REVIEW: MAKE-UP STUDIO FLUID LINER – BACKSTAGE BLACK

REVIEW MAKE-UP STUDIO FLUID LINER – BACKSTAGE BLACK

Laatst kreeg ik van een PR bureau een heel leuk pakketje met o.a. drie producten van het merk Make-Up Studio om te reviewen voor mijn blog. Ik schreef al eerder een artikel over de Blusher Lumière van dit mooie merk. Vandaag is de Make-Up Studio Fluid Liner aan de beurt. Lees verder voor mijn review.

DE VERPAKKING

REVIEW MAKE-UP STUDIO FLUID LINER – BACKSTAGE BLACK 3 REVIEW MAKE-UP STUDIO FLUID LINER – BACKSTAGE BLACK 7

De eyeliner is, zoals de naam al zegt, een vloeibare eyeliner. Zelf gebruik ik meestal een eyelinerpen en af en toe een gel eyeliner. Vloeibare eyeliner eigenlijk nooit, omdat ik altijd ruzie heb met de kwastjes. Gelukkig heeft deze eyeliner geen kwastje, maar een stevige, vilten punt. Fijn, daar kan ik een stuk beter mee werken. Wel is de punt aan de brede kant. Hmm, ik ben benieuwd hoe dat bevalt.

REVIEW MAKE-UP STUDIO FLUID LINER – BACKSTAGE BLACK 2 REVIEW MAKE-UP STUDIO FLUID LINER – BACKSTAGE BLACK 5 REVIEW MAKE-UP STUDIO FLUID LINER – BACKSTAGE BLACK 12 REVIEW MAKE-UP STUDIO FLUID LINER – BACKSTAGE BLACK 6

De verpakking van de eyeliner heeft dezelfde kleur als de eyeliner zelf. Nu is dit bij deze zwarte eyeliner niet zo bijzonder, omdat veel eyeliners een zwarte verpakking hebben. Maar als je de eyeliner in een andere kleur koopt kan je hem makkelijk terugvinden in je stash. De verpakking is aan de kleine kant, maar met de 2,5 ml die je krijgt kan je wel een tijdje doen.

SPARKLING BLACK OF BACKSTAGE BLACK?

Ik heb de eyeliner ontvangen in de kleur… ja, dat weet ik eigenlijk niet. Op de verpakking staat Sparkling Black en op de website staat weer Backstage Black. De eyeliner is in vijf verschillende kleuren verkrijgbaar, die allemaal een metallic finish hebben, op de zwarte na. Die heeft juist een matte finish. Ik denk daarom dat Backstage Black de juiste naam is. Ach, klein detail, maar dan is dat even duidelijk. Vanaf nu noem ik hem dan ook Backstage Black.

REVIEW MAKE-UP STUDIO FLUID LINER – BACKSTAGE BLACK 8 REVIEW MAKE-UP STUDIO FLUID LINER – BACKSTAGE BLACK 9

Backstage Black heeft een matte finish. Ik vind het mooi. Normaal glanzen eyeliners wat meer en het verschil valt ook niet heel erg op, maar het is net even wat meer bijzonder. De eyeliner is goed gepigmenteerd. De kleur is ook echt goed zwart. Soms neigen zwarte eyeliners meer naar donkergrijs, maar dat is bij Backstage Black niet het geval.

GEBRUIKSVRIENDELIJKHEID EN HOUDBAARHEID

Tijdens het aanbrengen merk ik gelijk dat de punt breder is dan ik gewend ben. Als ik eyeliner gebruik, zet ik altijd een dunne lijn. Met deze eyeliner gaat dat best wel lastig. Nu ben ik ook niet heel handig met eyeliner, doordat ik het niet heel vaak draag. Mocht je veel meer ervaring met het aanbrengen van eyeliner hebben, heb je wellicht minder last van de bredere applicator. Gebruik je eyeliner net als ik af en toe, dan is het aanbrengen wat lastiger.

REVIEW MAKE-UP STUDIO FLUID LINER – BACKSTAGE BLACK 11 REVIEW MAKE-UP STUDIO FLUID LINER – BACKSTAGE BLACK 10

De eyeliner droogt snel. Hierdoor krijg je geen gedoe met vlekken eyeliner bij de crease. De eyeliner blijft goed op zijn plaats zitten. Aan het eind van de dag zit hij nog perfect op zijn plek. Meestal zit er bij mij na een dag meer eyeliner in mijn crease dan langs mijn wimpers (hoera voor vettige oogleden!) dus ik ben zeer tevreden over dit resultaat. Houd er wel rekening mee dat de eyeliner niet waterproof is. Dat belooft Make-Up Studio ook niet, dus dat is geen probleem. Maar een regenbui trotseren met deze eyeliner op is geen goed plan.

DE EYELINER IN ACTIE

Natuurlijk maakte ik ook even wat foto’s van de eyeliner in actie. Ik kijk op sommige foto’s wat nors, maar de zon was heel fel.

REVIEW MAKE-UP STUDIO FLUID LINER – BACKSTAGE BLACK 13 REVIEW MAKE-UP STUDIO FLUID LINER – BACKSTAGE BLACK 14 REVIEW MAKE-UP STUDIO FLUID LINER – BACKSTAGE BLACK 15 REVIEW MAKE-UP STUDIO FLUID LINER – BACKSTAGE BLACK 16

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

Ik had de eyeliner fijner gevonden als de punt smaller was geweest, maar voor de rest ben ik tevreden. De applicator is breder dan ik gewend ben en de lijn is daardoor wat dikker geworden dan ik normaal heb, maar het resultaat vind ik mooi. Eén keer aanbrengen zorgt voor voldoende kleur, dus je hoeft niet meerdere keren over dezelfde lijn te gaan om de eyeliner volledig dekkend te maken. Daarnaast droogt de eyeliner snel op. En ik ben gewoon fan van het matte effect. Het staat zo mooi!

REVIEW MAKE-UP STUDIO FLUID LINER – BACKSTAGE BLACK 4

De eyeliner kost €13,90 (2,5 ml) en is verkrijgbaar in de winkels van Make-Up Studio en de webshop. De eyeliner is onderdeel van de prachtige Cat-Walk Eyes collectie, maar zit ook in het vaste assortiment.

Wat vind jij van deze eyeliner?

Xx Sarah

Deze review bevat producten die ik van een merk of bedrijf heb gekregen. Dit heeft echter geen invloed op mijn mening over het product.

22 gedachtes over “REVIEW: MAKE-UP STUDIO FLUID LINER – BACKSTAGE BLACK

  1. Petra zegt:

    het klinkt als een prima eyeliner, goes zwart zelf ben ik toch meer een liefhebster van een kwastje, maar ik kan mij voorstellen dat een pen in het gebruik voor iemand anders prettiger kan zijn..

Geef een reactie

