IK BEN JARIG!

happy-birthday-shakespeare

Vandaag ben ik jarig! Ik ben de laatste tijd zo druk met van alles geweest, dat ik steeds vergat bijna jarig te zijn. Maar vandaag is het zover en kan ik het niet meer vergeten, haha.

Nou stonden de afgelopen dagen ook al in het teken van verjaardagen. Mijn vriend werd afgelopen donderdag 27, maar vierde het woensdag omdat hij op zijn verjaardag de hele avond en nacht moest werken (hij werkt in een club en het Amsterdam Dance Event was bezig, dus hij kon geen vrij meer krijgen). Woensdag gingen we eerst met zijn ouders uit eten bij een Indonesisch restaurant, waar we een heerlijke rijsttafel hebben gegeten. Na het eten gingen mijn vriend en ik met de bus naar de stad, want we hadden om 21.00 uur met zijn vrienden afgesproken in hun stamcafé. Toen die dicht ging gingen we nog even naar een ander café, tot die weer dicht ging, dus het werd een latertje. Maar het was echt heel gezellig!

Donderdag was mijn vriend officieel jarig, maar zijn ouders waren die dag weg en omdat hij moest werken ben ik ’s middags ook naar huis gegaan. Vrijdag moest hij weer werken en heb ik alle boodschappen gedaan voor zaterdag. Zaterdag kwamen namelijk mijn vrienden alvast voor mijn verjaardag. We zouden eerst uit eten gaan, want dat was dat jaar daarvoor goed bevallen. Maar mijn beste vriendin heeft pas haar verstandskiezen laten trekken en kan niet goed eten. Daarom besloot ik maar thuis een filmavondje te houden. Dat was ook heel gezellig!

Gistermiddag kwamen de ouders van mijn vriend op bezoek. Mijn moeder en ik maakten een rijsttafel (alweer een rijsttafel, maar we vinden dat gewoon heel lekker) en we hebben gewoon gezellig zitten kletsen.

En vandaag ben ik dus officieel jarig! 22 jaar oud alweer. Ik kan inmiddels bijna geen taart meer zien, haha. Vandaag doe ik er verder weinig aan. Mijn zus is vrij van haar werk, mijn vriend is er en mijn ouders komen wat eerder thuis van werk, dus we vieren het leuk met z’n vijven. Ondanks dat ik het vandaag niet zo druk heb, reageer ik even niet op blogs 😉 Maar dat begrijpen jullie denk ik wel.

In ieder geval een fijne dag allemaal!

Xx Sarah

34 gedachtes over “IK BEN JARIG!

Geef een reactie

