INSTAGRAM DIARY #2

instagramheader1

Ik ben de laatste tijd helemaal vergeten om een Instagram diary te plaatsen! Vandaag dus extra veel foto’s van de afgelopen weken.instagram1

– Begin oktober ging ik met mijn vriend uit eten bij het restaurant Indrapura in Amsterdam, waar we een heerlijke Indonesische rijsttafel hebben gegeten. Een review kan je hier lezen.
– Van de webshop SoloBioMooi.nl ontving ik een leuk pakketje met zes mooie producten om te reviewen voor mijn blog. Van de meeste producten hebben jullie inmiddels al een review kunnen lezen.
– Omdat ik geen reden zie om er in het najaar somber bij te lopen, gaf ik 10 tips om je najaarslook te kunnen upgraden. Zulke mooie nagellakjes als deze helpen altijd daarmee!
– Ook was het weer eens tijd om naar de IJhallen rommelmarkten te gaan, waar ik deze leuke blazer voor maar vier euro kocht! De shoplog van die dag kan je hier lezen.

instagram2

– Die quote moest ik gewoon even plaatsen, omdat hij waar (en grappig) is. Hebben jullie daar ook zo’n hekel aan?
– Verder plaatste ik weer voor het eerst sinds tijden een OOTD.
– Deze lichtgele nagellak van Sally Hansen vind ik super mooi, maar meer wat voor in de lente. Wat vinden jullie van lichtgele nagellak?
– Ik testte een cleasing balm van Eve Lom. Hartstikke duur, maar ook een heel fijn product! Al moet ik eerlijk bekennen dat ik hem een stuk minder vaak gebruik dan ik zou moeten. Oeps..

instagram3

– Van Sans-online.nl mocht ik iets uitzoeken in hun webshop. Ik ging voor deze knalroze blazer van het merk Only. Het kwam goed uit, want mijn knalroze blazer van Forever 21 was inmiddels hard aan vervanging toe.
–  Bij V&D kocht ik met 50% korting mijn eerste drie Sleek producten. Ik ben echt heel tevreden over de kwaliteit ervan. En hoe mooi is dit Vintage Romance palette?
– Eigenlijk was het weer najaarsachtig genoeg voor donkere nagellak. Hier zie je After School Boy Blazer van Essie.
– Na de vorige outfit post had ik de smaak te pakken en plaatste ik nog een OOTD.

 

instagram4

– Normaal draag ik eigenlijk alleen felle of donkere kleuren lipstick, maar de kleur Peach van Benecos (die overigens helemaal niet peach is) vind ik toch ook wel heel mooi!
– Ik ben zo ontzettend dol op Lavera Lips & Cheeks! Mijn review was al heel enthousiast, maar ik gebruik het product nog steeds regelmatig. Topper!
– Mijn vriend was jarig en daarna was ik jarig. Een hoop taart dus. Ik vond deze quote er wel goed bij passen.
– Mijn beste vriendin was een paar dagen naar Berlijn geweest en nam voor mij deze geweldige Where’s Wally sokken mee. Ik vind ze echt heel tof!

instagram5

– Een deodorant in poedervorm kende ik nog niet. Deze deodorant van the Ohm Collection was daardoor heel leuk om te testen, maar helaas was hij niet zo goed als verwacht. Alsnog een prima deodorant die ik dagelijks gebruik. Maar hij had van mij nog wel even iets beter mogen beschermen.
– Productfoto’s maken! Ik maak vaak gebruik van nepbloemen en had de dag daarvoor deze rozenblaadjes gekocht. Kon ik ze gelijk uitproberen.
– Tja, Sleek Rose Gold blush. Ik vind hem mooi, maar ben geen fan van de glans. Nog iemand die dat ook heeft?
– Ik ben dol op deze twee mooie nagellakjes van Essie die ik laatst reviewde. Niet meer in het assortiment, maar gelukkig online nog makkelijk verkrijgbaar.

