FEEDBACK VRAGENLIJSTJE & OPROEP “MEET THE BLOGGER”

positive-feedback

Vandaag even geen gewoon artikel, maar een vraag aan jullie. Inmiddels bestaat mijn blog al zo’n anderhalf jaar en ik zou het fijn vinden om van jullie te horen wat er goed is en wat er beter kan. Daarom heb ik een vragenlijstje gemaakt en aan jullie de vraag of jullie die in kunnen vullen. Of je mijn blog nu al vanaf het prille begin volgt, sinds een paar maanden of pas vanaf vandaag: alle feedback is welkom. Daarnaast heb ik een oproep voor een nieuwe rubriek.

Allereerst de vragenlijst. Ik heb eerder al eens om feedback gevraagd, maar dat deed ik in een artikel dat verder over een grote winactie ging. Bijna iedereen reageerde alleen op de winactie en ik had een beetje het gevoel dat degenen die wel feedback gaven niks opbouwends durfden te zeggen uit angst geen kans meer te maken op de prijs.

Daarom dat ik het op deze manier doe, want ik hoor juist graag wat er beter kan. Ik probeer elke dag een artikel te plaatsen en zie een leuke afwisseling van trouwe bezoekers en nieuwe bezoekers. Elke bezoeker heeft zo zijn of haar eigen mening en bepaalde eisen voor een blog. Natuurlijk kan ik niet iedereen blij maken, maar ik zou graag willen dat mijn blog toch wel goed bij mijn bezoekers past.

feedbacksimpsons

Zouden jullie daarom de moeite kunnen nemen om antwoord te geven op de onderstaande vragen? Je kan de antwoorden gewoon bij de comments achterlaten. Doe je het liever niet bij de comments? Mail dan naar saarenzoblog@hotmail.com. Wees niet bang om kritisch te zijn!

  1. Wat vind je goed aan mijn blog?
  2. Wat vind je minder goed aan mijn blog?
  3. Als je drie dingen zou moeten kiezen die moeten veranderen om de kwaliteit van mijn blog te verhogen, welke zouden dat dan zijn?
  4. Wat voor soort artikelen/onderwerpen spreken jou het meest aan?
  5. Zijn er onderdelen van mijn opmaak en lay out die je graag anders zou willen zien?
  6. Als je mijn blog een cijfer moest geven, welk cijfer zou je dan geven en waarom?
  7. Heb je eventueel nog andere feedback of opmerkingen?

Ten tweede de oproep voor de nieuwe rubriek. Het lijkt me leuk om, als er genoeg interesse voor is, een artikel aan een blogger te wijden. Ik was eerst van plan zelf steeds een blog te kiezen en daar een artikel over te schrijven, maar wie kan er nou beter over een blog vertellen dan de persoon achter die blog zelf? Hoe vaak de artikelen online komen weet ik nog niet. Dat hangt ook van het aantal reacties af.

blog-quote-emergency

Degene die reageert op de oproep ontvangt van mij een korte vragenlijst over haarzelf en haar blog. Deze plaats ik dan in een artikel, met verschillende foto’s die van de betreffende blog komen. Zo krijgt iedereen de kans om haar (of zijn) blog te promoten. Ik vind het zelf altijd leuk om een blogger beter te leren kennen en dit lijkt me een goede manier ervoor. Mochten jullie het idee helemaal niks vinden, laat het dan ook even weten. Want ik kan dan wel enthousiast zijn, maar als niemand het wil lezen heeft het ook geen nut. Wil je graag met jouw blog deelnemen aan deze rubriek? Mail dan naar saarenzoblog@hotmail.com en dan stuur ik jou de vragen (ik moet de vragenlijst nog maken, dus als je vandaag al mailt krijg je de vragenlijst wat later).

Zo, een hoop vragen vandaag. Ik zou het heel fijn vinden als jullie op de vragen willen reageren. Alvast bedankt! Hopelijk willen jullie mij helpen!

Xx Sarah

10 gedachtes over “FEEDBACK VRAGENLIJSTJE & OPROEP “MEET THE BLOGGER”

  1. Kiss & Make-up zegt:

    Gewoon in de comments ermee, openheid for the win! 😉

    Wat vind je goed aan mijn blog? De variatie in onderwerpen, je schrijfstijl en de duidelijke lay-out.

    Wat vind je minder goed aan mijn blog? Ghoh, er komt niks in me op.

    Als je drie dingen zou moeten kiezen die moeten veranderen om de kwaliteit van mijn blog te verhogen, welke zouden dat dan zijn? Zie vorige vraag 😉

    Wat voor soort artikelen/onderwerpen spreken jou het meest aan? Beauty, fashion en food.

    Zijn er onderdelen van mijn opmaak en lay out die je graag anders zou willen zien? Nee, ik vind je blog heel overzichtelijk en rustig, en dat maakt ’t erg aangenaam om je blog te lezen.

    Als je mijn blog een cijfer moest geven, welk cijfer zou je dan geven en waarom? 8? Omdat er altijd ruimte voor groei is 🙂

    Heb je eventueel nog andere feedback of opmerkingen? Hopelijk heb je wat aan mijn antwoorden!

