MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES

MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES

Eigenlijk het artikel dat ik voor dinsdag in gedachten had, maar wie mijn persoonlijke update van gisteren heeft gelezen, weet waardoor er wat vertraging op blog gebied is. Afgelopen maandag was ik jarig en ik heb allemaal leuke cadeautjes gekregen. Vandaag laat ik alles aan jullie zien!

Een paar maanden geleden ontdekten mijn moeder en ik een heel leuk cadeauwinkeltje bij ons in het dorp. Ik zag er allemaal heel leuke dingen die ik een keer wilde kopen en mijn moeder kwam met het idee om die spullen aan mijn vrienden voor mijn verjaardag te vragen. De week daarna ging ik weer terug naar de winkel met de vraag of ik foto’s van de spullen mocht maken om naar mijn vrienden te sturen. De eigenares van de winkel kwam echter met het idee om een lijstje achter te laten. Als er iemand naar mijn naam kwam vragen, had zij een lijst liggen met de spullen die ik graag wilde hebben. Heel fancy, haha. Mijn vrienden vonden het ook handig en kochten daar alle cadeautjes.

Ik kreeg een schattig vaasje met paarse, witte, rode en mintgroene strepen, een pollepel in een mintgroen hartje, een set van zes theelepeltjes met leuke prints, een super schattig boekje met schattige post its en een set van zes tuimelglazen. Deze glazen hebben een bolletje aan de onderkant, waardoor ze iets omvallen. Ik vond ze zo leuk! Alleen ik ontdek net dat het eigenlijk whiskey glazen zijn, haha.

MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 4 MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 5 MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 6 MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 7 MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 8 MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 9 MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 10 MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 11 MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 12 MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 13

Zondag kwamen de ouders van mijn vriend op bezoek. Van hun kreeg ik een envelop. Maandagochtend kreeg ik tijdens het ontbijt het cadeautje van mijn vriend. Een prachtige Coil ring van Calvin Klein die hoog op mijn wishlist stond vanaf het moment dat ik hem had gezien. Helaas had de dame van de juwelier de verkeerde maat aan mij doorgegeven, waardoor de ring van mijn vriend te groot viel (ik had de maat aan hem verteld, omdat ik het raar vond dat hij niet overeen kwam met mijn normale ringmaat en dat had hij onthouden). ’s Middags zijn we even naar een winkel gegaan om hem te ruilen naar de juiste maat. Mijn vingers wisselen snel van maat als het kouder of warmer wordt. Op warme dagen past hij nu goed om mijn rechter ringvinger en op normale/koude dagen draag ik hem om mijn linker wijsvinger. Ik vind hem zo mooi! Ben er echt super blij mee. De ring bestaat uit een smalle zilverkleurige ring en een bredere roségouden ring.

MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 3 MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 2

Aan het eind van de middag was iedereen thuis van werk en kreeg ik de rest van de cadeaus. Van mijn zus kreeg ik een grote, platte schaal van Blond Amsterdam met daarop een stelletje en de tekst Home is wherever I’m with you. Ze zag hem staan en moest gelijk aan mij en mijn vriend denken en besloot hem daarom voor mijn verjaardag te kopen. Ik vind hem heel leuk en heb gelijk iets wat ik aan mijn Blond Amsterdam verzameling kan toevoegen.

MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 17 MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 18 MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 19

Van mijn ouders kreeg ik een olijfhouten tapasplank van Bowls & Dishes die ik graag wilde hebben, vier maïsprikkertjes (ik ben dol op maïs maar brand vaak mijn handen als ik ze wel eten), het nieuwe kookboek van Bill Granger en een leesboek van Anthony Bourdain. Anthony Bourdain is een kok die heel veel reist en boeken schrijft over eten en cultuur. Van zijn boek Kitchen Confidential ben ik groot fan (echt een briljant boek. Aanrader als je van koken houdt!) en ik was erg nieuwsgierig naar zijn andere boeken. Ik ben benieuwd of deze net zo leuk is!

MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 16 MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 15 MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 14

Dat waren de cadeaus die ik heb gekregen. Ik ben weer veel te veel verwend en ben echt heel blij met alles wat ik heb gekregen. Bijna alles heeft met koken te maken, maar ik ben dan ook dol op koken. Jullie nog bedankt voor alle lieve felicitaties! Ik voelde me helemaal jarig die dag.

Wat vind jij van de cadeaus? Wat vind je het leukst?

Xx Sarah

36 gedachtes over “MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES

  1. Lonneke zegt:

    Wat ben je heerlijk verwend zeg, zijn allemaal leuke cadeau’s! Klinkt misschien raar wat ik ga zeggen maar de tapasplank is ook leuk om te gebruiken voor product foto’s 😊.

  2. Anniek zegt:

    Wat een toffe cadeaus Saar! Die lepeltjes zijn echt té schattig, heel leuk. Lijkt me ook tof om te gebruiken bij foodphoto’s, net een leuk, vrolijk detail. De kookboeken zien er ook tof uit, en eigenlijk alles! 🙂 Nog gefeliciteerd! Liefs

Geef een reactie

