TIP: KRUIDVAT GEURSET

TIP KRUIDVAT GEURSET 2

Ik was al een tijdje op zoek naar een geurbrander, maar vond nooit een goede. Ze waren altijd of te duur, of ik vond ze niet mooi. Van die Boeddha hoofden die ze bij Xenos verkopen zijn niet echt mijn ding. Tot mijn verbazing vond ik opeens een leuke set bij Kruidvat.

TIP KRUIDVAT GEURSET

De set bestaat uit een keramieken oliebrander en zestien waxtabletten en acht verschillende geuren. De waxtabletten bestaan uit zes delen, die je kan afbreken. Je kan de geuren los van elkaar gebruiken, maar ook mengen om zo jouw eigen geur te creëren.

TIP KRUIDVAT GEURSET 3 TIP KRUIDVAT GEURSET 4

In de set zitten de geuren mint, ylang-ylang, sandelhout, vanille, appel, rozen, jasmijn en lavendel. Per geur krijg je twee waxtabletten, dus in totaal twaalf delen. Je kan er dus wel een tijdje mee doen. Kruidvat verkoopt de waxtabletten niet los, dus als je een geur heel lekker vindt kan je helaas geen nieuwe kopen. Gelukkig verkopen genoeg winkels tegenwoordig waxtabletten, dus er is vast wel ergens een vergelijkbare geur te vinden.

TIP KRUIDVAT GEURSET 5

Ik heb de set nog niet uitgeprobeerd, omdat ik steeds last heb van mijn hoofd en ik ben bang dat dit soort dingen de hoofdpijn alleen maar bevorderen (van wierook krijg ik bijvoorbeeld ook sneller last van mijn hoofd). Als mijn hoofdpijn over is ga ik ze een keer uitproberen en dan laat ik het wel weten op Instagram. Maar ik wilde niet te lang wachten met het plaatsen van dit artikel, want ze zijn maar beperkt verkrijgbaar.

TIP KRUIDVAT GEURSET 6 TIP KRUIDVAT GEURSET 7

De set kost €3,95. Heel goedkoop voor een brander en zestien waxtabletten. De geuren zijn dan niet zo bijzonder als bijvoorbeeld bij Yankee Candles, maar ik denk dat er voor iedereen wel wat tussen zit.

Wat vind jij van deze geurset van Kruidvat? Ga jij hem halen?

Xx Sarah

28 gedachtes over “TIP: KRUIDVAT GEURSET

  1. svenja zegt:

    Super leuk zo een setje ❤ Ik word altijd intens vrolijk als ik s'avonds een lekker geurtje brand. Heb zelf onlangs een paar heerlijke geuren van Yankee Candle gekocht, die zijn ook echt een aanrader!

  2. lifebloglau zegt:

    Ziet er leuk uit voor een mooi prijsje. Bij de action heb je ook goeie en die zijn nog goedkoper (wel iets mindere kwaliteit misschien. Weet jij hoe je die dingen eruit krijgt als je een nieuwe erin wil doen? Dat vraag ik me echt al zo lang af, haha xx

    • saarenzo zegt:

      Pfff, geen idee eigenlijk! Ik heb ze nog nooit uitgeprobeerd. Maar ik denk dat je het best de brander aan kan zetten, zodat de onderkant van de wax melt gaat smelten en dat je hem dan zo los kan halen. Maar weet niet zeker of dat ook echt werkt 😉

      • De Spiegelreflex zegt:

        Om mijn Yankee Candle taartjes er achteraf terug uit te krijgen, steek ik het brandertje (wanneer het taartje weer hard is geworden) enkele minuten in de diepvriezer en dan glijd het er bijna vanzelf uit. Ik veronderstel dat dat met deze waxtabletjes ook wel zo zal gaan 😉

  3. Saskia zegt:

    Wat een leuk setje! Ik gebruik momenteel ook scents (ook wel wax melts genoemd), alleen dan van http://www.weallloveit.nl/. Zij verkopen hele leuke lekker geurtjes en zijn vrij goedkoop. Ik heb nog een tip voor het verwijderen van de resterende was, leg de brander met was en al even in de diepvries. Hierdoor krimpt het en is het makkelijk te verwijderen!

Geef een reactie