  2. joorloveswriting zegt:

    Wat een leuk idee!!! over andere bloggers te promoten! 😀 ik zal hier antwoorden op je vragen!!

    Wat vind je goed aan mijn blog?
    Je hebt een hele mooie en duidelijke blog!!! Je hebt een mooie lettertype en alles wat je online zet is altijd boeiend om te lezen!!

    Wat vind je minder goed aan mijn blog?
    ik heb eigenlijk niks om op te merken…

    Als je drie dingen zou moeten kiezen die moeten veranderen om de kwaliteit van mijn blog te verhogen, welke zouden dat dan zijn?
    Nou eigenlijk heb je al een super leuke blog! Dus ik zou zeggen gewoon zo houden!!

    Wat voor soort artikelen/onderwerpen spreken jou het meest aan?
    Beauty Fashion en lifestyle 🙂

    Zijn er onderdelen van mijn opmaak en lay out die je graag anders zou willen zien?
    Nee helemaal niks!! Het is zo goed!! netjes en mooie layout! 🙂

    Als je mijn blog een cijfer moest geven, welk cijfer zou je dan geven en waarom?
    Tussen een 7 en een 8 in.. Gewoon omdat ik je blog echt geweldig vind en is zo fijn lezen met je lettertype en je layout etc…

    Heb je eventueel nog andere feedback of opmerkingen?
    Ik heb eigenlijk geen vragen :P. of opmerkingen…

  3. kaoutarschrijft zegt:

    Hahaha jouw plaatjes XD En leuk om andere blogs te promoten! Alleen is het niet misschien wat leuker als jij zelf een blog kiest en leuke dingen erover verteld? Dat komt misschien wat oprechter over (vind ik)

    Nou mijn feedback:

    Wat vind je goed aan mijn blog?
    Ik vind je blog leuk en goed omdat je met variërende onderwerpen komt en ook uitgebreide reviews hebt waar ik als lezer zeer veel aan heb.

    Wat vind je minder goed aan mijn blog?
    Soms zijn je artikels te uitgebreid. Voor mij totaal geen probleem want ik lees alles graag, maar ik ging je ooit bij een vriendin van mij promoten. En ze zei meteen dat ze het jammer vond dat er zoveel tekst stond. Wat ik aan de ene kant wel begrijp als je niet zoals ons echt gewend bent aan lange teksten.

    Als je drie dingen zou moeten kiezen die moeten veranderen om de kwaliteit van mijn blog te verhogen, welke zouden dat dan zijn?
    Denk minder tekst (zie vorig antwoord)

    Wat voor soort artikelen/onderwerpen spreken jou het meest aan?
    Reviews, lifestyle (zoals interieur), recepten en… fashion 😀

    Zijn er onderdelen van mijn opmaak en lay out die je graag anders zou willen zien?
    Ehm misschien wat vaker spaties gebruiken zodat het leuker leesbaar is. Oh en misschien ook rekening houden met mobiel lay-out! Soms krijg ik alles uitgerekt en dan is het links,rechts, boven, beneden scrollen maar daar kan jij niet veel aan doen. Hoewel het vaak zo is dat de plaatjes dan te groot zijn ofzo.

    Als je mijn blog een cijfer moest geven, welk cijfer zou je dan geven en waarom?
    Een dikke 8, omdat ik graag je blog bezoek, maar ik denk dat je zeker nog doorgroeimogelijkheden hebt.

    Heb je eventueel nog andere feedback of opmerkingen?
    Nee, behalve zo verder gaan en ik vind het ook top dat je elke dag artikels plaatst!

  4. peachlifenl zegt:

    Wat vind je goed aan mijn blog?

    Dat je gewoon lekker vanuit jezelf schrijft en je eigen mening en ervaring deelt.

    Wat vind je minder goed aan mijn blog?

    Misschien kun je de afbeelding iets meer op elkaar afstemmen.

    Als je drie dingen zou moeten kiezen die moeten veranderen om de kwaliteit van mijn blog te verhogen, welke zouden dat dan zijn?

    Een soort huisstijl creëren. Dit is gewoon een suggestie, jij moet doen waar jij je goed bij voelt en ik vind dat je leuke posts maakt.

    Wat voor soort artikelen/onderwerpen spreken jou het meest aan?

    Persoonlijke posts. Ik vind het erg leuk om over het leven van de blogger zelf te lezen. Het voelt na een tijdje alsof ik een kijkje in het leven van vriendinnen neem haha!

    Zijn er onderdelen van mijn opmaak en lay out die je graag anders zou willen zien?
    Nee, niet echt. Het is overzichtelijk. Ik gebruik dezelfde layout van Blu Chic haha!

    Als je mijn blog een cijfer moest geven, welk cijfer zou je dan geven en waarom?

    7. Leuke goede blog.

    Heb je eventueel nog andere feedback of opmerkingen?

    Keep up the good work!

    Ik ga je straks mailen over de vragenlijst. Ik heb die rubriek ook op mijn blog gehad. Inmiddels mee gestopt, maar ik zou best zelf een keer in die rol willen kruipen haha! 😀 Liefs, Roxanne

Geef een reactie

