT OF THE DAY LITTLE PINK DRESS 6 OUTFIT OF THE DAY LITTLE PINK DRESS 7 OUTFIT OF THE DAY LITTLE PINK DRESS 8 OUTFIT OF THE DAY LITTLE PINK DRESS 9 OUTFIT OF THE DAY LITTLE PINK DRESS 11 OUTFIT OF THE DAY LITTLE PINK DRESS 10

Bedankt trouwens op de leuke reacties bij de vorige OOTD. Ik was bang dat de foto’s niet goed genoeg zouden zijn, aangezien sommige bloggers bij outfit artikelen zowat modellenfoto’s plaatsen. Maar ja, ik ben niet bepaald fotogeniek, dus het was fijn om te horen dat jullie de foto’s leuk vonden!

Wat vind jij van deze outfit?

Xx Sarah

24 gedachtes over “OUTFIT OF THE DAY: LITTLE PINK DRESS

  1. Madeleine zegt:

    Super leuke outfit. 😉 het staat je prachtig! Mooie foto’s heb je ook weer. Leuk dat je in de buurt woont van een bos! Lijkt mij fijn om daar lekker prive foto’s te schieten. In de stad zijn overal mensen. ik voel me dan altijd akward 😉 Ps. Wat zijn je enkellaarsjes mooi 😍

    • saarenzo zegt:

      Ik snap helemaal wat je bedoeld. Toen mijn vriend en ik de foto’s voor dit artikel gingen maken rende er ook een hardloper voorbij die even naar ons keek en dat vond ik al super ongemakkelijk, laat staan wanneer heel veel mensen het zien. Als ik bij mijn vriend in Amsterdam ben gaat het ook gelijk een stuk moeilijker. Hij woont dan wel bij een park in de buurt, maar daar zijn ook altijd mensen.. En dankje 🙂

Geef een reactie

