OUTFIT OF THE DAY: PERFECT FALL BLAZER

OUTFIT OF THE DAY PERFECT FALL BLAZER 8

Gekleurde blazers zijn voor mij onmisbaar. Ze maken elke outfit net wat vrolijker of specialer. Een paar maanden terug kocht ik in Antwerpen een prachtige donkeroranje blazer. Door de kleur moest ik nog even wachten tot ik hem kon dragen, omdat het echt een najaarskleur is. Maar voor nu is hij perfect, dus ik kon hem eindelijk aan. Kijk verder voor mijn volledige outfit.

OUTFIT OF THE DAY PERFECT FALL BLAZER 9 OUTFIT OF THE DAY PERFECT FALL BLAZER 10 OUTFIT OF THE DAY PERFECT FALL BLAZER 5

De donkeroranje blazer is van WE Fashion en zit in de huidige najaarscollectie. Mocht je hem ook graag willen, kan je hem dus nu nog halen. De stof is soepel, waardoor hij wat informeler oogt. De kleur vind ik echt prachtig. Ik ben dol op dit soort herfstige kleuren en was al een paar jaar op zoek naar een blazer in deze kleur. Niet iedereen zal er even dol op zijn (mijn vriend vind oranje bijvoorbeeld heel lelijk en is absoluut geen fan van deze blazer), maar ik vind het heel mooi.

OUTFIT OF THE DAY PERFECT FALL BLAZER 6

Onder de blazer droeg ik een witte blouse van Mango. Ook deze blouse is van soepele stof. Mango heeft regelmatig blouses van deze stof in haar collectie. Ik vind dit soort blouses lekkerder zitten en mooier staan dan blouses van stuggere stof. Daarnaast is het voordeel dat ze bijna niet kreuken. Scheelt strijken en hij blijft gelijk mooier.

OUTFIT OF THE DAY PERFECT FALL BLAZER 4

De rok is van H&M en kocht ik vorige week. Online is hij al helemaal uitverkocht. Logisch, want deze leuke rok van nep leer kost maar €9,95! Ik weet niet hoeveel exemplaren ze nog in het centrum van Amsterdam (of andere grote steden) hebben. Ik kocht de mijne bij een kleine H&M in Amsterdam-Noord. Daar hadden ze er nog heel veel. Mocht je hem willen kopen en hij is uitverkocht in de grote filialen, kan je dus het best even in de kleinere filialen van H&M kijken.

OUTFIT OF THE DAY PERFECT FALL BLAZER 2

Verder droeg ik een donkerbruine 40 denier panty van Primark. Ik ben dol op deze panty’s en koop elke keer een paar pakjes (ze worden verkocht in pakjes van drie stuks) als ik bij Primark ben. De afgelopen keren dat ik er was hadden ze helaas geen bruine variant meer. Mocht je ze een keer bij Primark zien hangen, laat het dan even weten, want dan kan ik ze weer halen.

OUTFIT OF THE DAY PERFECT FALL BLAZER 3

Als schoenen droeg ik cognackleurige enkellaarsjes van Invito. Ik vind de schoenen niet heel mooi bij de rest van de outfit passen. Qua kleur passen ze er op zich wel bij, maar ik denk dat donkerbruine enkellaarsjes mooier hadden gestaan. Maar ja, die heb ik niet, dus dan maar deze.

Blazer – WE Fashion.
Blouse – Mango.
Rok – H&M.
Panty – Primark.
Enkellaarsjes – Invito.

OUTFIT OF THE DAY PERFECT FALL BLAZER

Wat vind jij van deze outfit? Ben jij ook zo dol op gekleurde blazers?

Xx Sarah

24 gedachtes over “OUTFIT OF THE DAY: PERFECT FALL BLAZER

  1. Radianto zegt:

    Je nepleren rokje van H&M was al uitverkocht in de H&M waar ik ging kijken, haha! Ik was alleen niet van plan het echt te kopen, aangezien ik niet echt sta met zo’n dingen, zou trouwens niet kloppen een 14 jarig meisje met zo’n rokje, haha. Het staat jou in ieder geval erg leuk! Zeker de combinatie met het oranje vestje!

Geef een reactie