instagram6

– Ik was jarig en mijn vriend verraste me tijdens mijn ontbijt met een klein, ingepakt doosje. Zou het de Calvin Klein ring zijn die ik vanaf het moment dat ik hem zag zo graag wilde hebben…?
– Ja! Echt super lief en ik ben er zo blij mee! Maar ik ben nog meer verwend en heb hele mooie cadeaus gekregen. Alle cadeaus die ik heb gekregen kan je hier zien.
– Helaas was de dag na mijn verjaardag een stuk minder leuk… Ik kreeg namelijk een mail van mijn school met het bericht dat ik mijn scriptie weer niet heb gehaald. En dat terwijl ik er zo’n goed gevoel over had. Baal, baal. Ik schreef er een persoonlijke update over en kreeg daar een heleboel lieve reacties op. Bedankt allemaal! Jullie zijn echt super leuke en lieve volgers!
– Ik stuurde mijn beste vriendin een berichtje om door te geven dat ik een onvoldoende had gehaald. Ze vroeg of ze de dag erna langs zal komen met Mr. Darcy (van Pride & Prejudice) en een teddybeer (ik hou van teddyberen, ze zijn zo schattig en zacht). Het was meer als grapje bedoeld, maar ze besloot er toch maar wat mee te doen. Dus kreeg ik een brief geschreven door Mr. Darcy met een heel verhaal over dat hij in een teddybeer is veranderd en me komt steunen. Zo lief! Ik vind het echt geweldig en het heeft me een heel stuk opgevrolijkt.

instagram7

– Deze Lovea Nature bodylotion is zo heerlijk! Echt een aanrader!
– Bij Kruidvat kocht ik voor maar 4 euro deze geurenset, bestaande uit een oliebrand en zestien waxtabletten in acht verschillende geuren. Het is een tijdelijke actie, dus wees er snel bij als je hem zelf ook van plan bent te halen!
– Ik testte dit Dode Zee modder gezichtsmasker van Aleppo Najel. Een fijn masker, maar tijdens het testen schrok ik me rot! Waarom lees je hier.
– Voor mijn verjaardag vroeg ik dit leuke vaasje en gelukkig kreeg ik hem. Alleen alle nepbloemen die ik heb zijn veel te lang, dus besloot ik dit Rilakkuma knuffelbeertje erin te doen. Mijn zus nam deze in mei voor mij mee uit Londen toen ze daar naar de Comic Con ging. Lief!

instagram8

– Ik ontdekte de website FreeRice.com. Op deze website kan je verschillende leerzame spelletjes spelen. Bij elk goed antwoord doneren ze tien rijstkorrels om honger te bestrijden. Zo’n goed initiatief!
– It’s funny ‘cause it’s true.
– Gisteren kocht ik bij Big Bazaar drie Ciaté nagellakjes voor maar vier euro per stuk! Ik was even bang dat ik te laat zou zijn, want bij mij in de buurt zit nergens een Big Bazaar dus ik moest even wachten tot ik weer naar mijn vriend ging. Gelukkig kreeg de Big Bazaar bij hem in de buurt de nagellakjes pas deze week binnen, dus er waren er nog heel veel. Als ik thuis ben ga ik ze testen en dan kunnen jullie later een review lezen.

Zo, dat waren alle foto’s. Pffff, wat een hoop! Voortaan moet ik er even sneller aan denken dat ik weer een Instagram diary moet maken, haha. Wil je voortaan gelijk de foto’s zien? Volg me dan op Instagram! Je kan mijn profiel hier vinden (saarenzo).

Wat heb jij de laatste tijd allemaal gedaan?

Xx Sarah

 

27 gedachtes over “INSTAGRAM DIARY #2

  1. Maaike zegt:

    Wat een superleuke foto’s! Ik vind het Essie nagellakje echt ontzettend mooi! En die Where’s Wally sokken, haha! Geniaal! Wat gaaf dat je zus naar Comic Con is geweest, daar zou ik ook nog zo graag eens heen willen! 😀

    • saarenzo zegt:

      Het was voor haar de eerste keer dat ze ging, maar ze vond het echt geweldig. Ze had samen met een vriendin een weekendticket of zo. Dan heb je elke dag toegang en is er een speciale dag voor bezoekers met zo’n ticket (je kan geen losse ticket voor alleen die dag kopen). Op die dag valt het ook wel mee met de drukte. De andere dagen is het er echt ontzettend druk. Dus als je een keer gaat, kan je het best ook zo’n weekendticket kopen! Dan is het de eerste dag wat rustiger 🙂

  2. Northflix zegt:

    Leuk overzicht. Ik moest echt lachen om die lipstick foto.
    Ik heb Rose Gold ook gekocht (beïnvloed door de hype en te zuinig om Nars te kopen…), maar draag hem ook alleen als ik echt uit wil pakken met make-up vanwege de shimmers en shine.

Geef een reactie

