REVIEW: SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE

REVIEW SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE 15

Eerder reviewde ik al het Vintage Romance palette van Sleek. Vandaag is het Storm palette aan de beurt. Volgens mij is het Storm palette een van de meest populaire producten van Sleek. Ik was er dan ook erg benieuwd naar. Jij ook? Lees dan verder.

DE VERPAKKING

REVIEW SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE 4 REVIEW SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE 3REVIEW SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE 5

Net als het Vintage Romance palette komt het Storm palette in een kartonnen doosje met daarop de naam van het palette en foto’s van zeven gebroken oogschaduws. Deze kleuren oogschaduw zitten ook in het palette, dus je kan alvast zien wat voor soort kleuren het palette bevat. Op de verpakking staat verder nergens een overzicht van de kleuren uit het palette, dus je moet het doen met de afbeelding aan de voorkant. Dit vind ik wel onhandig. Gelukkig liggen er bij de V&D testers van de palettes, waardoor je van tevoren alsnog kan zien welke kleuren het palette bevat. Maar van mij mag Sleek nog wel op de achterkant van de verpakking aangeven welke kleuren er in het palette zitten.

REVIEW SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE 6 REVIEW SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE 8 REVIEW SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE 9 REVIEW SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE 10

Ook dit palette is matte zwart met in glimmende letters het logo van Sleek. Het palette bevat een grote spiegel (handig!) en een dubbele sponsapplicator (meh..). Hetzelfde als bij het andere palette dus. Toch ontdekte ik wel een verschil tussen de paletten toen ik het Storm palette opende. Bij het Vintage Romance palette staan de namen op een transparant folie dat op de oogschaduws ligt. Bij het Storm palette beschermt eenzelfde soort folie de oogschaduws, maar er staan nergens namen. Op zich geen probleem, maar dit maakt het reviewen wat lastiger.

DE KLEUREN

REVIEW SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE 11 REVIEW SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE 12REVIEW SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE 13REVIEW SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE 14

Het palette bevat twaalf oogschaduws à 1,1 gram. Ter vergelijking: dit is exact de grootte van een 5 eurocent muntje. Het palette bestaat vooral uit aardetinten, afgewisseld met donkergroen en blauw. De meeste oogschaduws zijn glanzend, maar er zitten ook een paar matte oogschaduws bij. Ik ben geen ster in kleurbeschrijvingen, maar ik zal mijn best doen.

Rij 1 – v.l.n.r.

Shimmery bruin, shimmery champagne, matte bruin, shimmery goud, shimmery lichtroze, shimmery plum met een gouden glans.

Rij 2 – v.l.n.r.

Shimmery donkerbruin, shimmery grijs, shimmery donkergroen, shimmery donkerblauw, matte taupe/leverkleur, matte zwart.

KWALITEIT EN PIGMENTATIE

REVIEW SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE 17 REVIEW SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE 18 REVIEW SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE 19 REVIEW SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE 16

Ja, wat zal ik zeggen? De pigmentatie is weer geweldig! Vooral de donkere kleuren springen er echt uit. Kijk die zwarte oogschaduw! Wauw! Sommige kleuren van de bovenste rij lijken minder goed gepigmenteerd te zijn, maar dat komt denk ik door de foto’s en doordat ze dichter in de buurt zitten van mijn eigen huidskleur. De twee bruine matte oogschaduws zijn wat minder goed gepigmenteerd dan de glanzende kleuren en de matte zwart, maar dat heb je al snel bij matte oogschaduws. En op de oogleden geven ze meer kleur af dan bij de swatches, dus dat scheelt ook weer.

REVIEW SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE 20

Met het Storm palette kan je alle kanten op. Van rustige nude ooglooks, tot heftige smokey eyes. Handig ook voor als je direct vanuit je school of werk naar een feestje gaat. Je voegt gewoon een van de donkere kleuren toe aan je ooglook en het ziet er gelijk meer smokey en feestelijker uit.

REVIEW SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE REVIEW SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE 2

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

Wederom een heel mooi palette van Sleek. Van de twee Sleek palettes die ik heb gebruik ik deze het vaak, omdat de kleuren altijd kunnen. De pigmentatie en de kwaliteit van de oogschaduws is super en dat allemaal voor een fijne prijs. Het Sleek i-Divine Storm Eye Shadow Palette kost €9,99 en is o.a. verkrijgbaar bij geselecteerde filialen van V&D.

REVIEW SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE

Wat vind jij van dit palette? Heb jij al een palette van Sleek?

Xx Sarah

31 gedachtes over “REVIEW: SLEEK I-DIVINE STORM EYE SHADOW PALETTE

  1. Lonneke zegt:

    Prachtige kleuren zitten er in dit palette. Hier kan je zeker mooie herfst looks mee maken. Een mooi Sleek palette staat ook echt op mijn wishlist! Pigment en prijs zijn gewoon super!

  2. Akosua zegt:

    Dit palette had ik ook. Gelukkig had ik bij mij in de buurt al een zaakje die Sleek palettes verkocht, voordat de V&D dat ging doen. Volgens mij heb ik al 3 palettes, die gebruik ik eigenlijk niet vaak genoeg. Gauw maar weer opsnorren.

  3. Petra zegt:

    Wat een prachtige palette, hier zou ik ook wel eventjes mee aan de slag kunnen, de donkere tinten vind ik zo ontzettend mooi….echt gaaf…de look staat je heel erg goed, erg mooi!…

    • saarenzo zegt:

      Ik vind het echt een aanrader, maar op zich zitten er in het Oh So Natural palette al een hoop bruintinten. Mocht je de andere kleuren veel gaan gebruiken zou ik dit palette zeker kopen. Alleen als je van plan bent alleen maar de bruine oogschaduws te gebruiken is het Storm palette voor jou denk wat overbodig.

Geef een reactie

