TWINTIG FEITJES OVER MIJ

OUTFIT OF THE DAY POLKADOT PLAYSUIT 4

Een tijdje geleden werd ik op Instagram getagd door Damaris om twintig feitjes over mijzelf te vertellen. Nu vind ik dit soort tags altijd leuk, maar ook best lastig. Daarom besloot ik eerst alles in Word uit te typen. Uiteindelijk was het aantal tekst te lang voor Instagram, waardoor ik alles moest inkorten en een deel moest weglaten. Gelukkig kan WordPress een stuk meer tekst aan. Dus daarom vandaag, omdat de meesten het zo te zien leuk vinden om te lezen, twintig feitjes over… mij!

  • Ik woon al mijn hele leven in Bussum, maar ben geboren in Blaricum omdat Bussum geen ziekenhuis heeft.
  • Mijn vriend is jarig op 16 oktober en ik ben jarig op 20 oktober. Rond die tijd hebben we het ieder jaar dus erg druk met het vieren van verjaardagen.
  • Later wil ik een dwergschaap en die noem ik dan Little Lord Fauntleroy.
  • En stiekem wil ik dan ook een kleine schildpad en een dik reuzenkonijn. Die noem ik dan Willie de Schildpad en Fluff het Dikke Konijn.
  • Ik ben dol op Kerst en kan dan ook niet wachten tot het zover is (nog maar twee maanden!).
  • Bloggen is een van mijn grootste hobby’s, maar toch heeft het best lang geduurd voordat ik eindelijk een blog aanmaakte. Ik vond het denk ik een beetje eng. Daarnaast wist ik niet waar ik over wilde schrijven en dacht ik dat niemand het zou willen lezen. Uiteindelijk hebben mijn ouders, een vriendin en de eigenares van het bedrijf waar ik vorig jaar stage liep mij overgehaald.
  • Daarnaast houd ik erg veel van koken, lezen en muziek.
  • Ik lees graag literatuur uit de 18e/19e eeuw. Mijn favorieten zijn Jane Eyre en de verhalen van Sherlock Holmes.
  • Van Sherlock Holmes spaar ik ook dingen. Ik heb van de boeken meerdere uitgaves, maar ook fan fiction boeken, boekverfilmingen en memorabilia. De meeste spullen, op de dvd’s na, heb ik in Londen gekocht, dus elke keer als ik ze zie staan moet ik weer aan mijn leuke reisjes naar Londen denken.
  • Ik houd van alles wat schattig is. Schapenslofjes, teddyberen, cupcakesokken.. ik vind het allemaal leuk!
  • Mijn favoriete parfums zijn die van Chloé. Ik heb inmiddels al een mini verzameling van verschillende Chloé parfums.
  • Ik ben een verzamelaar en mijn kamer staat helemaal vol met hobby gerelateerde dingen.
  • Mijn vriend heb ik leren kennen toen we dezelfde minor voor onze studie volgden. Het was allemaal heel toevallig, want de klas werd in tweeën verdeeld. Maar gelukkig kwamen we toch bij elkaar in de klas. We moesten projectgroepjes maken, ik vroeg of ik bij hem in het groepje mocht en de rest is geschiedenis.
  • Ik wilde een hele tijd naar het schattige, Engelse plaatsje Arundel verhuizen, tot ik ontdekte dat het er eigenlijk best saai is.
  • Ondanks dat ik helemaal niet van pasta hou, ben ik dol op Italiaanse kookboeken.
  • Ik ben een enorme koukleum. In de winter loop ik regelmatig met vier lagen kleding rond.
  • Mijn beste vriendin en ik hebben ooit voor de grap een politieke partij opgericht die opkomt voor de rechten van koekjes. We heten VKP (Verenigde Koekjes Partij) en hebben zelfs visitekaartjes, haha.
  • Ik drink thee het liefst heel donker, met melk en suiker. Mijn vader noemt het vaak slootwater of afwaswater.
  • Ik ben dol op kleding shoppen. Zo erg, dat de stang in mijn kledingkast een keer is doorgebogen door het gewicht. Oeps.
  • Ik kan mijn mondhoeken verder naar beneden trekken dan gemiddeld, wat er heel raar uitziet. Hoe het komt weet ik niet, want naar boven lukt het dan weer niet. Niet echt een nuttige eigenschap, al krijg ik mijn zus er wel altijd mee aan het lachen als ze sip is.

Zo, dat waren de twintig feitjes! Heb jij nog leuke feitjes over jezelf? Laat ze dan achter in de comments!

Xx Sarah

33 gedachtes over “TWINTIG FEITJES OVER MIJ

  1. Madeleine zegt:

    Heerlijke feitjes. Wat leuk hoe je je vriend hebt leren kennen 😉 en de partij van de koekjes! Dat vind ik nou een goede partij 😉 Hier kunnen we verder mee in nl, het gaat echt ergens over haha! Maar wat verzamel je allemaal???

    • saarenzo zegt:

      Haha ja schandalig dat er nog geen partij voor koekjes was! 😉 En ik spaar vooral cd’s, oude boeken en Sherlock Holmes spullen, maar ook veel kookspullen/boeken en schattige spullen. Klinkt nu allemaal wat vaag, maar ik zal anders een keer foto’s van mijn kamer plaatsen. Dan kan je het zelf zien, haha.

    • saarenzo zegt:

      Oo wat leuk dat jij Sherlock Holmes ook leuk vindt! Het is inderdaad een interesse die anderen een beetje raar vinden. Al wordt dat wat minder nu er allemaal populaire films en series over zijn verschenen 🙂

  2. Denisedejongh zegt:

    Wat een leuke feitjes! Ik vind het vooral grappig dat je stang is doorgebogen, haha. Ik koop zelf ook teveel kleding. Ik houd zo erg van shoppen en elke keer komt er weer iets bij. Mijn kleding ligt dan ook echt verspreid door mijn kamer, aangezien mijn kast uitpuilt!

Geef een reactie

